Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam Szanownych Allegrowiczów, wiecie jak allegro rozpatruje reklamację ? Są możliwe tylko dwie opcje albo brak odpowiedzi albo jej nie uznanie😀 w odpowiedziach od konsultantów pojawiają się nawet próby zastraszania 😀 świetny obsługa, jakie są wasze doświadczenia?
Czyli Allegro uznało reklamację i "wypłaciło" 400 monet w ramach rekompensaty? Dziwne, bo uznanie reklamacji = wypłata realnych pieniędzy a nie w postaci bonu, karty podarunkowej czy monet (ostatnio czytałem wyrok w tej sprawie) więc upomnij się o wypłatę tego w normalnej formie.
Generalnie dalej nie rozumiem, zamiast poświęcić czas i wszystko dokładnie opisać to małymi fragmentami "wypluwasz" swoje żale. O ile nie jestem w żadnym wypadku po stronie allegro, rzadko słyszałem, żeby program ochrony kupujących działał słabo, wręcz przeciwnie - każdy sprzedający jest kopany po rzyci za wszystko opóźnienia, nieścisłości a jak już przychodzi co do czego to Allegro samo proponuje zwrot środków z Allegro Protect.
Ochłoń i na spokojnie wszystko opisz bo jestem ciekaw tematu 😄
@q3qPL Z tego co zrozumiałem, to on zatrzymał towar, dostał zwrot pieniędzy od sprzedawcy, a teraz chce jeszcze 400 monet za poświęcony czas na reklamację.
Kolego !! Czytaj ze zrozumieniem nie uznali reklamacji
@hammer16 napisał(a):
Kolego !! Czytaj ze zrozumieniem nie uznali reklamacji
I bardzo dobrze że nie uznali, bo całe zajscie to wyłącznie Twoja wina. Trzeba było nie likwidować konta, to byś dostał pieniądze wcześniej.
Co za gość według niego nie można zmienić swojego konta w banku mega!!
@q3qPL Allegro nie uznało reklamacji. Nie było żadnej przyczyny, aby ją uznawać.
To chyba wszystkie realne zarzuty wobec Allegro, jakie w tym wątku się pojawiły, poza nieprawdziwym zarzutem przekroczenia 14-dniowego terminu na rozpatrzenie przez nas reklamacji.
Maciek szczerze zakończ ten temat bo szkoda nerwów, widzę, ze wszystko było według Ciebie „wzorowo” super jest również odpowiedź, że jak Ci coś się nie podoba to do sądu ? Uważasz, że o każdy problem powinniśmy spotykać się w sądzie ? pozdrawiam
Ad 3 przecież w ustaleniach allegro miałem odpowiedni numer konta ?
@hammer16 gdybym w tej transakcji był kupującym, byłbym naprawdę zadowolony. Pieniądze nie są zwracane na numer konta z ustawień - są zawsze zwracane na instrument, z którego nastąpiła płatność LUB na numer konta wskazany przez kupującego w procedurze reklamacji/zwrotu (tutaj więcej informacji).
Oczywiście, że najlepiej się nie spotykać w sądzie, ale jeżeli ktoś się uprze, to nie ma wyjścia. Stawiasz nam zarzuty, z którymi nie możemy się zgodzić, wysuwasz roszczenia zupełnie niewspółmierne do kalibru sprawy. Wiem też, że kolega poczynił ponadstandardowe kroki w trosce o Twoją dalszą dobrą współpracę z Allegro. Jesteś na tej transakcji finansowo mocno do przodu, ale może nie dość mocno. Przepraszamy zawsze wtedy, gdy zawiniliśmy - w tym wypadku nie widzę żadnego powodu do przeprosin.
Pytałeś kilka razy o WhatsAppa - że ktoś z Allegro błędnie Cię poinformował, że jakiś komunikat był automatyczny, podczas gdy nie był (Twoje zrzuty nie zawierają jednak informacji, o który komunikat chodzi) - ale powiedz, jakie to ma znaczenie dla tej sprawy? O co chodzi z tą dociekliwością, jak powstają nasze komunikaty? Bardziej chyba chodzi o to, czy są zgodne z prawdą, nie?
No to właśnie chodzi o to czy komunikat z whatsappa, odnośnie odpowiedzi automatycznej był zgodny z prawdą ? Ma to znaczenie bo było kilka różnych odpowiedzi, Twój kolega który prowadził, reklamację ma wszystkie zrzuty ekranów.
nie rozumiem początku Twojej wypowiedzi gdyby hammer16 był kupującym - przecież byłem kupującym w tej transakcji
Kolego cała sprawa ma kilka wątków, już je pokrótce wyjaśniam:
1. Założyłem dyskusję ze sprzedającym, który nie wypowiadał się w dyskusji po 24h , (tak jest w regulaminie allegro), poprosiłem allegro o pomoc i dostałem odpowiedź, że czas na zwrot minął ! Zadzwoniłem więc do allegro, aby poprosić ponownie o rozwiązanie problemu i Pani z obsługi wniosła ograniczenia na użytkownika i uruchomiła panel zwrotu z allegro protect,
2. W dyskusji podałem numer konta, złożyłem wniosek w Allegro protect
3. na drugi dzień pani z obsługi stwierdziła, że wniosek zawiesza, bo sprzedający zlecił zwrot (tylko, że nie na moje konto!)
