Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry
Wystawiłem opinie Negatywną o Towarze - skarpety - że są zakrótkie, i że nie jest to rozmiar od 43 do rozm 46 - czyli skarpeta powinna być długa do rozm 46 (30 cm), w praktyce jest za krótka i spada z nóg, nic w mojej opinii negatywnej nie było poniżającego tego sprzedawce - żadnych wulgaryzmów, ba nawet nie było w tej opini zdania-żeby inni kupujący nie kupowali u niego towarów, a tu patrzę w skrzynce od niego list - że jak nie usunę tej opinii-negatywnej, to mnie pozwie do Sądu - jest to uważam próba WYMUSZENIA, nadmieniam że ten Sprzedawca o nazwie LoveMyGarden_PL - ma 122 Negatywów i też się klienci w tych Negatywach żalili - że wysyła im towary NIEZGODNE Z OPISEM - rozmiary ZA MAŁE --- ciekawe czy tym 122 kupującym też wysyła Pocztą na ich adres domowy Listy z takim treściami że jak nie usuną Negatywa - to pozwie ich do Sądu .
Tutaj fragmenty tych opinii - proszę sobie poczytać (niektóre wybrane)
7 lis 2025
Dostarczono produkt inny niż w zamówieniu
"Skarpety inne niż w zamówieniu, grafika z aukcji przedstawiała zupełnie coś innego. Wystawiam negatyw bo nie rozumiem czym się kierują sprzedający, dlaczego nie można wrzucić prawdziwego zdjęcia towaru a nie jakieś randomowe grafiki, już nie wspomnę o rozmiarach bo to jest totalna porażka kupowanie na chińskich portalach będzie bardziej trafione jak skarpet na allegro. "
9 paź 2025
Dostarczono produkt inny niż w zamówieniu
"Podkoszulki w ogłoszeniu mają rozmiar m/l w rzeczywistości przychodzi rozmiar xxxl . Każde ogłoszenie posiada takie same podane wymiary, natomiast rozmiary są podane różne . Ewidentne wprowadzanie klienta w błąd. Nie polecam!"
5 paź 2025
"Niestety produkty nie są zgodne z opisem. Na początku przy rozpakowaniu produktów rzuca się w oczy rozerwane opakowania od kalesony i urwane z nich metki. Śmierdzące chemia i plastikiem , wrzuciłam do pralki z nadzieją, że po wypraniu odór zniknie. Na podkoszulkach niedbale wszyte metki jak u chińczyka w garażu niestety obcięte nie pozwala na zweryfikować jaki składa produkt. Dlaczego obcięte ? Chyba tylko sprzedawca wie. Po wypraniu śmierdzą nadal a ich jakość uległa widocznemu pogorszeniu. "
29 wrz 2025
Dostarczono produkt inny niż w zamówieniu
"Całkowicie inne skarpetki!!! Żenada "
25 wrz 2025
"Beznadziejne skarpetki rozmiar to nie jest rozmiar 43 źle uszyte za mały rozmiar "
5 wrz 2025
Dostarczono produkt inny niż w zamówieniu
"Nie polecam sprzedajacego. Podejrzewam że towar nie był nowy, zerwane metki, oraz otrzymałem towar inny niż w opisie."
10 lis 2025
Dostarczono produkt inny niż w zamówieniu
"Produkt inny - dlaczego o tóż NIEZGADZA SIĘ ROZMIAR, SKARPETY CHOĆ CIEPŁE, TO ZA KRÓTKIE MIAŁ BYĆ ROZMIAR DO 46 CM (CZYLI 29-30 CM) , a praktycznie jest to tylko najwyżej (do 27-28cm) czyli 44 cm, niestety wystawiam za towar NEGATYW, fakt są CIEPŁE ale za małe....
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CIEKAWE czy tym innym osobom z tych Negatywnych opinii też wysyła LISTY do ich domów - że jak nie usuną wpisu, to pozwie ich do Sądu że ZOSTAŁO NARUSZONE JEGO DOBRE IMIĘ, i DOBRE IMIĘ JEGO SKLEPU FIRMY .
