Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wystawiłem negatywny kom o treści: Trudno oceniać coś czego się nie ma, sprzedawca po tygodniu, po interwencji allegro raczył odpowiedzieć.
A dziś dostaję prośbę 🙂 o usunięcie kom, a w niej sprzedawca (Red) straszy mnie sądem, art. 212 KK i że w sądzie rej. w Szczecinie opiszę dokładnie jak zakup wyglądał.
Żałuję tylko że nie dałem mu jeszcze mniej gwiazdek i pełniejszego opisu, bo teraz to już chyba nijak nie będę miał jak się odnieść.
Tak tylko chciałem się wyżalić 😉
@RED Jakiej reprymendy od nas oczekujesz?
@_HolaOla_, ja też chcę 😊 może być np <przytulasek> 🤗
@RED : "od siebie mogę napisać, że ten towar został natychmiast sprzedany i inny Kupujący jest bardzo zadowolony, że dostał tak unikalny produkt"
Nie wiem, co jest unikalnego w sprzęcie bazującym na popularnym czipie CMI8738, oferującym bardziej niż przeciętne parametry, sprzedawanym pod wieloma rożnymi nazwami, przez wielu sprzedawców i zwykle taniej.
BTW: Sprawdź, jak Pan Chińczyk odpowiada na negatywy, zobacz jaką ma sprzedaż i spróbuj wyciągnąć z tego wnioski.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@konto zamknięte 🍻🍻
Powiem tak jest Pan wielkim człowiekiem ponieważ ma Pan konto na allegro i może Pan wszystko nawet wystawić negatywny komentarz Brawo bohaterze Człowiek od którego zakupił Pan towar płaci ogromne pieniądze do allegro ,podatki i musi się płaszczyć przed takim osobnikiem jak Pan ponieważ jeżeli tego nie zrobi to otrzyma komentarz który pozbawi go dochodu Sprzedający na allegro nie ma żadnych praw tylko wielki Pan kupujący Allegro powinno wymagać przy rejestracji konta badań lekarskich
Pozdrawiam
@RED jeśli mogę Ci udzielić przyjacielskiej rady, zatrudnij kogoś mniej krewkiego do odpowiadania na komentarze i korespondencję. Robisz sobie czarny PR.
Ja już u Ciebie nie kupię,... ze strachu 😅 Tak to działa.
Podsumuję wątek
Jeżeli czujesz się urażony faktem, że przez 3 dni nie dostałeś żadnego maila od nas w sprawie transakcji - to szczerze Cię przepraszam
ale napisałeś ewidentnie nieprawdę w komentarzu i to w sposób by poniżyć Sprzedawcę w oczach innych osób, komentarz nie usunięty więc spotkamy się w Sądzie
Jestem po wstępnych rozmowach z kancelarią która mnie obsługuje - sugerują żądanie umieszczenia płatnego ogłoszenia na allegro z przeprosinami i jakąś wpłatę na np: schronisko zwierząt - bo komentarz zniknie szybciej niż sprawa w sądzie się skończy
@_HolaOla_ jako moderatorzy powinniście tutaj trochę pilnować języka bo glenmoranghie ewidentnie mnie obraża
@akcesoria-net-pl - Kupujący ma prawo nie znać przepisów, jako konsument jest uważany za słabszą stronę transakcji ale nic go nie upoważnia do uwłaczania Sprzedawcy, wypisywanie nieprawdy czy też publicznego nawoływania do niekupowania - musi mieć tego świadomość
@WREDZIA-W1 - naprawdę śliczna wstawka
ale jak ma się to do Twojej innej wypowiedzi
"Następnym razem spotkamy się w sądzie. Tego maila zachowuję jako dowód w sprawie. Jak mi sprzedaż spadnie z powodu negatywa, zażądam odszkodowania. Dojdą jeszcze koszty procesu i zastępstwa procesowego. Wezmę najlepszego i najdroższego adwokata. Proś Boga człowieku, by nikt mi teraz ani nigdy nie zepsuł jakiejś aukcji, bo wszystko pójdzie na twoje konto."
@Client:79179573 - te same układy są także w kartach asusa xonarach
ale co innego lewy towar z Chin a co innego produkt wprowadzony legalnie na teren Polski, sprzedawany w całej ue, gdzie zapłacono podatki, kgo, bdo, posiadający wszystkie przewidziane prawem certyfikaty i oznaczenia, gwarancję i itp
a teraz na koniec bo nikt się zapytał - ile będący ponad 20 lat na Allegro Red
wystawił negatywnych komentarzy jako KUPUJĄCY na allegro bo prowadząc firmę także tu kupuje i to dużo?
zero - bo jak występuje sytuacja podobna jak powyżej to red pisze zawsze: rozumiemy - jak mamy Ci pomóc byś odzyskał prowizję
"napisałeś ewidentnie nieprawdę w komentarzu i to w sposób by poniżyć Sprzedawcę w oczach innych osób"
Wyciągasz zbyt daleko idące wnioski.
