anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wystawiłem negatywny kom o treści: Trudno oceniać coś czego się nie ma, sprzedawca po tygodniu, po interwencji allegro raczył odpowiedzieć.

A dziś dostaję prośbę 🙂  o usunięcie kom, a w niej sprzedawca (Red) straszy mnie sądem, art. 212 KK i że w sądzie rej. w Szczecinie opiszę dokładnie jak zakup wyglądał.

Żałuję tylko że nie dałem mu jeszcze mniej gwiazdek i pełniejszego opisu, bo teraz to już chyba nijak nie będę miał jak się odnieść.

Tak tylko chciałem się wyżalić 😉

Highlighted

Odp.: Sprzedawca straszy (prosi) o usunięcie komentarza

Idź do rozwiązania
#10 Popularyzator#

@_HolaOla_, ja też chcę 😊 może być np <przytulasek> 🤗

___________________________________________________________________
ZANIM OCENISZ SPRZEDAJĄCEGO, WYPRÓBUJ DYSKUSJĘ ALLEGRO
Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Sprzedawca straszy (prosi) o usunięcie komentarza

Idź do rozwiązania
#10 Popularyzator#

@RED  : "od siebie mogę napisać, że ten towar został natychmiast sprzedany i inny Kupujący jest bardzo zadowolony, że dostał tak unikalny produkt"

Nie wiem, co jest unikalnego w sprzęcie bazującym na popularnym czipie CMI8738, oferującym bardziej niż przeciętne parametry, sprzedawanym pod wieloma rożnymi nazwami, przez wielu sprzedawców i zwykle taniej.

BTW: Sprawdź, jak Pan Chińczyk odpowiada na negatywy, zobacz jaką ma sprzedaż i spróbuj wyciągnąć z tego wnioski.

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Sprzedawca straszy (prosi) o usunięcie komentarza

Idź do rozwiązania
#10 Popularyzator#

@Patryk0701 🍻🍻

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Sprzedawca straszy (prosi) o usunięcie komentarza

Idź do rozwiązania
#10 Popularyzator#

@RED jeśli mogę Ci udzielić przyjacielskiej rady, zatrudnij kogoś mniej krewkiego do odpowiadania na komentarze i korespondencję. Robisz sobie czarny PR.

Ja już u Ciebie nie kupię,... ze strachu 😅 Tak to działa.  

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Sprzedawca straszy (prosi) o usunięcie komentarza

Idź do rozwiązania
#12 Orędownik#

Podsumuję wątek

@trzy33

Jeżeli czujesz się urażony faktem, że przez 3 dni nie dostałeś żadnego maila od nas w sprawie transakcji - to szczerze Cię przepraszam

ale napisałeś ewidentnie nieprawdę w komentarzu i to w sposób by poniżyć Sprzedawcę w oczach innych osób, komentarz nie usunięty więc spotkamy się w Sądzie

Jestem po wstępnych rozmowach z kancelarią która mnie obsługuje - sugerują żądanie umieszczenia płatnego ogłoszenia na allegro z przeprosinami i jakąś wpłatę na np: schronisko zwierząt - bo komentarz zniknie szybciej niż sprawa w sądzie się skończy

 

@_HolaOla_ jako moderatorzy powinniście tutaj trochę pilnować języka bo glenmoranghie ewidentnie mnie obraża

@akcesoria-net-pl - Kupujący ma prawo nie znać przepisów, jako konsument jest uważany za słabszą stronę transakcji ale nic go nie upoważnia do uwłaczania Sprzedawcy, wypisywanie nieprawdy czy też publicznego nawoływania do niekupowania - musi mieć tego świadomość

 

@WREDZIA-W1 - naprawdę śliczna wstawka

ale jak ma się to do Twojej innej wypowiedzi

"Następnym razem spotkamy się w sądzie. Tego maila zachowuję jako dowód w sprawie. Jak mi sprzedaż spadnie z powodu negatywa, zażądam odszkodowania. Dojdą jeszcze koszty procesu i zastępstwa procesowego. Wezmę najlepszego i najdroższego adwokata. Proś Boga człowieku, by nikt mi teraz ani nigdy nie zepsuł jakiejś aukcji, bo wszystko pójdzie na twoje konto."

