anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca straszy (prosi) o usunięcie komentarza

MAMY ROZWIĄZANIE!
trzy33
#8 Zapaleniec#

Wystawiłem negatywny kom o treści: Trudno oceniać coś czego się nie ma, sprzedawca po tygodniu, po interwencji allegro raczył odpowiedzieć.

A dziś dostaję prośbę 🙂  o usunięcie kom, a w niej sprzedawca (Red) straszy mnie sądem, art. 212 KK i że w sądzie rej. w Szczecinie opiszę dokładnie jak zakup wyglądał.

Żałuję tylko że nie dałem mu jeszcze mniej gwiazdek i pełniejszego opisu, bo teraz to już chyba nijak nie będę miał jak się odnieść.

Tak tylko chciałem się wyżalić 😉

oznacz moderatorów
54 ODPOWIEDZI 54
xyz96
#21 Demiurg#

Znamy tu sprzedawcę @RED  🙂 Nie obawiaj się, jeśli w komentarzu nie zamieściłeś nieprawdy i pomówień, kłamstw, absolutnie nic Ci nie grozi i nie musisz usuwać komentarza. Niektórzy sprzedawcy straszą sądami za negatywy, ponieważ w inny sposób nie są w stanie zapewnić sobie odpowiedniej ilości pozytywów, ale na straszeniu zazwyczaj się kończy 🙂

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@xyz96, w tym przypadku masz rację, ale dzięki, że podrzuciłeś linka do podobnego (tego tematu) 🙂 choć.. nie wierzę, że to nasz @RED, to jakby Adam Mafysz kradł auta 😄

oznacz moderatorów
glenmoranghie
#13 Ambasador#
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@trzy33 po pierwsze jak będzie chciał założyć sprawę to w sądzie Twojej miejscowości chyba że tez jesteś ze Szczecina 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
KostekMax
#10 Popularyzator#

No właśnie tak czytam te jego ostrzeżenia z komentarzy i widzę że jakieś fejkowe bo rozprawy są w sądach pozwanego a nie pozywającego 🙂

A dodatkowo za negatywa bez słownego komentarza w zasadzie nic nie ugra w sądzie i tylko kasę straci na rozprawę.😁

Bzdura że to kupujący musi coś udowadniać dlaczego dał negatywa. To sprzedający musi wykazać że poniósł straty (a w obecnej sytuacji będzie to trudne bo łatwo wskazać że te straty to efekt pandemii).

A nawet jak to skoro nasi politycy mogą legalnie tłumaczyć się amnezją to tym bardziej kupujący mógłby powiedzieć że "nie pamięta za co ale na pewno była to słuszna ocena" xD

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

Jak publicznie prać brudy to publicznie, nie ma sprawy

Może Szanowny Kupujący upubliczni fakty

- jak interweniowało allegro w tej sprawie?

- ile dni ma tydzień skoro zakup miał miejsce 30.03, a rozmawialiśmy 03.04?

bo publiczne pisanie nieprawdy podlega ocenie prawa

Sprzedawca nie straszy Sądem tylko grzecznie, przedprocesowo prosi o jego usunięcie

 

 

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

ponieważ @trzy33 wywołał mnie publicznie do tablicy

oto proszę cała dyskusja - zwracam uwagę na daty w kółeczkach i w jakich terminach odpowiadał Szanowny Kupujący "Trudno oceniać coś czego się nie ma, sprzedawca po tygodniu, po interwencji allegro raczył odpowiedzieć."

gdzie była interwencja allegro?

jak słowo tydzień ma się do dat przedstawionych powyżej?

 

1.jpg

 

2.jpg

 

 

 

i cytat jak odbierane są takie komentarze przez inne osoby

tutaj przykład z sytuacji jaką opisywałem z innych wątków czyli próby bezprawnego odstąpienia od umowy w trybie konsumenckim zakupu towaru na firmę

" Jestem zażenowana ,że pracownik Allegro tak się kompromituje i oczekuje od kupującego wyjaśnień!. Sprzedający ma 20 komentarzy negatywnych zatem nie nadaje się do obsługi sprzedaży internetowej i dawno jego konto powinno zostać zablokowane.Nagminnie łamie prawo i jeszcze straszy kiedy sam nadaje się na drogę sądową wraz z 20 kupującymi,którzy mieli problem przede mną z człowiekiem który jedynie nadaje się do burd i wojen."

"Sprzedający wykazuje się niską kulturą osobistą.Nazbierał już 20 NEGATYWÓW zatem to jest najlepsza wizytówka tej osoby!"

te komentarze czytają moje dzieci

teraz proszę o ocenę czy komentarz jest

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

zgodny z prawdą

oznacz moderatorów
trzy33
#8 Zapaleniec#

Tak Panie RED tydzień - kupiłem: w poniedziałek 30 marca, a w piątek 3 kwietnia po tym jak nie dało się do Pana dodzwonić rozpocząłem spór allegro. W ów piątek status przesyłki nadal nie istniał. Czyli nawet Pan nie przygotował towaru do wysyłki do czego się Pan przyznał w mailu, którego tu już Pan nie zamieszcza.