Acha oczywiście TOWAR SPRZEDAWCY ZWRÓCIŁEM - ZWROT PRZYJĄŁ (nieużywanych skarpet) Porobiłem też FOTO tych Skarpet że są za małe jako Dowód i przedstawiłem te fotki temu Sprzedawcy w Centrum Wiadomości .
Zamierzam z tym incydentem pójść na Policje i pokazać treść tego listu , w moim mniemaniu jest to forma WYMUSZANIA I ZASTRASZANIA, czyli nie można skrytykować że Towar jest ZŁY-BŁĘDNY i niezgadza się z opisem, bo inaczej Gość wyślę ci do domu POCZTĄ LIST - PISMO - żebyś usunął tego NEGATYWA .
Proszę o opinie MODERATORA - OBSŁUGI ALLEGRO, o tym incydencie, do ALLEGRO też napisałem w tej sprawie w ZAKŁADCE - ZGŁOŚ NARUSZENIE .
pozdr Alan_700
@Alan_700 jedyne co mnie interesuje w tej sprawie, to jestem ciekaw co Ci powie policja🤔
Przyjął zwrot 3 skarpet z 6-paku, który odesłałeś i jeszcze mu negatywa wystawiłeś? 🙂 takich kupujących potrzebuje allegro 😍
Health to nie jest istotne że odesłałem mu 3 skarpety, bo do chodzenia po domu mogą być od biedy do chodzenia, ale nie NA DWORZE do chodzenia w Zime, ale tu nie chodzi , czy mu wysłałem-odesłałem 3 skarpety, tu jest istotne to że w opinii Negatywnej napisałem mu że po domu mogą być, ale nie dochodzenia po dworze-Zimą, bo skarpety są za krótkie i zsuwają się z getrów zimowych pod spodniami i odsłaniają kostkę, nogę, są za krótkie i tyle, i powinien to Sprzedawca uszanować moją opinie - wysłałem mu też foto jako dowód-że są za krótkie, a nie straszyć mnie Sądami i pozwami, że znieważyłem jego dobre iMIĘ i dobre IMIĘ FIRMY, gdybym go wyzwał w tej opinii od wulgaryzmów, obraził jego firme też wulgaryzmami, lub namawiał innych kupujących żeby nie kupowali u tego sprzedawcy, to OK są podstawy do ukarania że go znieważyłem i jego firme, ale ja nic takiego NIE NAPISAŁEM - kulturalnie napisałem że jest to towar niezgodny z opisem, i tyle, z drugiej strony, SKORO JA KUPUJĄCY NIE MAM PRAWA WYSTAWIAĆ NEGATYWA, TO NIECH ALLEGRO USUNIE TAKĄ IKONKE ŻE MOŻNA WYSTAWIAĆ POZYTYWA LUB NEGATYWA, to po co są takie opcje na Allegro dla ozdoby ?, czegoś tu nie rozumiem, a może przyczyną jest MENTALNOŚĆ niektórych Polaków że nie potrafią przyjąć KRYTYKI-OPINII TOWARU i mają zbyt rozbuchane EGO, i wymuszają, straszą takie zjawiska są KARALNE, natomiast owszem sprzedawca ma prawo wysłać do mnie list OK, ale nie ma prawa wymuszać, zastraszać, ''bo jak nie usuniesz opinii, to ja ci tam pokaże i założę ci sprawę w Sądzie '' typowy schemet niskiej świadomosci, w Wojsku też tak jest, ''bo jak żołnierzu nie złożycie przysięgi '' to my sobie z wami poradzimy i do karceru, lub ciebie ukażemy grzywną - TO JEST SYSTEM MYŚLENIA OPRESYWNEGO I PRZYMUSZANIE WBREW TWOJEJ WOLI, ja gdybym był Sprzedawcą, to nigdy do GŁOWY BY MI NIE PRZYSZŁO ŻEBY STRASZYĆ LUDZI SĄDAMI I WYSYŁAĆ IM JAKIEŚ LIŚCIKI, chyba że faktycznie ktoś by mnie w NEGATYWNEJ OPINII wyzwał od głupka, padały pod pod moim iminiem wyzwiska, znieważenie - wulgaryzmami , to tak wtedy bym zaczął działać prawnie, ale nie że ktoś by mi napisał że towar jest niezgodny z opisem, już nie wspomne o tym ŻEBYM PRZEPROSIŁ TEGO KUPUJĄCEGO A WADLIWY TOWAR BYM WYCOFAŁ ZE SPRZEDAŻY, ale POLSKA TO jednak ''dziki kraj '' i ''dzikie obyczaje '' tyle w temacie .
