Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mój problem polega na tym że umówiłem się z sprzedającym na portalu **piiip**, że kupię laptopa poprzez platformę allegro. Sprzedający zgodził się, wystawił sprzęt, kupiłem i od tego momentu kontakt z nim utrudnił się. Pisal że wyśle w niedzielę, potem że nie poniedzialek, i we wtorek napisał że wysłał. Wcześniej podał numer do śledzenia i w aplialcji InPost Mobile jest tylko informacja "w trakcie przygotowania". Miał wysłać mi nagranie z tego jak pakuje sprzęt, nakleja etykietę i wkłada do paczkomatu. Od doby jedno co napisał to że za minutę wyśle i po 4 godzinach dalej nic. Wyslal mi w niedzielę bodajże fakturę z sklepu xkom. Napisałem do xkom z pytaniem czy ta faktura nie jest falszywa i odpisali mi że numer faktury jak ich dane widnieją w ich systemie i są prawidłowe. Jego wymówką że nie mógł wysyłać paczki jest to że w sylwestra zrobił sobie coś z kolanem i był ograniczony fizycznie. Ale czuję że jest to oszust, napisał że wysłał, a na śledzeniu paczki nic nie ma. Żadnej informacji. Jedyne jego dane jakie mam to na fakturze, gdzie jest podany jego adres, imię i nazwisko. Po sprawdzeniu adresu na google maps pokazuje się stara szopka w której raczej nikt nie mieszka. Znalazłem go na Messenger, Snapchat itp. Ale dalej od doby nie odpisuje.
Czy w takim przypadku uda odzyskać się pieniądze?? Jest to dla mnie spora suma i od kilku dni tylko ciągle się stresuje i nic nie daje mi spokoju.
Proszę o jakieś porady i wskazówki co robić.
Jeśli kupiłeś przez allegro to bądź spokojny .Możesz otworzyć dyskusję a jak to nic nie da otrzymasz pieniądze z POK.
Zazwyczaj zaczyna się od otwarcia dyskusji, na zwykłym Allegro: https://allegro.pl/dyskusje/nowa ale zapewne było to na Allegro Lokalne więc tu: https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE jeżeli nic sprzedający nie odpisze albo nie dojdzie do porozumienia, zamykasz dyskusję jako nie rozwiązaną i składasz wniosek o rekompensatę do POK: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
Było to na zwykłym allegro, sam napisałem mu jak wystawić przedmiot na zwykłym allegro.
Nie będzie problemu z odzyskaniem pieniędzy jeżeli kontaktuję się z nim za pomocą **piiip** i messenger? Na allegro wogole nie odpisuje, a na innych portalach też przestał już odpisywać
To otwieraj spór: https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@AlanMichalek Nie kontaktuj się inaczej, tylko w sporze. Tam ma obowiązek odpowiedzieć w ciągu 24 godzin. Jeśli tego nie zrobi, pracownika Allegro Ci pomoże.
@AlanMichalek Ale po co Ty się z nim bawisz w takie podchody? To jakaś dziecinada - film, jak pakuje przedmiot i go wysyła? Jakieś rozbite kolano? Sprawdzanie faktur po innych sklepach? Co jeszcze?
Jeśli kupiłeś towar na Allegro, po pewnym czasie załóż spór, domagaj się dostawy lub zwrotu wpłaty. W sporze poproś o pomoc pracownika Allegro.
Spór na Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Spór na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Jeżeli spór nie załatwi sprawy, zakończ go jako NIEROZWIĄZANY i złóż wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
🤣
Nierozwiązaną piszemy razem. Zapamiętasz?
🤣🤣Spij spokojnie, dasz radę, żeby ci nie śniły się ko......😱
Nie zapamiętasz, jak mnóstwa innych zasad.
Zapamiętałem że nie możesz spokojnie spać, martwię się tym.😣
Utworzyłem dzisiaj dyskusje i jest tam napisane że spór mogę zamknąć jako nierozwiązany dopiero 19 stycznia. Jest możliwość szybszego zamknięcia sporu i złożenia wniosku POK?
@AlanMichalek Jeżeli tak jest napisane to nie możesz zamknąć jako nierozwiązany wcześniej.
Ale to dziwne, bo Allegro pisze;
https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/ramy-czasowe-dyskusji-85Y7X9bxEs2
Zamknąć wcześniej nie możesz (nie pojawia się na dole, po lewej stronie taka możliwość), ale możesz złożyć wniosek do POK, po 14 dniach od zakupu.
@AlanMichalek Rozpocząłeś dysuksję ze Sprzedającym, dlatego poczekaj proszę teraz na jego odpowiedź. Jeśli nie zrobi tego w przeciągu 24 godzin, będziesz mógł poprosić nas o pomoc.
Dogadałem się ze sprzedającym że zrobi zwrot, ale pyta się w jaki sposób ma odzyskać pieniądze za prowizję
Musi pisać do allegro przez formularz dołączając potwierdzenie zwrotu.
pyta się w jaki sposób ma odzyskać pieniądze za prowizję.
To już jego problem, nie ma co zawracać sobie tym głowy.