Dla mnie tydzień roboczy to pon-piątek i wątpię aby Pan nadawał paczki w sobotę lub niedzielę. Ale nawet jakby potrafił Pan to zrobić to przecież nie miał Pan czego wysłać bo towar miał Pan dopiero 6 kwietnia.

Inne komentarze nie wzięły się z kosmosu, a tak na koniec to chciałbym Panu wyjaśnić że negatyw jest nie tyle za opóźnienie (bo to się może zdarzyć) ale za olewanie przez cały tydzień.

A jedno muszę Panu przyznać - faktycznie nie musiał Pan oferować zwrotu i to jest plus na tyle duży że właśnie się zastanawiam czy nie przewyższa on olewactwa i straszenia.

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@trzy33, ni3 panuj3my tutaj 🙂 to ni3 urząd 😄

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

Teraz na poważnie - piszę to publicznie by inni czytający widzieli, że stosunki między beneficjantami zawieranych umów np: Kupującymi a Sprzedawcami reguluje Polskie prawo

Jako firma zawsze działamy prokonsumencko i staramy się by Kupujący znał swoje prawa np: możliwość odstąpienia od umowy przed jej finalnym wykonaniem

Napisał Pan komentarz ewidentnie nieprawdziwy, nie opisujący przebiegu transakcji, sugerując jakieś niestworzone interwencje serwisu Allegro w celu ochrony interesu Kupującego

Publiczne zarzucił Pan, że Sprzedawca zaczął się komunikować z Kupującym po 7 dniach po interwencji Allegro (INTERWENCJA ALLEGRO TO NP: groźba blokady konta) co wyczerpuje znamiona opisane w art 212 Kodeksu Karnego i narusza moje dobra osobiste

W prowadzonej dyskusji, która jak czytana przez wiele osób nazwał Pan naszą firmę niewolnikami serwisu Allegro, którzy muszą być poganiani batem

co wypełnia znamiona opisane w art 216 Kodeksu Karnego

Zgodnie z dyspozycją art. 24 § 1 kodeksu cywilnego w zw. z art. 43 kodeksu cywilnego otrzymał Pan przedsądowe wezwanie do zaprzestania naruszania prawa bo zawsze wierzymy, że Osoba pisząca taki komentarz zreflektuje się, że zrobiła źle i przeprosi

 

zacytuję tutaj fragment z innego postu na tym form:

Mając na względzie specyfikę działalności prowadzonej przy użyciu sieci Internet, gdzie podstawową determinantą w podjęciu decyzji o zawarciu umowy jest opinia wyrażana przez kupujących, wskazuję, że na skutek negatywnych oraz nieuzasadnionych wpisów zamieszczonych na stronie Allegro.pl nasza firma narażona jest na utratę dobrego imienia, czci i godności jako rzetelny oraz uczciwy przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą od wielu lat, a także na szkody majątkowe poprzez generowanie straty w obrotach handlowych. Zależność pomiędzy ilością sprzedawanych produktow oraz rodzajem otrzymywanych komentarzy lub opinii jest bezsprzeczna.

Zwracam dodatkowo uwagę, że zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, czynem nieuczciwej konkurencji jest rozpowszechnianie nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd wiadomości o swoim lub innym przedsiębiorcy albo przedsiębiorstwie, w celu przysporzenia korzyści lub wyrządzenia szkody.

o tym jak to jest odbierane napisałem powyżej

i na koniec nadmienię, że w postępowaniu Sądowym prowadzonym z art 212 i 216 na Pozwanym czyli Panu ciąży udowodnienie, że każde słowo podane w wypowiedzi jest prawdą

Dlatego liczę, w dobrej woli, że ten komentarz zostanie usunięty

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@REDziu, cytaciki kursywką poprosimy 🙂 (tak, czytam sobie 😊)

oznacz moderatorów
glenmoranghie
#13 Ambasador#

Tak sobie czytam, i wyłania mi się taki obraz... 
Kupujący może i pospieszył się nieco z tym negatywem, ale wobec aroganckiej, impertynenckiej i obcesowej postawy RED'a to nawet jestem w stanie to zrozumieć i się nie dziwię. Po prostu wkurzył się postawą sprzedawcy. 
Tymczasem RED dolewa oliwy do ognia zamiast próbować to załagodzić. Teraz kupujący się zaprze i nie usunie negatywa. 
W takich sytuacjach znacznie więcej można zdziałać uprzejmością. RED miałby mniej negatywów na koncie gdyby nie był taki krewki i liczył się ze słowami. 
Nawet jeżeli w niektórych kwestiach ma rację, to bardzo duże znaczenie ma forma i sposób wyrażania tych swoich racji.