Ty uważasz tak, sprzedawca uważa inaczej. Sąd ma prawo zdecydować kto ma rację.
Jeśli kupiłeś produkt niezgodny z opisem to masz prawo do reklamacji - sprzedawca musi ją rozpatrzyć. Może ją uznać lub odrzucić. Jak rozumiem te skarpety były w jakimś zamkniętym opakowaniu. Nie bierzesz pod uwagę sytuacji, że sprzedawca sprzedaje takich skarpet tysiące a te jedne mogły okazać się wadliwe - może był zapakowany zły rozmiar do opakowania, którego sprzedawca nie otwiera? Czy on jest producentem tych skarpet?
Podam Ci sytuację jaką miałam w zeszłym tygodniu. Kupiłam perfumy za ponad 1 000 zł - tak tysiąc. Dostaję oryginalne zafoliowane opakowanie, otwieram a perfumy nie psikają. Wiesz co się okazało? Ze w środku nie ma tego wężyka doprowadzającego perfumy do atomizera. Zgłosiłam reklamację do sprzedawcy i odesłałam perfumy. I do głowy by mi nie przyszło, ze miałabym teraz wysmarować sklepowi sprzedawcy negatywną opinię (zakup nie był na Allegro), bo ja dostałam perfumy które mają wadę fabryczną. Takie rzeczy się zdarzają. I po to jest cała litania praw konsumenta, żeby z nich korzystać.
@Alan_700 Pomieszanie z poplątaniem. Napisałeś sprzedającemu negatywną opinię dlatego że ma już kilka negatywnych opinii? Przecież to sensu nie ma.
Masz prawo napisać negatywną opinię o skarpetkach jeżeli kupiłeś i są niezgodne z opisem, są za krótkie. A sprzedający ma prawo się bronić, nawet w sądzie, nie zabronisz mu tego.
Policja do krótkich skarpetek nic nie ma, nie zawracaj im głowy. Słyszałeś może o skarpetkach - stopkach ? Są bardzo krótkie.
Dzieje się tak, albowiem Allegro rozdzieliło opinie na dwa fronty, opinia o sprzedawcy (komentarz) i opinia o produkcie. To jest Polska, tu 90% sprzedawców to zwykli naciągacze, kanciarze i manipulanci. Doskonale zdają sobie sprawę, że handel bublem może być dochodowy dbając jedynie o pozytywne komentarze o osobie, nie o produkcie, których opinię Allegro sumuje. Można sprzedawać śmieci i zdaniem Allegro, wszystko jest ok, przesyłka wysłana, odebrana, tu nic się złego nie stało, zatem komentrarz powinien być pozytywny a nagatywny, jeśli dotyczy już tylko produktu, powinien być wpisany w opisie produktu, albowiem to producent ponosi winę za jakość, ktorą spdzedający jedynie ukrywa jak może.
@Myszaaa1983 Wystarczy nie kupować najtańszej chińszczyzny to się nagle okaże że jednak sprzedawcy to nie są „naciągacze, kanciarze i manipulanci” 🙂
Nie wiem jaki sens ma „handel bublem” w czasach darmowych dostaw i zwrotów. Darmowej roboty sobie dokładać?
@Myszaaa1983 "To jest Polska, tu 90% sprzedawców to zwykli naciągacze, kanciarze i manipulanci" hmm a skąd masz takie dane???? Mozesz podać zródło tych wyliczeń? Czy to może tylko Twoje subiektywne odczucia?
Już nagonka na słowa prawdy w prawdzie? Ja mam 3/4 życia za sobą, widziałam już wszystko, wszystkich też poznałam, zwłaszcza rodzimą mentalność. Przykład manipulacji? Wiele nicków w tej samej firmie. Gdy negatywów przewaga - zmiana logo. O tym też było głośno wiele razy. Drugi przykład? A to sprzedający nie wie, jakim bublem handluje i że w 90% przypadków ludzie wyrzucają w kosz nie chcąc tracić kasy na kurierów? A propos - wymuszanie zmiany opinii (ktorych sama doświadczam) i straszenie Sądami to - za takie coś Allegro powinno definitywnie konta sprzedawców blokować. To jest niestety przestępstwo. Zwie się wymuszaniem i zastraszaniem.
