Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wystawiłem negatywny kom o treści: Trudno oceniać coś czego się nie ma, sprzedawca po tygodniu, po interwencji allegro raczył odpowiedzieć.
A dziś dostaję prośbę 🙂 o usunięcie kom, a w niej sprzedawca (Red) straszy mnie sądem, art. 212 KK i że w sądzie rej. w Szczecinie opiszę dokładnie jak zakup wyglądał.
Żałuję tylko że nie dałem mu jeszcze mniej gwiazdek i pełniejszego opisu, bo teraz to już chyba nijak nie będę miał jak się odnieść.
Tak tylko chciałem się wyżalić 😉
Znamy tu sprzedawcę @RED 🙂 Nie obawiaj się, jeśli w komentarzu nie zamieściłeś nieprawdy i pomówień, kłamstw, absolutnie nic Ci nie grozi i nie musisz usuwać komentarza. Niektórzy sprzedawcy straszą sądami za negatywy, ponieważ w inny sposób nie są w stanie zapewnić sobie odpowiedniej ilości pozytywów, ale na straszeniu zazwyczaj się kończy 🙂
@trzy33 po pierwsze jak będzie chciał założyć sprawę to w sądzie Twojej miejscowości chyba że tez jesteś ze Szczecina 🙂
No właśnie tak czytam te jego ostrzeżenia z komentarzy i widzę że jakieś fejkowe bo rozprawy są w sądach pozwanego a nie pozywającego 🙂
A dodatkowo za negatywa bez słownego komentarza w zasadzie nic nie ugra w sądzie i tylko kasę straci na rozprawę.😁
Bzdura że to kupujący musi coś udowadniać dlaczego dał negatywa. To sprzedający musi wykazać że poniósł straty (a w obecnej sytuacji będzie to trudne bo łatwo wskazać że te straty to efekt pandemii).
A nawet jak to skoro nasi politycy mogą legalnie tłumaczyć się amnezją to tym bardziej kupujący mógłby powiedzieć że "nie pamięta za co ale na pewno była to słuszna ocena" xD
Jak publicznie prać brudy to publicznie, nie ma sprawy
Może Szanowny Kupujący upubliczni fakty
- jak interweniowało allegro w tej sprawie?
- ile dni ma tydzień skoro zakup miał miejsce 30.03, a rozmawialiśmy 03.04?
bo publiczne pisanie nieprawdy podlega ocenie prawa
Sprzedawca nie straszy Sądem tylko grzecznie, przedprocesowo prosi o jego usunięcie
ponieważ @trzy33 wywołał mnie publicznie do tablicy
oto proszę cała dyskusja - zwracam uwagę na daty w kółeczkach i w jakich terminach odpowiadał Szanowny Kupujący "Trudno oceniać coś czego się nie ma, sprzedawca po tygodniu, po interwencji allegro raczył odpowiedzieć."
gdzie była interwencja allegro?
jak słowo tydzień ma się do dat przedstawionych powyżej?
i cytat jak odbierane są takie komentarze przez inne osoby
tutaj przykład z sytuacji jaką opisywałem z innych wątków czyli próby bezprawnego odstąpienia od umowy w trybie konsumenckim zakupu towaru na firmę
" Jestem zażenowana ,że pracownik Allegro tak się kompromituje i oczekuje od kupującego wyjaśnień!. Sprzedający ma 20 komentarzy negatywnych zatem nie nadaje się do obsługi sprzedaży internetowej i dawno jego konto powinno zostać zablokowane.Nagminnie łamie prawo i jeszcze straszy kiedy sam nadaje się na drogę sądową wraz z 20 kupującymi,którzy mieli problem przede mną z człowiekiem który jedynie nadaje się do burd i wojen."
"Sprzedający wykazuje się niską kulturą osobistą.Nazbierał już 20 NEGATYWÓW zatem to jest najlepsza wizytówka tej osoby!"
te komentarze czytają moje dzieci
teraz proszę o ocenę czy komentarz jest
zgodny z prawdą
Tak Panie RED tydzień - kupiłem: w poniedziałek 30 marca, a w piątek 3 kwietnia po tym jak nie dało się do Pana dodzwonić rozpocząłem spór allegro. W ów piątek status przesyłki nadal nie istniał. Czyli nawet Pan nie przygotował towaru do wysyłki do czego się Pan przyznał w mailu, którego tu już Pan nie zamieszcza.
Dla mnie tydzień roboczy to pon-piątek i wątpię aby Pan nadawał paczki w sobotę lub niedzielę. Ale nawet jakby potrafił Pan to zrobić to przecież nie miał Pan czego wysłać bo towar miał Pan dopiero 6 kwietnia.