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

prawda to 🙂

@REDziu, przytocz ładny fragment wiadomości kompromisowej i wyślij 😄

oznacz moderatorów
trzy33
#8 Zapaleniec#

Oooo RED pogrążasz się a już myślałem że odpuszczę.

Nigdzie nie nazwałem Was niewolnikami allegro, a jedynie wspomniałem o bacie którym dla mnie jest możliwość wszczęcia sporu. I faktycznie to zadziałało, dostałem jednak odpowiedź na maila, oraz w sporze.

Bez tego od poniedziałku do piątku nie raczyliście się odezwać i poinformować że nie posiadacie towaru który sprzedajecie, ani nawet odpisać na maila - co stało się chyba w ciągu godziny od wszczęcia sporu.

Spodziewałem się że zamiast kolejnych gróźb napiszesz po prostu przepraszam, a ja wycofam negatywa, ale nie - to ja mam przeprosić.

To może tak:

Przepraszam firmę RED że zakupiłem towar nie patrząc na jej wcześniejszy dorobek negatywnych komentarzy, gdybym był rozważniejszy i posłuchał innych osób które miały takie same przeboje na pewno bym nie kupił nawet sznurówki.

24 inne osoby już doświadczyły tego samego - wiele z nich zostało szantażowane sądem czego mamy dowody w odpowiedziach na kom. allegro.

Dwie już po mnie. O kim to świadczy?

 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@RED Daj spokój, bo to już robi się sztuka dla sztuki. Takim podejściem do kupujących odstraszasz innych od zakupów u siebie i nie tylko u siebie. Gdyby tu chodziło o jakieś konkretne zarzuty, poniżenie, publiczne zniesławienie, obrazę itp, ale człowiek zamówił jakiś drobiazg, nie otrzymał go, Ty czekałeś aż się odezwie zamiast samemu przeprosić i oddać wpłatę, a teraz wytaczasz armaty, bo Cię komar ugryzł. Napisz akt oskarżenia, to poniesiesz tylko dodatkowe koszty. Ile już takich procesów wygrałeś??

Gdybyś je wygrywał, to nie byłoby negatywów, gdyż po prawomocnym wyroku Allegro negatywy usuwa.

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

Kto jest za kompromisem, łapka w górę! 😄

👍🏼

mamy już propozycję kompromisu od @trzy33:
Przepraszam firmę RED że zakupiłem towar nie patrząc na jej wcześniejszy dorobek negatywnych komentarzy, gdybym był rozważniejszy i posłuchał innych osób które miały takie same przeboje na pewno bym nie kupił nawet sznurówki.

teraz czekamy na taką samą od @RED 🙂

nie bądźmy dziećmi (kiedy musimy nie być) 😄

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

Smutno jest mi czytając część powyższych wypowiedzi

przypominam, że otrzymałem komentarz nijak odnoszący się do rzeczywistości

"Trudno oceniać coś czego nie ma. Sprzedawca po tygodniu, po interwencji allegro raczył odpowiedzieć."  - kursywa dla @konto zamknięte 

rozumiem, że Szanowny Kupujący mógł go pisać w gniewie czy uniesieniu używając tylko jemu znanych skrótów myślowych  -sam jestem tylko człowiekiem

Kupujący nic na tej transakcji nie stracił - nie chciał towaru bo poradził sobie w inny sposób,  otrzymał pełen zwrot wpłaty  - chwała jemu, tylko się cieszyć

od siebie mogę napisać, że ten towar został natychmiast sprzedany i inny Kupujący jest bardzo zadowolony, że dostał tak unikalny produkt

dlatego jak człowiek drugiemu człowiekowi został grzecznie poproszony o wyeliminowanie komentarza z obrotu publicznego gdyż jego wypowiedź może
być opacznie rozumiana przez innych potencjalnych Kupujących i odstraszać od Kupowania bo Red to wielki o s z u s t i nadaje się do burd i wojen.

dokładnie tak jak sam @trzy33  pisze, chyba mnie przy tym obrażając - chociaż ciągle mam nadzieję, że w sposób nieświadomy

cyt: "Przepraszam firmę RED że zakupiłem towar nie patrząc na jej wcześniejszy dorobek negatywnych komentarzy, gdybym był rozważniejszy i posłuchał innych osób które miały takie same przeboje na pewno bym nie kupił nawet sznurówki." - kursywa dla @konto zamknięte

dlatego ostatni raz tutaj publicznie proszę @trzy33 o usunięcie tego komentarza cyt z kurswyą @konto zamknięte : "nie bądźmy dziećmi (kiedy musimy nie być) "

 

Dlaczego mi smutno dzisiaj - bo właśnie dostałem negatywny komentarz za to, że pomagałem Allegrowiczowi znaleźć jego przesyłkę ze zwrotem towaru, który do nas nie dotarł

oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@RED Coś dla Ciebie, bo jesteś jak ten wiatr 🙂

1526460826_53rwig_600.jpg

Ula

Ula
oznacz moderatorów