Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
zrobiłam zakup na raty .Po pozytywnej weryfikacji bank automatycznie przelał pieniądze na konto sprzedawcy.Omyłkowo podałam zły adres do wysyłki więc napisałam do sprzedawcy ,ze wysyłka będzie na inny adres .Czekałam na odpowiedz półtorej dnia w miedzy czasie anulowałam(lampka mi się zaświeciła bo to drogi zakup) ponieważ dzwoniłam wiele razy na podany numer telefonu i miałam informacje ,ze nie ma takiego numeru.Napisałam do tej osoby ,aby zwróciła pieniądze do banku twierdzi ,ze nie zwróci.Towaru nie mam bo już zrezygnowałam.Napisałam do serwisu allegro o pomoc jeszcze mi nie udzielili odpowiedzi.Co mogę jeszcze zrobić @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Anulowałeś zakup więc wszystko jest zgodnie z prawem, teraz sprzedajacy ma wg prawa 14dni max na zwrot środków a wg regulaminu Allegro 2dni więc należy czekać. Napisałeś do Allegro więc poczekaj na odpowiedź.
Ok dziękuję bardzo.W takim razie czekam
Witam pnownie
niestety mój problem nie został rozwiązany allegro protect odrzuciło wniosek opierając się na tym ,ze to sprzedawca prywatny .Opisałam,że miałam obawy bo wybierając numer telefonu miałam informację,że nie ma takiego numeru(od momentu dyskusji telefon o dziwo działa) Dodatkowo sprzedawca nadał paczkę i allegro protect poinformowało mnie,ze moim obowiązkiem jest odebrać,Nikt mi przecież nie da gwarancji ,że otrzymam to co zamawiałam .Kolejną sprawą jest to,że inne są dane osoby jako sprzedawca ,a inne nadającej paczkę.Co mogę zrobić .Jest to duża kwota 6 tys. dodatkowo wzięta na raty.
@konto zamknięte nagraj filmik odebrania paczki i rozpakowania czy to ten towar co trzeba. Niestety ale prawo zezwala na to by prywatny sprzedawca nie zgodził się na zwrot. Pozostaje się cieszyć zakupem
Dziękuję bardzo za odpowiedź, ale naprawdę nic więcej nie mogę zrobić.
jeśli będzie nieuczciwy jeśli, wyśle nie to co było w umowie kupna sprzedaży między osoba prywatna osoba prywatna to da się odzyskać kasę. Jeśli dostaniesz co kupiłaś to nie. Allegro nie wnika ani w decyzje reklamacyjne sprzedawcy prywatnego ani przy kwocie 6tys zł nie rzuci z protecta takiej kwoty. @konto zamknięte
Jeszcze raz dziękuję za odpowiedz.Po co allegro protect twierdzi że mam zakup ubezpieczonuy i ,ze wspierają.
Co do tego że nie ma takiego numeru. Rzadko bo rzadko ale taka sytuacja z czasem się trafia i to jest wina operatora. W ostatnim czasie spotkałem się z tym dwa razy - klientka zostawiła numer do kontaktu, próbowałem do niej dzwonić i ciągle słyszałem ,nie ma takiego numeru’ a potem z tego samego numeru do mnie dzwoniła. Potem jej numer działał już normalnie.
Przesyłkę lepiej odbierz bo w tym momencie to Twoja własność i jeśli tego nie zrobisz to przewoźnik cofnie ją do nadawcy a wtedy możliwości będą takie:
jedna taka że nadawca odmówi jej przyjęcia i paczka trafia na magazyn przewoźnika.
Druga taka, że odbiera ale wtedy informuje Cie że przesyłka oczekuje u niego na odbiór i masz sobie po nią np. Przyjechać osobiście
Trzecia - zgodzi się na zwrot ale czytając co napisałaś nie liczyłbym na to - wiec ten punkt to tylko tak teoretycznie raczej.
Dziękuję bardzo za udzielenie odpowiedzi.Zadam jeszcze pytanie ,a co jak ta przesylka jest na dane innej osoby bo jak wcześniej wspomniałam miałam podany inny adres w momencie zakupu i dlatego próbowalam się skontaktować ze sprzedwaca telefonicznie.Mimo tego sprzedawca wysłał nadane innej osoby
@konto zamknięte Dane kupującego a dane odbiorcy to dwie różne rzeczy i nie ma to wielkiego znaczenia generalnie.
Masz w ogóle możliwość odebrania tej paczki pod podanym początkowo błędnym adresem?
Tak mam.Dzięki za wszystko
W razie jakichkolwiek problemów daj znać. Podpowiemy co ewentualnie robić dalej.
Ok wielkie dzięki
Co jeszcze możesz zrobić?
Zachować jak człowiek honoru i przeprosić sprzedawcę za swoje działania
i cieszyć się zakupionym towarem
To chyba jakiś żart ,mam przepraszać za to,że sprzedający dostał pieniądze i co jest na prawie bo jak normalnemu człowiekowi zapaliła mi się lampka ostrzegawcza bo telefon nie odpowiadał ,bo kontakt opózniony bo dane sprzedającego są inne niż tej osoby ,która nadała przesyłkę.Chyba za dużo tego bo.......Każdy jest taki bardzo czujny ,nie wierzę.Kolejna sprawą jest to ,że sprzedający pozmieniał warunki sprzedaży dopiero naszej po transakcji i nie było mowy o tym,że zwrotów nie ma .
Nie jestem pewna co do opisu pod opisem aukcji ,ze to osoba prywatna sprzedaje akurat to przeoczyłam ,ale jak weszłam w dane to napisane jest
dane firmy......więc co mogłam tylko pomyśleć ,że to sprzedaż jest przez firmę.
Osoba prowadząca firmę może jako prywatna sprzedawać swoje rzeczy prywatne na allegro jedno drugiego nie dotyczy no chyba że wykarzesz że ma firmę sprzedającą lampy wtedy do us zgłoszenie że sprzedaje na boku
@konto zamknięte Pokaż link do ogłoszenia.
@konto zamknięte „Kolejna sprawą jest to ,że sprzedający pozmieniał warunki sprzedaży dopiero naszej po transakcji i nie było mowy o tym,że zwrotów nie ma”
Nie ma możliwości aby jakiekolwiek warunki oferty zmienić po zakupie - jest to po prostu niemożliwe technicznie.
Sprzedający to osoba prywatna - nie ma tam nigdzie wzmianki o firmie.
Sprzedający ma dobre opinie - więc myślę, że nie masz się czym martwić.
Odbierz paczkę i po sprawie 🙂