anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca straszy (prosi) o usunięcie komentarza

MAMY ROZWIĄZANIE!
trzy33
#8 Zapaleniec#

Wystawiłem negatywny kom o treści: Trudno oceniać coś czego się nie ma, sprzedawca po tygodniu, po interwencji allegro raczył odpowiedzieć.

A dziś dostaję prośbę 🙂  o usunięcie kom, a w niej sprzedawca (Red) straszy mnie sądem, art. 212 KK i że w sądzie rej. w Szczecinie opiszę dokładnie jak zakup wyglądał.

Żałuję tylko że nie dałem mu jeszcze mniej gwiazdek i pełniejszego opisu, bo teraz to już chyba nijak nie będę miał jak się odnieść.

Tak tylko chciałem się wyżalić 😉

oznacz moderatorów
54 ODPOWIEDZI 54
Dante1512
#8 Zapaleniec#

Witam

A co mam zrobić Ja ? Kupujący zamówił towar za pobraniem, wysyłka odbyła się w terminie. Kupujący nie odebrał paczki, po czasie wystawił negatywny komentarz  z pojedynczymi gwiazdkami ""Nie polecam totalny brak porozumienia ze sprzedającym ""

Nie kontaktował się z nami telefonicznie czy przez email.

Nie odpisuje na emaile nie odbiera telefonów.

Allegro twierdzi, że nie ma podstaw do usunięcia komentarza.

 

oznacz moderatorów
kytorr
#13 Ambasador#

Podejrzewam złośliwość kupującego (może konkurencja?) nie ma na to rady niestety za bardzo.

oznacz moderatorów
Dante1512
#8 Zapaleniec#

jedyne wyjście które widzę po dziesiątkach emailii z allegro to sprawa w sądzie, tylko wolałbym allegro pozwać za brak przestrzegania własnego regulaminu 🙂

 

- art. 11.5. Oceny i odpowiedzi powinny być zgodne z rzeczywistym przebiegiem Transakcji (…)
- art. 11.6. Niedozwolone jest uczestniczenie przez Użytkownika w Transakcji wyłącznie w celu wystawienia oceny (np. aby sztucznie zawyżyć lub zaniżyć wiarygodność Sprzedającego).
- art. 11.7. Allegro.pl nie ingeruje w treści ocen i odpowiedzi, jednakże zastrzega sobie prawo do usunięcia lub zablokowania możliwości ich wystawienia w uzasadnionych przypadkach, gdy:
a.naruszają postanowienia Regulaminu, w szczególności artykułu 11.5 lub 11.6,

oznacz moderatorów
Client:42183257
#8 Zapaleniec#

nie mam pojecia jak red utrzymuje sie w handlu przez 20 lat mając takie podejscie do klienta (wnioski z jego wypowiedzi powyżej) . Konfrontacja z klientem nigdy nie wychodzi na dobre sprzedającemu. negatywna opinia przekazywana jest ok 30 razy pozytywna może 2. Klienci są jacy są a jak się nie lubi handlu to należy zmienić branże. ...ale to temat rzeka.

 

oznacz moderatorów
Client:90712204
#2 Obserwator#

Popieram Pana
Ludzie dzisiaj są bardzo pretensjonalni a w wielu przypadkach złośliwi  i wszytko im się należy
Duża wina leży po stronie allegro ponieważ daje im takie narzędzia
Dobrze by było żeby ktoś w końcu przed sądem wygrał sprawę z takim delikwentem to może następny sto razy zastanowi się przed wystawieniem komentarza

oznacz moderatorów
Client:42183257
#8 Zapaleniec#

pomijając wszytko inne to może jakieś szkolenie w obsłudze klienta i prowadzenia z nimi rozmów ? Konfrontacja i straszenie sądem nie działa najlepiej na klientów 🙂

 

oznacz moderatorów
Client:90712204
#2 Obserwator#

a może kupujący powinien przejść jakieś szkolenie a nie cwaniakować ponieważ kupił coś na allegro i może kogoś zrujnować ?

oznacz moderatorów
Tiger_Sports
#7 Wielbiciel#

sprawdziłem statsy ...1700 pozytywów, 28 negatywów, to świetny wynik, moim zdaniem jesteś dobrym sprzedawcą.  Dziś klienci są bardzo roszczeniowi, a allegro traktują jako zabawkę, nie widząc sprzedającego mają różne wyobrażenie, przeważnie człowieka sprzedającego towar który trzyma w domu lub w garażu. Za nickami kryją się prawdziwe sklepy, czasami parę paręnaście osób zatrudnionych na umowy o pracę. Warto się zastanowić dwa razy zanim się wystawi komentarz negatywny, komuś poleci sprzedaż, i do zwolnienia. 3maj się RED. Ze sprzedającym zawsze można się dogadać ZAWSZE, ale jak ktoś chce komuś zrobić na złość to zrobi - taki człowiek, a raczej nie człowiek.

Screeny mówią wszystko, kasa zwrócona - po sprawie, negatyw się nie należy, kropka.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@trzy33 Jeżeli twój komentarz nie nosi znamion wyzwisk i ubliżania i jest obiektywny to nie ma się czego bać

oznacz moderatorów
Jadamaj
#8 Zapaleniec#

Ja też bym nie usunął. Najwyżej bym zobaczył jak wygląda sąd od środka 🙂

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@Jadamaj, gorzej jakbyś przegrał sprawę, to wizyta by wyszła drogo 😄

oznacz moderatorów
Jadamaj
#8 Zapaleniec#

@konto zamknięte Jest to wysoce mało prawdopodobne.

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@Jadamaj, nie zakładaj bo się zdziwisz 😄

oznacz moderatorów
Client:90712204
#2 Obserwator#

Cwaniaków nie brakuje
Życzę Ci abyś stracił pracę to w tedy może zrozumiesz tego sprzedającego na allegro bohaterze

oznacz moderatorów
banan1990
#1 Nowicjusz#

Cwaniaków na allegro niestety nie brakuje, Ale mnie osobiście by to wkurzyło jak zakupił bym coś i do czasu otwarcia dyskusji Sprzedający nie zadzwoni lub nie napisze o opóźnieniu czy chwilowym braku towaru.  W takiej sytuacji zawsze wystawiam negatyw, i staram się opisać sytuację (niech to będzie przestroga dla innych kupujących).

 

Co innego jak sprzedający w miarę szybko skontaktuje się i wyjaśni sytuację bez angażowania allegro, to zwykle odpuszczam i dogaduję się że albo poczekam na towar lub robimy zwrot i zamawiam gdzie indziej. 

Na pewno u tego sprzedającego red nie kupiłbym nic,

Zawszę sprawdzam przed zakupem jakie sprzedawca ma komentarze negatywne i za co. Nawet jak jest ich kilka to można przypuszczać że okaże się nie uczciwy.

oznacz moderatorów