Inne komentarze nie wzięły się z kosmosu, a tak na koniec to chciałbym Panu wyjaśnić że negatyw jest nie tyle za opóźnienie (bo to się może zdarzyć) ale za olewanie przez cały tydzień.
A jedno muszę Panu przyznać - faktycznie nie musiał Pan oferować zwrotu i to jest plus na tyle duży że właśnie się zastanawiam czy nie przewyższa on olewactwa i straszenia.
@trzy33, ni3 panuj3my tutaj 🙂 to ni3 urząd 😄
Teraz na poważnie - piszę to publicznie by inni czytający widzieli, że stosunki między beneficjantami zawieranych umów np: Kupującymi a Sprzedawcami reguluje Polskie prawo
Jako firma zawsze działamy prokonsumencko i staramy się by Kupujący znał swoje prawa np: możliwość odstąpienia od umowy przed jej finalnym wykonaniem
Napisał Pan komentarz ewidentnie nieprawdziwy, nie opisujący przebiegu transakcji, sugerując jakieś niestworzone interwencje serwisu Allegro w celu ochrony interesu Kupującego
Publiczne zarzucił Pan, że Sprzedawca zaczął się komunikować z Kupującym po 7 dniach po interwencji Allegro (INTERWENCJA ALLEGRO TO NP: groźba blokady konta) co wyczerpuje znamiona opisane w art 212 Kodeksu Karnego i narusza moje dobra osobiste
W prowadzonej dyskusji, która jak czytana przez wiele osób nazwał Pan naszą firmę niewolnikami serwisu Allegro, którzy muszą być poganiani batem
co wypełnia znamiona opisane w art 216 Kodeksu Karnego
Zgodnie z dyspozycją art. 24 § 1 kodeksu cywilnego w zw. z art. 43 kodeksu cywilnego otrzymał Pan przedsądowe wezwanie do zaprzestania naruszania prawa bo zawsze wierzymy, że Osoba pisząca taki komentarz zreflektuje się, że zrobiła źle i przeprosi
zacytuję tutaj fragment z innego postu na tym form:
Mając na względzie specyfikę działalności prowadzonej przy użyciu sieci Internet, gdzie podstawową determinantą w podjęciu decyzji o zawarciu umowy jest opinia wyrażana przez kupujących, wskazuję, że na skutek negatywnych oraz nieuzasadnionych wpisów zamieszczonych na stronie Allegro.pl nasza firma narażona jest na utratę dobrego imienia, czci i godności jako rzetelny oraz uczciwy przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą od wielu lat, a także na szkody majątkowe poprzez generowanie straty w obrotach handlowych. Zależność pomiędzy ilością sprzedawanych produktow oraz rodzajem otrzymywanych komentarzy lub opinii jest bezsprzeczna.
Zwracam dodatkowo uwagę, że zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, czynem nieuczciwej konkurencji jest rozpowszechnianie nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd wiadomości o swoim lub innym przedsiębiorcy albo przedsiębiorstwie, w celu przysporzenia korzyści lub wyrządzenia szkody.
o tym jak to jest odbierane napisałem powyżej
i na koniec nadmienię, że w postępowaniu Sądowym prowadzonym z art 212 i 216 na Pozwanym czyli Panu ciąży udowodnienie, że każde słowo podane w wypowiedzi jest prawdą
Dlatego liczę, w dobrej woli, że ten komentarz zostanie usunięty
@REDziu, cytaciki kursywką poprosimy 🙂 (tak, czytam sobie 😊)
Tak sobie czytam, i wyłania mi się taki obraz...
Kupujący może i pospieszył się nieco z tym negatywem, ale wobec aroganckiej, impertynenckiej i obcesowej postawy RED'a to nawet jestem w stanie to zrozumieć i się nie dziwię. Po prostu wkurzył się postawą sprzedawcy.
Tymczasem RED dolewa oliwy do ognia zamiast próbować to załagodzić. Teraz kupujący się zaprze i nie usunie negatywa.
W takich sytuacjach znacznie więcej można zdziałać uprzejmością. RED miałby mniej negatywów na koncie gdyby nie był taki krewki i liczył się ze słowami.
Nawet jeżeli w niektórych kwestiach ma rację, to bardzo duże znaczenie ma forma i sposób wyrażania tych swoich racji.
prawda to 🙂
@REDziu, przytocz ładny fragment wiadomości kompromisowej i wyślij 😄
Oooo RED pogrążasz się a już myślałem że odpuszczę.
