Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jakiś czas temu kupiliśmy towar od sprzedającego
[edycja]
niestety towar przyszedł do nas fatalnej jakości, zgłosiliśmy problem sprzedającemu - był to nasz drugi zakup w tej firmie
po kilkumiesięcznym oczekiwaniu na jakąkolwiek odpowiedź wystawiłam ocenę negatywną sprzedającemu
i zaczęła się jazda
okazuje się że pani która oficjalnie jest właścicielką sklepu i widnieje w dokumentach jest tylko słupem a całym interesem trzęsie pan mąż, o czym przekonałam się po jakiś 20 minutach od wystawienia oceny
od wczoraj od 20 pan mąż "właścicielki" konta dzwonił do mnie z kilku numerów jakieś 80 razy
wysłuchałam kim ja jestem, czego szukam i jak pan mnie załatwi
generalnie koleś straszy mnie pozbawieniem życia
taka niespodzianka
rozpoczęłam dyskusję w panelu klienta ale nie wiem za bardzo jak skontaktować się z allegro z prośbą o pomoc i interwencję
macie jakiś pomysł? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Client:101698287 przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Zgłoś się w tej sprawie do nas przez ten formularz - jeżeli masz nagrania rozmowy lub zrzuty ekranu wiadomości od Sprzedawcy to załącz je proszę do zgłoszenia. Dodatkowo, jeżeli ktoś Cię zastrasza - możesz taką sprawę skierować do odpowiednich organów tj. Policja.