Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam Szanownych Allegrowiczów, wiecie jak allegro rozpatruje reklamację ? Są możliwe tylko dwie opcje albo brak odpowiedzi albo jej nie uznanie😀 w odpowiedziach od konsultantów pojawiają się nawet próby zastraszania 😀 świetny obsługa, jakie są wasze doświadczenia?
Kolego powiem Ci szczerze, że powoli tej sprawy mam dosyć, nie chce mi się psuć urlopu i o tym myśleć
Na cele charytatywne też zawsze wpłacam pieniążki i bardzo mnie cieszy, że są też tacy ludzie jak Ty, konto zmieniłem również w panelu użytkownika wcześniej
Ten wątek powoli się już wyczerpuje, ale nie mam wyjścia i muszę prostować kolejne nieścisłości i półprawdy.
Dobrze przynajmniej, że sam napisałeś o 400 monetach, których się domagasz (to 5x więcej, niż była warta cała ta transakcja). To rzuca dodatkowe światło na to, o co w tym wątku chodzi.
Zakończmy na tym tę sprawę.
Maciek zakończymy tą sprawę już teraz jak tylko powiesz przy wszystkich obecnych kto napisał o rozmowie na whatsapp ?
numer konta był podany w ustawieniach allegro, wcześniej niż podany w dyskusji
@msniezek tak przebiega typowa reklamacja na allegro
przy pełnej nowomowie allegro, mieszanie wątków, tematów, zamiarów
wgłębiłeś się w temat więc widzisz z czym mierzą się sprzedawcy
bo wy pozwalacie swoimi nowościami, dyskusjami czy też generowaniem
za kupującego oświadczenia o odstąpieniu od umowy na taki syf
ja się nie dziwię, że kupujący ma pretensje
odwołać się od decyzji reklamacyjnej zawsze można
https://konsument.umtychy.pl/artykul/109/jak-napisac-odwolanie-od-nieuznanej-reklamacji
przytaczałem tu mnóstwo przypadków co wyrabiają u nas kupujący z reklamacjami i jak allegro w tym miesza
mogę pisać godzinami
Ja nawet takie informacje otrzymałem w rozmowie telefonicznej z allegro, że można się odwołać się od decyzji, i lata temu skorzystałem z tego prawa w przypadku zakupu obuwia w sklepie stacjonarnym. Prawda jest taka, że sprzedawcy nie mają lekkiego życia na Allegro, ale 98% ich załatwią reklamację wzorowo.
Dużo można zarzucać allegro ale czy w tym wypadku ktoś zawinił? Kupujący akurat niestety należy do mniej cierpliwych i zamiast skupić się na jednej formie kontaktu zaczynał wątek w kilku różnych miejscach co aż prosi się o nieścisłości.
Ostatecznie jeśli faktycznie terminy zostały dotrzymane a kupujący otrzymał zwrot i o ironio nadal ma zakupiony produkt, czemu nadal chce 400 monet na allegro. A opóźnienie zwrotu na konto 2-dniowe z uwagi na inny rachunek banowy wydaje mi się, że jest już winą kupującego.
Nadal będę czekał aż @hammer16 na spokojnie wszystko sobie poukłada i opisze wszystko raz a dobrze 😄
Kolego jak mam zakupiony towar ? Nie idzie z niego korzystać ? Już dawno jest w koszu, tor Al jakbyś kupił telewizor ale nie mógł oglądać na nim programów co Ci z tego, że został on u Ciebie ? Towar chciałem odesłać ale sprzedający jest z Chin, ta rekompensata wiesz czego dotyczyła ?? Tego, że w rozmowach na whatsapp, w mailach allegro twierdziło, że nic nie wiedzą , tak nie było w temacie rozmawiałem z 15 osobami !! Które prosiły mnie o wyjaśnienia, zrzuty ekranów zapisy jak byś Ty się czuł jakbyś to musiał udowadniać ? W ustawieniach allegro zmieniłem numer konta długi przed tą dyskusją, masz rację, że duży błąd to to, że było to prowadzone na kilku „frontach” ale jak prosiłem o pomoc w dyskusji to allegro odpisywało , że nic nie zrobią bo sprzedający oddał kasę
Okej, teraz rozumiem kwestię zwrotu. Nie musisz mi nic mówić o udowadnianiu swoich racji i proszeniu się o coś Allegro bo sam od kilku miesięcy proszę się o zweryfikowanie API co jest mi na prawdę potrzebne a argumentacja odmowna = "bo tak".