4. Poprosiłem w rozmowie whatsapp, allegro o pomoc i dostałem odpowiedź, że nic nie zrobią poza tym wiadomość odnośnie allegro protest nie była wysyłana przez nich tylko automatycznie (co jest nie prawda)
5. Złożyłem kilka reklamacji na ten temat wszystkie były rozpatrzone negatywnie i odwołania do nich
6. rozmawiałem z Panem Michałem, który znał temat i sam stwierdził, że wiadomość na whatsapp była kłamstwem !!
7. Dzisiaj dowiaduje się, że procedury odwołania nie ma super
@hammer16 Sprzedawca zleca zwrot a ten idzie tam, skąd wyszły pieniądze. Jak już zlikwidowałeś konto i założyłeś nowe, to Twoja wina, a nie sprzedawcy czy Allegro. Dlatego Maciej pisał, że nikogo z pracowników Allegro podczas tej afery nie poinformowałeś, że masz już inne konto.
Podałem nowy numer konta i to moja wina ? Czytaj co piszesz
@hammer16 napisał(a):
Podałem nowy numer konta i to moja wina ? Czytaj co piszesz
Podałeś nowy numer konta, jak zwrot od sprzedawcy nie mógł do Ciebie dotrzeć. Późno wczas.
Przecież podałem w dyskusji i ja jestem winny ? Człowieku Ty ochłoń
@hammer16 napisał(a):
Przecież podałem w dyskusji i ja jestem winny ? Człowieku Ty ochłoń
Okłamujesz nas i kombinujesz plus próbujesz wyłudzić dodatkowe profity materialne, bo nawet nie rozróżniasz terminu odpowiedzi w 24h w dyskusji z okresem 14 dni na reklamację.
Co okłamuje ? Czy Ty rozumiesz , że w dyskusji podałem numer konta do zwrotu a on wysłał na nie moje konto ?
@hammer16
1. Sprzedający ma 14 dni na decyzję reklamacyjną
2. Po co ten numer konta, po co allegro protect
3. Jak zlecił to zwrot realizuje allegro nie sprzedawca
4. Po co ta rozmowa whatsapp jak masz dyskusje
5. Nie dziwię się, panikujesz jakby to było ostatnie pieniądze za które masz przeżyć
6. Nie rozumiem
7. Bo nie ma odwołania od decyzji reklamacyjnej (chyba że tak nazywasz sprawę w sądzie)
@drekenzes dzięki, ja chyba zrozumiałem inaczej 😂
Ad 1 założyłem dyskusję bo sprzedający nie odpowiadał na reklamacje
Ad 2 w dyskusji podałem numer konta bo się zmienił
ad 3 on zwrócił środki ale nie na moje konto
ad 4 jak poprosiłem o pomoc allegro to ciągle odpowiadali że sprzedawcy zwrócił środki (ale nie na moje konto !)
ad 5 skoro to żaden problem to przelej tę kasę na dowolny cel charytatywny ? Pomagasz ludziom ? Bo ja wolę przekazać je choremu dziecku niż oszustom
ad 6 wysłali z allegro wiadomość, którą potem stwierdzili, że nie wysłali
ad 7 na jakiej podstawie prawnej nie ma odwołania od decyzji reklamacyjnej ?
@hammer16
1. Jak założyłeś dyskusję trzeba było prowadzić całą korespondencję tam a nie wszędzie
2. Numer konta do wypłąt zmieniasz w panelu na allegro a nie dyskusji, ani allegro ani sprzedawca nie będzie tego sprawdzał, zwrot realizowany jest automatycznie
3. Zwrot realizowany jest przez system allegro, sprzedawca tylko go zatwierdza przyciskiem
4. czyt. 1
5. W tym roku zakładam, że przelałem na cele charytatywne więcej niż ty (chociaż oczywiście mogę się mylić ale tak zawsze piszą sknery, które nie wpłaciły złamanego grosza)
6. Na allegro pracuje dużo ludzi i możliwe, że faktycznie wypierają się jakiejś wiadomości
7. Na jakiej podstawie prawnej masz możliwość odwołania od decyzji reklamacyjnej?
Tu nikt nie jest Twoim wrogiem (w odróżnieniu np. do "działu bezpieczeństwa" 🤣), na prawdę! Masz urlop? Idź strzel drineczka, prześpij się a jutro ułóż wszystko chronologicznie i merytorycznie opisz krok po kroku co i jak, miłego!