anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca obraża mnie w dyskusji, co mogę zrobić?

Client:98245052
#8 Zapaleniec#

Zakupiłem pewne produkty u pewnego Super Sprzedawcy, ale następnego dnia czekał na mnie mail z anulacją i zwrotem wpłaty. Ponieważ sprzedawca w żaden sposób nie uzasadnił swojego postępowania, wystawiłem mu ocenę negatywną i rozpocząłem dyskusję. W kulturalny sposób zapytałem go o powód, ale usłyszałem tylko wobec siebie per "debilu", "idź się leczyć". I teraz pytanie - dlaczego Allegro nic z takimi osobnikami nie robi? Dlaczego daje na to przyzwolenie? Czy sprzedawca nie ponosi konsekwencji, dopóki płaci prowizję?

oznacz moderatorów
49 ODPOWIEDZI 49

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:98245052 ciężko się odnieść nie znając stanowiska drugiej strony, z reguły bez powodu nikt tak się nie zachowuje, zaproś tu sprzedawcę wtedy popiszemy 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:98245052
#8 Zapaleniec#

Sprzedawca tu chyba konta nie ma. Ale zamieszczę zrzut ekranu z naszej rozmowy:

Zrzut ekranu 2021-02-17 o 17.14.16.png

Dalej Allegro poprosiło sprzedającego o bycie uprzejmym. 

I jak tu zaufać takiej platformie?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Tutaj obrazki są ukryte, moderacja musi je zatwierdzić, widzisz tylko Ty.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:98245052 On Ci to napisał w Dyskusji? Masz tam możliwość poprosić o pomoc pracownika Allegro - zrób to.

Zrób sobie jakąś kopię tej rozmowy. Możesz też poprosić Allegro o usunięcie komentarza, a potem wystawisz go ponownie, dodatkowo informując w nim o obelgach, którymi obrzucił Cię ten Super Sprzedawca.

oznacz moderatorów

Client:98245052
#8 Zapaleniec#

"Proszę Sprzedającego [edycja] aby zachował kulturę wypowiedzi"

No i to byłoby na tyle ze strony serwisu.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:98245052 Zrób tak - zakończ tę Dyskusję jako nierozwiązaną, możesz to zrobić po 14 dniach, nie zamykaj jej wcześniej. On to odczuje na statystykach. Poproś Allegro o usunięcie komentarza tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201&subjectId=0cf36533-0... Potem wystaw komentarz negatywny ponownie, taki sam + wspomnij o tym, że Cię obrażał.

oznacz moderatorów

Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@Client:98245052 

Jak dla mnie obaj jesteście winni.

Sprzedawca za ewidentną ordynarność w odpowiedziach w dyskusji i błąd w wycenie towaru. Ty za polowanie na błędy i niezasłużony negatyw - bo chyba nie wierzysz, że powłoka do felg może nagle stanieć o 65 procent?

Sprzedający ma 15 negatywnych komentarzy z ostatniego roku - w tym połowę z 17 lutego (dzisiaj), dotyczących JEDNEGO Z 2739 PRODUKTÓW.

Wniosek jest oczywisty - klienci rzucili się stadem na towar, który został błędnie wyceniony na jedną trzecią wartości, a negatywy to skutek odmowy sprzedaży po zaniżonej wskutek błędu cenie.

Warto żebyś pamiętał, że wykorzystanie czyjegoś błędu jest takim samym przestępstwem jak wprowadzenie kogoś w błąd.

oznacz moderatorów

Client:98245052
#8 Zapaleniec#

Nie wiem, czy staniała o 65%, ale wiem, że ten sprzedawca ma niektóre oferty bardzo konkurencyjne i zdarzyło mi się już coś kupić za 60% ceny i problemu wtedy nie było - wysłane o czasie i anulacji.

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@Client:98245052 Z tego co można wyczytać, to sprzedawca popełnił błąd w ofercie na swoją niekorzyść dlatego anulował sprzedaż. Nie informował Cię o tym? Czy pozostałe konta które zamawiały są obce dla Ciebie?

 

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

Client:98245052
#8 Zapaleniec#

Niestety nie raczył mnie poinformować o przyczynie anulacji. Poleciłem komuś jeszcze ten produkt i ta osoba też dostała anulację

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

Po dłuższej analizie i przeczytaniu negatywów i ich odpowiedzi wygląda to na już dłuższą wojenkę miedzy sprzedawcami 😄

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@Client:98245052 

A możesz nam panie niewinny kupujący powiedzieć dlaczego zawiesili ci konto.

@Kasiulki2 aleś go wyczuła.

@xyz96  Coś mi się zdaje że nie za bardzo będzie mógł uczestniczyć w dyskusji😆

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#
Narzędzia, do których masz dostęp z zawieszonym kontem
oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@Client:98245052  Te odpowiedzi wszystkie do Ciebie? Na Twoje komentarze?

"Widzimy, że konkurencja bardzo czujna. Wyłapano ofertę z błędną ceną. Złożono 20 zamówień z fikcyjnych kont w celu wystawienia negatywów. Wszystkie negatywy z tym samym towarem od tej samej osoby. Ale trzeba mieć nudne życie żeby tracić czas na takie głupoty. Mogliście chociaż wystawiać komentarze co parę dni, a nie w ciągu 10 minut, bo żenada... "

Ula

Ula
oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@WREDZIA-W1 A czytałaś wcześniejsze? bo już tam chyba są oznaki tych zatargów co można wywnioskować po specyficznym nazewnictwie i używanych określaniach mało znanych przez zwykłych konsumentów. Jednak nie dowiemy się zapewne kto zaczął "wojnę" 😉

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@ZibiK30 Wiesz, na tym forum zawsze są trzy prawdy: sprzedającego prawda, kupującego prawda i goowno prawda.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@WREDZIA-W1 To fakt, ale nie tylko na tym forum tak jest zwykle 🤣

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@WREDZIA-W1 Powstała w ostatnim okresie 4 prawda, "szydło prawda".😁

oznacz moderatorów

Client:98245052
#8 Zapaleniec#

Nie, wystawiłem tylko 1 komentarz i nagle okazałem się być jakaś zorganizowaną konkurencją. 

Z tego co widziałem, to mieli tylko 8 sztuk na stanie i załapałem się na jedną, więc skąd te 20....

oznacz moderatorów