"Jestem po wstępnych rozmowach z kancelarią która mnie obsługuje - sugerują (...) komentarz zniknie szybciej niż sprawa w sądzie się skończy"
A pewnie że sugerują, bo na całej tej hecy skorzysta głównie kancelaria. Niezależnie od tego jaki wyrok zapadnie.
"glenmoranghie ewidentnie mnie obraża"
Czytanie ze zrozumieniem się kłania.
" @WREDZIA-W1 (...) jak ma się to do Twojej innej wypowiedzi"
A u was biją Murzynów 😋
"ile będący ponad 20 lat na Allegro Red wystawił negatywnych komentarzy jako KUPUJĄCY na allegro bo prowadząc firmę także tu kupuje i to dużo?
zero - bo jak występuje sytuacja podobna jak powyżej to red pisze zawsze: rozumiemy - jak mamy Ci pomóc byś odzyskał prowizję"
Ciekawe że analogicznego zrozumienia dla kupujących Z KTÓRYCH PRZECIEŻ ŻYJESZ nie wykazujesz. Jak to nazwać? Brakiem instynktu samozachowawczego?
Jeśli sprawa faktycznie trafi do sądu to ludzie będą się bali kupować u ciebie, bo będą wiedzieć, że jeśli wystawią negatywny komentarz to będą trafiać do sądu, mimo, że mają rację.
Takie odgrażanie się, zamiast próba dogadania się z klientem, to strzał w stopę. Oczywiście nie ma obowiązku być miłym i sympatycznym. Każdy ma prawo być chamski, ale klienci mogą tego nie zaakceptować, a sprawa na pewno się rozejdzie. A będzie jeszcze gorzej, jeśli oprócz grożenia, faktycznie do tego sądu pójdziesz.
Brak mi słów - nie da się zrobić głupszej rzeczy i to tylko dlatego, żeby postawić na swoim, żeby nie ustąpić. Tak powstają wojny światowe, bo ktoś musi demonstrować swój brak chęci dogadania się. Żeby sprzedawca tak robił.... brak słów.
@Jadamaj, ludzie będą się bać kupować czy może przestaną obrażać firmę?
@konto zamknięte ta sprawa jest dość prosta i nie ma mowy o żadnej przegranej. ewidentnie sprzedawca próbuję wziąć przez zastraszenie. Bardzo łatwo jest udowodnić kto mówił prawdę. Gościu swoją pewnością siebie chcę wygrać ale oby mu się to nie udało.
@Jadamaj, powinni się dogadać, ale jak nie, to kupujący nie ma prawa obrażać firmy 🙂
@konto zamknięte Ale jak obraża firmę? Może czegoś nie zauważyłem. Widziałem tylko treść komentarza, w której nic obraźliwego nie ma.
@Jadamaj, o coś temu REDziowi chodzi jednak, więc wiesz 🙂 No ale.. co dalej to już nie od nas zależy 🙂
Najpierw przestaną kupować. A negatywa można wystawić bez komentarza.
Jeśli ktoś żyje z handlu, to musi wybrać czy woli mieć piórko w ... kapeluszu czy poczet królów polskich w portfelu.
jak RED będzie miał 1000 transakcji dziennie to już nie będzie taki zażarty w dyskusjach bo zwyczajnie nie będzie miał na to czasu
klienci piszą komentarze zwykle w stanie emocjonalnego wzburzenia , po prostu niekiedy warto odpuścić i nie ciągnąć tematu
"jak RED będzie miał 1000 transakcji dziennie (...)"
Nie będzie miał. Prędzej od siebie wszystkich klientów odstraszy.
@glenmoranghie Ja już wiem kto to jest @RED i mi wystarczy żebym nie kupował
no ale jak klient RED-a twierdzi że tydzień na odpowiedź to czas od pon-pt tego samego tygodnia to pewnie ciśnienie mu się podniosło .
Bo tydzień roboczy ma pięć dni.
No i tydzień roboczy to nie to samo co siedem dni roboczych. Siedem dni roboczych może trwać nawet do jedenastu dni kalendarzowych.