Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem pewne produkty u pewnego Super Sprzedawcy, ale następnego dnia czekał na mnie mail z anulacją i zwrotem wpłaty. Ponieważ sprzedawca w żaden sposób nie uzasadnił swojego postępowania, wystawiłem mu ocenę negatywną i rozpocząłem dyskusję. W kulturalny sposób zapytałem go o powód, ale usłyszałem tylko wobec siebie per "debilu", "idź się leczyć". I teraz pytanie - dlaczego Allegro nic z takimi osobnikami nie robi? Dlaczego daje na to przyzwolenie? Czy sprzedawca nie ponosi konsekwencji, dopóki płaci prowizję?
@Client:98245052 ciężko się odnieść nie znając stanowiska drugiej strony, z reguły bez powodu nikt tak się nie zachowuje, zaproś tu sprzedawcę wtedy popiszemy 😄
Sprzedawca tu chyba konta nie ma. Ale zamieszczę zrzut ekranu z naszej rozmowy:
Dalej Allegro poprosiło sprzedającego o bycie uprzejmym.
I jak tu zaufać takiej platformie?
Tutaj obrazki są ukryte, moderacja musi je zatwierdzić, widzisz tylko Ty.
@Client:98245052 On Ci to napisał w Dyskusji? Masz tam możliwość poprosić o pomoc pracownika Allegro - zrób to.
Zrób sobie jakąś kopię tej rozmowy. Możesz też poprosić Allegro o usunięcie komentarza, a potem wystawisz go ponownie, dodatkowo informując w nim o obelgach, którymi obrzucił Cię ten Super Sprzedawca.
"Proszę Sprzedającego [edycja] aby zachował kulturę wypowiedzi"
No i to byłoby na tyle ze strony serwisu.
@Client:98245052 Zrób tak - zakończ tę Dyskusję jako nierozwiązaną, możesz to zrobić po 14 dniach, nie zamykaj jej wcześniej. On to odczuje na statystykach. Poproś Allegro o usunięcie komentarza tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201&subjectId=0cf36533-0... Potem wystaw komentarz negatywny ponownie, taki sam + wspomnij o tym, że Cię obrażał.
Jak dla mnie obaj jesteście winni.
Sprzedawca za ewidentną ordynarność w odpowiedziach w dyskusji i błąd w wycenie towaru. Ty za polowanie na błędy i niezasłużony negatyw - bo chyba nie wierzysz, że powłoka do felg może nagle stanieć o 65 procent?
Sprzedający ma 15 negatywnych komentarzy z ostatniego roku - w tym połowę z 17 lutego (dzisiaj), dotyczących JEDNEGO Z 2739 PRODUKTÓW.
Wniosek jest oczywisty - klienci rzucili się stadem na towar, który został błędnie wyceniony na jedną trzecią wartości, a negatywy to skutek odmowy sprzedaży po zaniżonej wskutek błędu cenie.
Warto żebyś pamiętał, że wykorzystanie czyjegoś błędu jest takim samym przestępstwem jak wprowadzenie kogoś w błąd.
Nie wiem, czy staniała o 65%, ale wiem, że ten sprzedawca ma niektóre oferty bardzo konkurencyjne i zdarzyło mi się już coś kupić za 60% ceny i problemu wtedy nie było - wysłane o czasie i anulacji.
@Client:98245052 Z tego co można wyczytać, to sprzedawca popełnił błąd w ofercie na swoją niekorzyść dlatego anulował sprzedaż. Nie informował Cię o tym? Czy pozostałe konta które zamawiały są obce dla Ciebie?
Niestety nie raczył mnie poinformować o przyczynie anulacji. Poleciłem komuś jeszcze ten produkt i ta osoba też dostała anulację
Po dłuższej analizie i przeczytaniu negatywów i ich odpowiedzi wygląda to na już dłuższą wojenkę miedzy sprzedawcami 😄
A możesz nam panie niewinny kupujący powiedzieć dlaczego zawiesili ci konto.
@Kasiulki2 aleś go wyczuła.
@xyz96 Coś mi się zdaje że nie za bardzo będzie mógł uczestniczyć w dyskusji😆
@Client:98245052 Te odpowiedzi wszystkie do Ciebie? Na Twoje komentarze?
"Widzimy, że konkurencja bardzo czujna. Wyłapano ofertę z błędną ceną. Złożono 20 zamówień z fikcyjnych kont w celu wystawienia negatywów. Wszystkie negatywy z tym samym towarem od tej samej osoby. Ale trzeba mieć nudne życie żeby tracić czas na takie głupoty. Mogliście chociaż wystawiać komentarze co parę dni, a nie w ciągu 10 minut, bo żenada... "
@WREDZIA-W1 A czytałaś wcześniejsze? bo już tam chyba są oznaki tych zatargów co można wywnioskować po specyficznym nazewnictwie i używanych określaniach mało znanych przez zwykłych konsumentów. Jednak nie dowiemy się zapewne kto zaczął "wojnę" 😉
@ZibiK30 Wiesz, na tym forum zawsze są trzy prawdy: sprzedającego prawda, kupującego prawda i goowno prawda.
@WREDZIA-W1 To fakt, ale nie tylko na tym forum tak jest zwykle 🤣
@WREDZIA-W1 Powstała w ostatnim okresie 4 prawda, "szydło prawda".😁
Nie, wystawiłem tylko 1 komentarz i nagle okazałem się być jakaś zorganizowaną konkurencją.
Z tego co widziałem, to mieli tylko 8 sztuk na stanie i załapałem się na jedną, więc skąd te 20....