Ula

 

@Client:79179573 - te same układy są także w kartach asusa xonarach

ale co innego lewy towar z Chin a co innego produkt wprowadzony legalnie na teren Polski, sprzedawany w całej ue, gdzie zapłacono podatki, kgo, bdo, posiadający wszystkie przewidziane prawem certyfikaty i oznaczenia, gwarancję i itp

 

 

a teraz na koniec bo nikt się zapytał - ile będący ponad 20 lat na Allegro Red

wystawił negatywnych komentarzy jako KUPUJĄCY na allegro bo prowadząc firmę także tu kupuje i to dużo?

zero - bo jak występuje sytuacja podobna jak powyżej to red pisze zawsze: rozumiemy - jak mamy Ci pomóc byś odzyskał prowizję

 

 

 

 

 

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Sprzedawca straszy (prosi) o usunięcie komentarza

Idź do rozwiązania
#10 Popularyzator#

"napisałeś ewidentnie nieprawdę w komentarzu i to w sposób by poniżyć Sprzedawcę w oczach innych osób"

Wyciągasz zbyt daleko idące wnioski. 

"Jestem po wstępnych rozmowach z kancelarią która mnie obsługuje - sugerują (...)  komentarz zniknie szybciej niż sprawa w sądzie się skończy"

A pewnie że sugerują, bo na całej tej hecy skorzysta głównie kancelaria. Niezależnie od tego jaki wyrok zapadnie. 

"glenmoranghie ewidentnie mnie obraża" 

Czytanie ze zrozumieniem się kłania.


@WREDZIA-W1 (...) jak ma się to do Twojej innej wypowiedzi"

A u was biją Murzynów 😋


"ile będący ponad 20 lat na Allegro Red wystawił negatywnych komentarzy jako KUPUJĄCY na allegro bo prowadząc firmę także tu kupuje i to dużo?
zero - bo jak występuje sytuacja podobna jak powyżej to red pisze zawsze: rozumiemy - jak mamy Ci pomóc byś odzyskał prowizję"

Ciekawe że analogicznego zrozumienia dla kupujących Z KTÓRYCH PRZECIEŻ ŻYJESZ nie wykazujesz. Jak to nazwać? Brakiem instynktu samozachowawczego? 

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Sprzedawca straszy (prosi) o usunięcie komentarza

Idź do rozwiązania
#8 Zapaleniec#

@RED 

Jeśli sprawa faktycznie trafi do sądu to ludzie będą się bali kupować u ciebie, bo będą wiedzieć, że jeśli wystawią negatywny komentarz to będą trafiać do sądu, mimo, że mają rację.

Takie odgrażanie się, zamiast próba dogadania się z klientem, to strzał w stopę. Oczywiście nie ma obowiązku być miłym i sympatycznym. Każdy ma prawo być chamski, ale klienci mogą tego nie zaakceptować, a sprawa na pewno się rozejdzie. A będzie jeszcze gorzej, jeśli oprócz grożenia, faktycznie do tego sądu pójdziesz.

Brak mi słów - nie da się zrobić głupszej rzeczy i to tylko dlatego, żeby postawić na swoim, żeby nie ustąpić. Tak powstają wojny światowe, bo ktoś musi demonstrować swój brak chęci dogadania się. Żeby sprzedawca tak robił.... brak słów.

 

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Sprzedawca straszy (prosi) o usunięcie komentarza

Idź do rozwiązania
#10 Popularyzator#

@Jadamaj, ludzie będą się bać kupować czy może przestaną obrażać firmę?

___________________________________________________________________
ZANIM OCENISZ SPRZEDAJĄCEGO, WYPRÓBUJ DYSKUSJĘ ALLEGRO
Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Sprzedawca straszy (prosi) o usunięcie komentarza

Idź do rozwiązania
#8 Zapaleniec#

@Patryk0701 ta sprawa jest dość prosta i nie ma mowy o żadnej przegranej. ewidentnie sprzedawca próbuję wziąć przez zastraszenie. Bardzo łatwo jest udowodnić kto mówił prawdę. Gościu swoją pewnością siebie chcę wygrać ale oby mu się to nie udało.

