anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca odmawia zwrotu opłaconego przez nabywcę kosztu dostawy po zwrocie towaru.

motocar11
#8 Zapaleniec#

Witam,

10 sierpnia br. kupiłem towar z oferty nr 14052320298 w cenie 209,99 zł. Nie korzystam z pakietu Smart Allegro a więc nie przysługiwała mi darmowa przesyłka i za dostawę InPost zapłaciłem 9,99 zł. Wykonałem płatność PayU na łączną kwotę 219,98 zł.
14 sierpnia po otrzymaniu przesyłki zdecydowałem zwrócić towar. Sprzedawca zwrócił jedynie wartość produktu tj. 209,99 zł. i uchyla się od zwrotu kosztu dostawy 9,99 zł., który pokryłem.

Bezskutecznie koresponduję z osobą reprezentującą sprzedawcę w temacie zwrotu kosztu dostawy, który pokryłem i nie jestem w stanie otworzyć dyskusji, bo sprzedawca wykonał zwrot i sprawa jest zamknięta, choć wykonał jedynie zwrot wartości produktu 209,99 zł ignorując poniesiony przeze mnie koszt dostawy 9,99 zł.
Na spodzie wiadomości zrzut ekranu z warunkami dostawy na dzień zakupu 10 sierpnia br. W razie potrzeby udostępnię korespondencję dot. prośby o zwrot kosztu dostawy.

Proszę Moderatora serwisu o zajęcie się sprawą.

Dziękuję,
motocar11

Screenshot 2023-08-21 at 12-27-42 WRANGLER 11MWZ MĘSKIE SPODNIE JEANSOWE W32 L32(5).png

 

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

serwis-texas
#19 Nestor#

@motocar11 

Możesz poprosić o otwarcie dyskusji tutaj

https://allegro.pl/pomoc/kontakt

a moderatorki się wypowiedzą jak się je wywoła, co czynie 🙂

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

oznacz moderatorów

motocar11
#8 Zapaleniec#

Dziękuję.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

serwis-texas
#19 Nestor#

@LEW433  Patrz kotek, cytuje 🙂

"i nie jestem w stanie otworzyć dyskusji, bo sprzedawca wykonał zwrot i sprawa jest zamknięta,"

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@motocar11 podaj mi proszę numer dyskusji ze sprzedającym w tej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

motocar11
#8 Zapaleniec#

Dyskusji nie było. Było zgłoszenie zwrotu (data zgłoszenia i nr zwrotu

14 sie 2023 10:57 2724/2023) i sprzedawca zwrócił tylko wartość produktu 209,99 zł.
oznacz moderatorów

motocar11
#8 Zapaleniec#

Zgłosiłem sprawę do allegro.kontakt

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#13 Ambasador#

@motocar11 Zwrocil koszt produktu i najtańszej dostawy, a ze najtańsza dostawa to 0,00 zł to wszystko się zgadza. 

oznacz moderatorów

misiaczekmr
#10 Popularyzator#

no ale przy zwrotach sprzedjący chyba nie ma obowiązku zwrotu koszty dostawy (oraz przesylki zwrtonej)?
darmowo to tylko w smart - wlasnie dlatego warto wykupic.

oznacz moderatorów

serwis-texas
#19 Nestor#

@misiaczekmr 

Nie wprowadzaj w błąd. Za dużo tu ludzi z xp. Sprzedający musi zwrócić najtańszy, oferowany koszt dostawy. Założyciel tematu nie chce pieniędzy za odesłanie towaru!!!!

oznacz moderatorów

misiaczekmr
#10 Popularyzator#

masz rację, pomyliłem terminy

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#16 Inspirator#

@misiaczekmr nie warto. Jak chce się oszczędzać to warto kupować gdzie indziej. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@motocar11 akurat tu sprzedawca ma rację bo oddaje najtańszy koszt dostawy a jak widzisz za darmo ma orlen ( poza smartem ) a InPost był na 9,99 zł ( poza smartem ) 🙂

A że wybrałeś płatną inną zwykłą dostawę nie ma obowiązku Ci oddawać 😞

Art. 32. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

.

oznacz moderatorów