Nigdzie nie nazwałem Was niewolnikami allegro, a jedynie wspomniałem o bacie którym dla mnie jest możliwość wszczęcia sporu. I faktycznie to zadziałało, dostałem jednak odpowiedź na maila, oraz w sporze.
Bez tego od poniedziałku do piątku nie raczyliście się odezwać i poinformować że nie posiadacie towaru który sprzedajecie, ani nawet odpisać na maila - co stało się chyba w ciągu godziny od wszczęcia sporu.
Spodziewałem się że zamiast kolejnych gróźb napiszesz po prostu przepraszam, a ja wycofam negatywa, ale nie - to ja mam przeprosić.
To może tak:
Przepraszam firmę RED że zakupiłem towar nie patrząc na jej wcześniejszy dorobek negatywnych komentarzy, gdybym był rozważniejszy i posłuchał innych osób które miały takie same przeboje na pewno bym nie kupił nawet sznurówki.
24 inne osoby już doświadczyły tego samego - wiele z nich zostało szantażowane sądem czego mamy dowody w odpowiedziach na kom. allegro.
Dwie już po mnie. O kim to świadczy?
@RED Daj spokój, bo to już robi się sztuka dla sztuki. Takim podejściem do kupujących odstraszasz innych od zakupów u siebie i nie tylko u siebie. Gdyby tu chodziło o jakieś konkretne zarzuty, poniżenie, publiczne zniesławienie, obrazę itp, ale człowiek zamówił jakiś drobiazg, nie otrzymał go, Ty czekałeś aż się odezwie zamiast samemu przeprosić i oddać wpłatę, a teraz wytaczasz armaty, bo Cię komar ugryzł. Napisz akt oskarżenia, to poniesiesz tylko dodatkowe koszty. Ile już takich procesów wygrałeś??
Gdybyś je wygrywał, to nie byłoby negatywów, gdyż po prawomocnym wyroku Allegro negatywy usuwa.
Kto jest za kompromisem, łapka w górę! 😄
👍🏼
mamy już propozycję kompromisu od @trzy33:
Przepraszam firmę RED że zakupiłem towar nie patrząc na jej wcześniejszy dorobek negatywnych komentarzy, gdybym był rozważniejszy i posłuchał innych osób które miały takie same przeboje na pewno bym nie kupił nawet sznurówki.
teraz czekamy na taką samą od @RED 🙂
nie bądźmy dziećmi (kiedy musimy nie być) 😄
Smutno jest mi czytając część powyższych wypowiedzi
przypominam, że otrzymałem komentarz nijak odnoszący się do rzeczywistości
"Trudno oceniać coś czego nie ma. Sprzedawca po tygodniu, po interwencji allegro raczył odpowiedzieć." - kursywa dla @konto zamknięte
rozumiem, że Szanowny Kupujący mógł go pisać w gniewie czy uniesieniu używając tylko jemu znanych skrótów myślowych -sam jestem tylko człowiekiem
Kupujący nic na tej transakcji nie stracił - nie chciał towaru bo poradził sobie w inny sposób, otrzymał pełen zwrot wpłaty - chwała jemu, tylko się cieszyć
od siebie mogę napisać, że ten towar został natychmiast sprzedany i inny Kupujący jest bardzo zadowolony, że dostał tak unikalny produkt
dlatego jak człowiek drugiemu człowiekowi został grzecznie poproszony o wyeliminowanie komentarza z obrotu publicznego gdyż jego wypowiedź może
być opacznie rozumiana przez innych potencjalnych Kupujących i odstraszać od Kupowania bo Red to wielki o s z u s t i nadaje się do burd i wojen.
dokładnie tak jak sam @trzy33 pisze, chyba mnie przy tym obrażając - chociaż ciągle mam nadzieję, że w sposób nieświadomy
cyt: "Przepraszam firmę RED że zakupiłem towar nie patrząc na jej wcześniejszy dorobek negatywnych komentarzy, gdybym był rozważniejszy i posłuchał innych osób które miały takie same przeboje na pewno bym nie kupił nawet sznurówki." - kursywa dla @konto zamknięte
dlatego ostatni raz tutaj publicznie proszę @trzy33 o usunięcie tego komentarza cyt z kurswyą @konto zamknięte : "nie bądźmy dziećmi (kiedy musimy nie być) "
Dlaczego mi smutno dzisiaj - bo właśnie dostałem negatywny komentarz za to, że pomagałem Allegrowiczowi znaleźć jego przesyłkę ze zwrotem towaru, który do nas nie dotarł