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Sprzedawca straszy (prosi) o usunięcie komentarza

Idź do rozwiązania
#10 Popularyzator#

@Jadamaj, powinni się dogadać, ale jak nie, to kupujący nie ma prawa obrażać firmy 🙂

___________________________________________________________________
ZANIM OCENISZ SPRZEDAJĄCEGO, WYPRÓBUJ DYSKUSJĘ ALLEGRO
Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Sprzedawca straszy (prosi) o usunięcie komentarza

Idź do rozwiązania
#8 Zapaleniec#

@Patryk0701 Ale jak obraża firmę? Może czegoś nie zauważyłem. Widziałem tylko treść komentarza, w której nic obraźliwego nie ma.

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Sprzedawca straszy (prosi) o usunięcie komentarza

Idź do rozwiązania
#10 Popularyzator#

@Jadamaj, o coś temu REDziowi chodzi jednak, więc wiesz 🙂 No ale.. co dalej to już nie od nas zależy 🙂

___________________________________________________________________
ZANIM OCENISZ SPRZEDAJĄCEGO, WYPRÓBUJ DYSKUSJĘ ALLEGRO
Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Sprzedawca straszy (prosi) o usunięcie komentarza

Idź do rozwiązania
#10 Popularyzator#

Najpierw przestaną kupować. A negatywa można wystawić bez komentarza.

Jeśli ktoś żyje z handlu, to musi wybrać czy woli mieć piórko w ... kapeluszu czy poczet królów polskich w portfelu. 

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Sprzedawca straszy (prosi) o usunięcie komentarza

Idź do rozwiązania
#9 Pomysłodawca#

jak RED będzie miał 1000 transakcji dziennie to już nie będzie taki zażarty w dyskusjach bo zwyczajnie nie będzie miał na to czasu 

klienci piszą komentarze zwykle w stanie emocjonalnego  wzburzenia , po prostu niekiedy warto odpuścić i nie ciągnąć tematu 

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Sprzedawca straszy (prosi) o usunięcie komentarza

Idź do rozwiązania
#10 Popularyzator#

"jak RED będzie miał 1000 transakcji dziennie (...)"


Nie będzie miał. Prędzej od siebie wszystkich klientów odstraszy.

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Sprzedawca straszy (prosi) o usunięcie komentarza

Idź do rozwiązania
#10 Popularyzator#

@glenmoranghie Ja już wiem kto to jest @RED i mi wystarczy żebym nie kupował

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Sprzedawca straszy (prosi) o usunięcie komentarza

Idź do rozwiązania
#9 Pomysłodawca#

no ale jak klient RED-a twierdzi że tydzień na odpowiedź to czas od pon-pt tego samego tygodnia to pewnie ciśnienie mu się podniosło .  

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Sprzedawca straszy (prosi) o usunięcie komentarza

Idź do rozwiązania
#10 Popularyzator#

Bo tydzień roboczy ma pięć dni. 
No i tydzień roboczy to nie to samo co siedem dni roboczych. Siedem dni roboczych może trwać nawet do jedenastu dni kalendarzowych.

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Sprzedawca straszy (prosi) o usunięcie komentarza

Idź do rozwiązania
#7 Wielbiciel#

Witam

A co mam zrobić Ja ? Kupujący zamówił towar za pobraniem, wysyłka odbyła się w terminie. Kupujący nie odebrał paczki, po czasie wystawił negatywny komentarz  z pojedynczymi gwiazdkami ""Nie polecam totalny brak porozumienia ze sprzedającym ""

Nie kontaktował się z nami telefonicznie czy przez email.

Nie odpisuje na emaile nie odbiera telefonów.

Allegro twierdzi, że nie ma podstaw do usunięcia komentarza.

 

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Sprzedawca straszy (prosi) o usunięcie komentarza

Idź do rozwiązania
#10 Popularyzator#

Podejrzewam złośliwość kupującego (może konkurencja?) nie ma na to rady niestety za bardzo.

Odpowiedz
Ładowanie...