anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Super smartfon z CHIN

Client:37535233
#7 Wielbiciel#

Witam, nie mam doświadczenia z zakupami przez internet ani z czymś z chin.. opłaca sie kupowac tego smartfona? Czy to nie jakis "szfindel" taka cena a tel. Full wypas.. https://allegro.pl/oferta/rino5-4g-64g-inteligentny-telefon-smartfon-9326721794

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

konto zamknięte
Nie dotyczy

Nie wiem co to za Rino 😄 Znam Realme, więc to chyba jakaś podróba. Towar z Chin i jeszcze dziwny producent? Odpuść. To jednorazówka. Co zrobisz jak cokolwiek się zepsuje? Komu to wyślesz i gdzie będziesz reklamować? Lepiej dołożyć i kupić coś lepszego, albo w tej samej cenie, ale co ma chociaż serwis w PL.

Pamiętaj, chytry traci 2 razy. Nie ma okazji w świecie brutalnego kapitalizmu 😄

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Pewnie jednorazówka dla ludzi z In.. także tak 🙂 Zobacz filmik 🙂

Jako główny - nieee, jako drugi - może, ja bym wziął jako trzeci, pewnie będę musiał coś potem 🙂

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

embed test https://www.youtube.com/watch?v=oMmn7dCUbi8

niby jest ale nie działa u nas, @msniezek, dałoby radę embedd YT włączyć? 🙂

oznacz moderatorów

kytorr
#13 Ambasador#

Telefon marny.. w dodatku zakup z Chin.. "pseudo" gwarancja i rękojmia = odsyłka towaru do Chin.. dorzuć 200zł i kup jakiś normalny telefon na miejscu z Polski

oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

To jest OPPO, gigant komórkowy.

Przynajmniej na zdjęciu. OPPO ma serię Reno, nie Rino, a numer 5 to premiera z maja.

Gdyby kosztował 200$, ale 200PLN? Niemożliwe. 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

to jest Rino, fon z Indii, dla ludzi z Indii, oni mają tam takie wynalazki $200 to i tak dużo jak na nich 🙂

znaczki walutowe stawiamy na początku, $200, €200, £200  🙂

oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#