Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wystawiłem negatywny kom o treści: Trudno oceniać coś czego się nie ma, sprzedawca po tygodniu, po interwencji allegro raczył odpowiedzieć.
A dziś dostaję prośbę 🙂 o usunięcie kom, a w niej sprzedawca (Red) straszy mnie sądem, art. 212 KK i że w sądzie rej. w Szczecinie opiszę dokładnie jak zakup wyglądał.
Żałuję tylko że nie dałem mu jeszcze mniej gwiazdek i pełniejszego opisu, bo teraz to już chyba nijak nie będę miał jak się odnieść.
Tak tylko chciałem się wyżalić 😉
Witam
A co mam zrobić Ja ? Kupujący zamówił towar za pobraniem, wysyłka odbyła się w terminie. Kupujący nie odebrał paczki, po czasie wystawił negatywny komentarz z pojedynczymi gwiazdkami ""Nie polecam totalny brak porozumienia ze sprzedającym ""
Nie kontaktował się z nami telefonicznie czy przez email.
Nie odpisuje na emaile nie odbiera telefonów.
Allegro twierdzi, że nie ma podstaw do usunięcia komentarza.
Podejrzewam złośliwość kupującego (może konkurencja?) nie ma na to rady niestety za bardzo.
jedyne wyjście które widzę po dziesiątkach emailii z allegro to sprawa w sądzie, tylko wolałbym allegro pozwać za brak przestrzegania własnego regulaminu 🙂
- art. 11.5. Oceny i odpowiedzi powinny być zgodne z rzeczywistym przebiegiem Transakcji (…)
- art. 11.6. Niedozwolone jest uczestniczenie przez Użytkownika w Transakcji wyłącznie w celu wystawienia oceny (np. aby sztucznie zawyżyć lub zaniżyć wiarygodność Sprzedającego).
- art. 11.7. Allegro.pl nie ingeruje w treści ocen i odpowiedzi, jednakże zastrzega sobie prawo do usunięcia lub zablokowania możliwości ich wystawienia w uzasadnionych przypadkach, gdy:
a.naruszają postanowienia Regulaminu, w szczególności artykułu 11.5 lub 11.6,
nie mam pojecia jak red utrzymuje sie w handlu przez 20 lat mając takie podejscie do klienta (wnioski z jego wypowiedzi powyżej) . Konfrontacja z klientem nigdy nie wychodzi na dobre sprzedającemu. negatywna opinia przekazywana jest ok 30 razy pozytywna może 2. Klienci są jacy są a jak się nie lubi handlu to należy zmienić branże. ...ale to temat rzeka.
Popieram Pana
Ludzie dzisiaj są bardzo pretensjonalni a w wielu przypadkach złośliwi i wszytko im się należy
Duża wina leży po stronie allegro ponieważ daje im takie narzędzia
Dobrze by było żeby ktoś w końcu przed sądem wygrał sprawę z takim delikwentem to może następny sto razy zastanowi się przed wystawieniem komentarza
pomijając wszytko inne to może jakieś szkolenie w obsłudze klienta i prowadzenia z nimi rozmów ? Konfrontacja i straszenie sądem nie działa najlepiej na klientów 🙂
a może kupujący powinien przejść jakieś szkolenie a nie cwaniakować ponieważ kupił coś na allegro i może kogoś zrujnować ?
sprawdziłem statsy ...1700 pozytywów, 28 negatywów, to świetny wynik, moim zdaniem jesteś dobrym sprzedawcą. Dziś klienci są bardzo roszczeniowi, a allegro traktują jako zabawkę, nie widząc sprzedającego mają różne wyobrażenie, przeważnie człowieka sprzedającego towar który trzyma w domu lub w garażu. Za nickami kryją się prawdziwe sklepy, czasami parę paręnaście osób zatrudnionych na umowy o pracę. Warto się zastanowić dwa razy zanim się wystawi komentarz negatywny, komuś poleci sprzedaż, i do zwolnienia. 3maj się RED. Ze sprzedającym zawsze można się dogadać ZAWSZE, ale jak ktoś chce komuś zrobić na złość to zrobi - taki człowiek, a raczej nie człowiek.
Screeny mówią wszystko, kasa zwrócona - po sprawie, negatyw się nie należy, kropka.
@trzy33 Jeżeli twój komentarz nie nosi znamion wyzwisk i ubliżania i jest obiektywny to nie ma się czego bać
Ja też bym nie usunął. Najwyżej bym zobaczył jak wygląda sąd od środka 🙂
@Jadamaj, gorzej jakbyś przegrał sprawę, to wizyta by wyszła drogo 😄
@konto zamknięte Jest to wysoce mało prawdopodobne.
@Jadamaj, nie zakładaj bo się zdziwisz 😄
Cwaniaków nie brakuje
Życzę Ci abyś stracił pracę to w tedy może zrozumiesz tego sprzedającego na allegro bohaterze
Cwaniaków na allegro niestety nie brakuje, Ale mnie osobiście by to wkurzyło jak zakupił bym coś i do czasu otwarcia dyskusji Sprzedający nie zadzwoni lub nie napisze o opóźnieniu czy chwilowym braku towaru. W takiej sytuacji zawsze wystawiam negatyw, i staram się opisać sytuację (niech to będzie przestroga dla innych kupujących).
Co innego jak sprzedający w miarę szybko skontaktuje się i wyjaśni sytuację bez angażowania allegro, to zwykle odpuszczam i dogaduję się że albo poczekam na towar lub robimy zwrot i zamawiam gdzie indziej.
Na pewno u tego sprzedającego red nie kupiłbym nic,
Zawszę sprawdzam przed zakupem jakie sprzedawca ma komentarze negatywne i za co. Nawet jak jest ich kilka to można przypuszczać że okaże się nie uczciwy.