@Myszaaa1983 Jaka strata kasy na kurierów? Od lat zwroty przez Allegro są darmowe. Już pomijam fakt, że jak produkt jest niezgodny z opisem to się składa reklamację a nie zgłasza zwrot i sprzedawca MUSI odebrać reklamowany produkt na swój koszt, czyli przysłać opłaconego kuriera. Patrz - ja kupuję online od ponad 20 lat - kiedyś głównie na Allegro, teraz nie na Allegro - i jakoś nie mam takich doświadczeń jak Ty. Po prostu nie wybieram najtańszego szajsu.
Mam nadzieję, że to 1983 w Twoim nicku to nie jest rok urodzenia, bo przykro by to brzmiało, że w tym wieku masz 3/4 życia za sobą.
Widzisz? I już przeswietlasz, inwigilujesz, haków szukasz - jak każdy inny, któremu prawdę w oczy się wygarnia. I to jest właśnie ta poznana przeze mnie mentalność, dzięki czemu mam - niezmienne już - zdanie na temat polskiego handlu. W skrócie? Cwaniactwo, manipulacje, kombinatorstwo + szukanie winnych między niewinnymi. Coś a'la "Wiejska" w Warszawie, tamto też się z obyczaju wywodzi. Probujesz mydlić oczy bezpłatnymi kurierami, a dla takich jak ja choćby obsługa przy komputerze, telefonie a potem czekaniu na kurierów to już strata. Poświęcając czas na obsługę zwrotu tracę dziesiątki zlotówek, zatem uwzględniaj także i to, proszę. Dla mnie czekanie na kuriera gdy jedzie 3 godziny i dojechać nie może to pieniądz konkretnie stracony.
I ja bardzo uważam, od kogo kupuję, zanim kliknę kup sprawdzam - właśnie komentarze i dziekuje ludziom, że je wystawiają, wtedy wiadomo, z kim ma się nową przygodę. Wiele zakupów anulowałam, bo Wam sprzedającym nawet wysyłać się nie chce. Zawsze udajecie zarobionych. Zawsze winny kupujący.
A data w nicku to urodziny córki - tak abyś - spał spokojnie.
@Myszaaa1983 jeśli siedzenie przed komputerem i czekanie na kuriera, to dla Ciebie realne straty w złotówkach, to może najwyższy czas zacząć robić zakupy w sklepie stacjonarnym😉
@KOGIEL_T Zauważ że @Myszaaa1983 pisze o handlu a nie o handlu internetowym zatem obawiam się że to taki typ co to nikt mu nie dogodzi 🙂 life is brutal and full of zasadzkas and kopas w dupas 🤣
No własnie pisała o handlu też w internecie, czytaj ze zrozumieniem Health jej posty ...
I już przeswietlasz, inwigilujesz, haków szukasz - jak każdy inny, któremu prawdę w oczy się wygarnia.
Nie pozbieram się po tym :)))
miłego dnia Ci życzę i samych udanych zakupów. Wiesz jest coś takiego jak podświadomość. Jak żyjesz w przekonaniu że każdy chce Cię oszukać to tak właśnie jest i przyciągasz to do siebie. Może warto zmienić nastawienie to i świat okaże się nie tak okrutny 😉
Sprzedawcy to cwaniaki? Ty sobie sprawy nie zdajesz jakimi kupujący są cwaniakami, poznałaś ten świat z jednej perspektywy i wydaje ci się, że pozjadałaś wszystkie rozumy i dokładnie znasz rzeczywistość. Ja ci mogę poopowiadać.