Myślę, że błędem jest zaczynanie tego samego wątku w kilku opcjach komunikacji, zauważyłem, że forum allegro to najbardziej przyjazne miejsce jeśli chodzi o komunikację z allegro. Bardzo przyjaźni ludzie w porównaniu z tymi z obsługi email, czatem itp. No jeszcze obsługa telefoniczna jest też całkiem spoko ale tam mało mogą.
Jeśli dostałeś zwrot dolores i nie musisz zwracać produktu to chyba już nie jest tak tragicznie co?
@RED wiem przecież, że stajesz raz po stronie sprzedających, raz kupujących - bo każda strona jest dobra, o ile jest inna niż ta, po której stoi Allegro 🙂 Szanuję to.
Natomiast nigdzie nie pisałem, że nie można się odwołać od decyzji reklamacyjnej. Pisałem jedynie, że terminy takiego odwołania nie są regulowane przepisami. W zalinkowanym przez Ciebie piśmie nadawca wyznacza przedsiębiorcy jakiś termin, ale w żaden sposób nie jest on wiążący mocą ustawy.
@msniezek a tam gadasz 🙂 nawet dałem Ci wpunkta w innym poscie 🙂
po jakiej stronie stoi allegro? serwis kocha chaos
dlaczego kupujący nie ma 3 wyraźnych zakładek reklamacja, odstąpienie od umowy, inne
tylko jakiś bełkot zwroty i dyskusja?
dlaczego w komunikacji z wami trzeba przebijać się przez stos zakładek i podstron - gdzie wyraźna opcja reklamacja w głównym menu serwisu?
co odwołań od decyzji reklamacyjnej etycznym jest stosowanie podobnego terminu co przy zwykłej reklamacji.
No ja też myślałem, że taki termin będzie obowiązywał, wiesz co jest najsmutniejsze w tej sprawie ?, że jakoś nikt z Allegro nigdy nie powiedział, że przy odwołaniu obowiązuje inny termin
@hammer16 napisał(a):
No ja też myślałem, że taki termin będzie obowiązywał, wiesz co jest najsmutniejsze w tej sprawie ?, że jakoś nikt z Allegro nigdy nie powiedział, że przy odwołaniu obowiązuje inny termin
Najsmutniejsze w tej sprawie jest masowe dopuszczenie przez Allegro sprzedawców z Chin. Jest tanio, a resztę historii znasz.
+1 znowu się zareklamuję O TUTAJ ANTYCHINA! 😂
@RED przy okazji, bo dopiero teraz miałem chwilę, żeby dokładnie obejrzeć - gratulacje, jesteś sławny 🙂 O tu (5:43, gdyby niewłaściwie przekierowało). Jest całkiem sporo cytatów z Gadane w tym materiale, ale Demiurg chyba tylko jeden 🙂
Maciek powiedz mi czy wiadomość odnośnie rozpatrzenia ponownego wniosku była wysyłana automatycznie czy wysłała ją konkretna osoba ? Ja dostałem taką wiadomość
Tak jak wspomniałem przeproszenie mnie i przyznanie mi racji oraz poinformowanie wszystkich użytkowników, że w razie odwołania od reklamacji nie obowiązuje temu. 14 dni, jesteś pewny, że macie taki zapis w regulaminie ? Pokaż mi go proszę
@hammer16 napisał(a):
Tak jak wspomniałem przeproszenie mnie i przyznanie mi racji oraz poinformowanie wszystkich użytkowników, że w razie odwołania od reklamacji nie obowiązuje temu. 14 dni, jesteś pewny, że macie taki zapis w regulaminie ? Pokaż mi go proszę
Człowieku, jaki regulamin? To reguluje ustawa!
Ustawa reguluje, że nie ma odwołania od reklamacji ? Pokaż mi ją
Ty Może Jesteś wyłudzaczem i oszustem skoro tak bronisz obsługę allegro to zobaczysz co się stanie jak będziesz oszukany przez sprzedającego, nie znasz tematu i Ty może wyłudzasz coś