Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
10 sierpnia br. kupiłem towar z oferty nr 14052320298 w cenie 209,99 zł. Nie korzystam z pakietu Smart Allegro a więc nie przysługiwała mi darmowa przesyłka i za dostawę InPost zapłaciłem 9,99 zł. Wykonałem płatność PayU na łączną kwotę 219,98 zł.
14 sierpnia po otrzymaniu przesyłki zdecydowałem zwrócić towar. Sprzedawca zwrócił jedynie wartość produktu tj. 209,99 zł. i uchyla się od zwrotu kosztu dostawy 9,99 zł., który pokryłem.
Bezskutecznie koresponduję z osobą reprezentującą sprzedawcę w temacie zwrotu kosztu dostawy, który pokryłem i nie jestem w stanie otworzyć dyskusji, bo sprzedawca wykonał zwrot i sprawa jest zamknięta, choć wykonał jedynie zwrot wartości produktu 209,99 zł ignorując poniesiony przeze mnie koszt dostawy 9,99 zł.
Na spodzie wiadomości zrzut ekranu z warunkami dostawy na dzień zakupu 10 sierpnia br. W razie potrzeby udostępnię korespondencję dot. prośby o zwrot kosztu dostawy.
Proszę Moderatora serwisu o zajęcie się sprawą.
Dziękuję,
motocar11
Możesz poprosić o otwarcie dyskusji tutaj
https://allegro.pl/pomoc/kontakt
a moderatorki się wypowiedzą jak się je wywoła, co czynie 🙂
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dziękuję.
@motocar11 W takim przypadku otwórz dyskusję: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@LEW433 Patrz kotek, cytuje 🙂
"i nie jestem w stanie otworzyć dyskusji, bo sprzedawca wykonał zwrot i sprawa jest zamknięta,"
@motocar11 podaj mi proszę numer dyskusji ze sprzedającym w tej sprawie.
Dyskusji nie było. Było zgłoszenie zwrotu (data zgłoszenia i nr zwrotu
Zgłosiłem sprawę do allegro.kontakt
@motocar11 Zwrocil koszt produktu i najtańszej dostawy, a ze najtańsza dostawa to 0,00 zł to wszystko się zgadza.
no ale przy zwrotach sprzedjący chyba nie ma obowiązku zwrotu koszty dostawy (oraz przesylki zwrtonej)?
darmowo to tylko w smart - wlasnie dlatego warto wykupic.
Nie wprowadzaj w błąd. Za dużo tu ludzi z xp. Sprzedający musi zwrócić najtańszy, oferowany koszt dostawy. Założyciel tematu nie chce pieniędzy za odesłanie towaru!!!!
masz rację, pomyliłem terminy
@misiaczekmr nie warto. Jak chce się oszczędzać to warto kupować gdzie indziej.
@motocar11 akurat tu sprzedawca ma rację bo oddaje najtańszy koszt dostawy a jak widzisz za darmo ma orlen ( poza smartem ) a InPost był na 9,99 zł ( poza smartem ) 🙂
A że wybrałeś płatną inną zwykłą dostawę nie ma obowiązku Ci oddawać 😞
Art. 32. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
.