1. Żeby zrealizować SMART musisz mieć zakup min. 50 zł - kupujący zainteresowany produktem poniżej tej kwoty bardzo często dobiera drugi produkt, żeby dobić do 50 zł, mieć darmową dostawę, a później w ramach darmowych zwrotów zwrócić drugi produkt, który służył tylko podbiciu wartości koszyka i otrzymaniu darmowej wysyłki
2. Sprzedawałam łóżka turystyczne. Miałam sytuację, że klientka po miesiącu kombinowała, dzwoniła, czy jeszcze można zwrócić (pewnie było potrzebne na raz, a że wartość łóżka oscylowała na 500 zł, to fajnie jednak byłoby mieć ta kasę z powrotem), ale, że termin zwrotu minął, to wymyśliła sobie historię o pluskwach, strasząc mnie sanepidem i pisząc bardzo krzywdzące opinie o firmie. Nie ma szans, aby w fabrycznie zapakowanym, nieużywanym łóżku były pluskwy - kupująca wysyłała jako dowód zdjęcia nitek, utrzymując, że są to pluskwy, zasłaniała się wysokimi kosztami leczenia, ale nie potrafiła ich udowodnić. Ostatecznie środki zwróciło jej Allegro, więc kobieta dostała za darmo łóżko turystyczne o wartości 500 zł.
3. Handlowaliśmy również zegarkami, wysłaliśmy zegarek kupującemu, ale ten uznał, że chce zwrócić produkt. Na szczęście każdy odbiór zwrotu nagrywamy, więc mieliśmy dowód na to, że wróciło do nas puste opakowanie, bez zegarka. Kupujący utrzymywał, że wysłał opakowanie z zawartością i zapewne zostało ukradzione przez przewoźnika (paczka była nienaruszona). I w tej sytuacji środki zwróciło Allegro, więc kupujący miał zegarek za darmo.
Mogę wymieniać więcej takich sytuacji, chcesz? Dodam, że nie jesteśmy dużą firmą, więc każda taka sytuacja kosztuje nas przede wszystkim wiele czasu, który moglibyśmy poświęcić na rozwój. Działamy uczciwie, niestety nie można tego powiedzieć o wielu wycwanionych kupujących. Allegro oddaje pieniądze często bez weryfikacji, bo sami unikają problemów, których i tak mają sporo, więc wolą wypłacić pieniądze i mieć spokój. Wychowując tym sposobem bandę cwaniaków.
@Client:26805533 Widzisz - prawda jest taka, że 99% kupujących to normalni ludzie, którzy robią normalne zakupy, które przebiegają bez żadnego problemu. I to jest normalne, że nasz mózg działa tak, że tego nie rejestruje. Ten 1% to jest naprawdę patologia i każda sprzedawca o tym wie. Ale to wciąż minimalny odsetek. I my oczywiście zupełnie nieświadomie się na takich kupujących skupiamy, bo jeden taki roszczeniowy potrafi napsuć krwi przez tydzień czy miesiąc (są dyskusje które się tyle ciągną). Ale nie mamy prawa pisać, że wszyscy kupujący to cwaniaki i roszczeniowcy, bo na tysiące kupujących zdarzyło się takich pięciu.
Ja jako kupująca też kilka czy może już nawet kilkanaście lat temu zostałam oszukana - kupiłam produkty, których nigdy nie otrzymałam, nie mogłam się też doprosić zwrotu środków. Ostatecznie po zgłoszeniu sprawy na policję po kilku miesiącach odzyskałam swoje pieniądze ale nie będę z tego powodu pisać, że wszyscy sprzedawcy to oszuści, naciągacze i manipulanci, bo to nieprawda. Zdarzyła mi się taka sytuacja, trudno, świat się nie skończył, ostatecznie skończyło się pozytywnie choć nawet gdybym wtedy straciła te pieniądze to też nie uważam, ze miałabym prawo wieszać psy na WSZYSTKICH sprzedawcach, bo jeden okazał się nieuczciwy.
Nigdzie nie użyłam sformułowania, że wszyscy kupujący to cwaniaki, mój komentarz miał jedynie za zadanie uświadomienie @Myszaaa1983 że pisze głupoty, bo ja analogicznie też mogłabym pisać, że 90% kupujących to cwaniaki na podstawie tych doświadczeń. Ale nie mam zamiaru się posługiwać danymi z tylniej części ciała służącej wypróżnianiu i mówić jak to ja znam życie, bo każdy, kto zna życie wie, że po prostu ludzie są różni i wszędzie można spotkać cwaniaków. Wszędzie. I nie wiem jaki to jest procent. Nikt tego nie wie.