anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Tak allegro rozpatruje reklamację

MAMY ROZWIĄZANIE!
hammer16
#9 Pomysłodawca#

Witam Szanownych Allegrowiczów, wiecie jak allegro rozpatruje reklamację ? Są możliwe tylko dwie opcje albo brak odpowiedzi albo jej nie uznanie😀 w odpowiedziach od konsultantów pojawiają się nawet próby zastraszania 😀 świetny obsługa, jakie są wasze doświadczenia?

oznacz moderatorów
90 ODPOWIEDZI 90
hammer16
#9 Pomysłodawca#

Kolego powiem Ci szczerze, że powoli tej sprawy mam dosyć, nie chce mi się psuć urlopu i o tym myśleć

Na cele charytatywne też zawsze wpłacam pieniążki i bardzo mnie cieszy, że są też tacy ludzie jak Ty, konto zmieniłem również w panelu użytkownika wcześniej 

oznacz moderatorów
msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

Ten wątek powoli się już wyczerpuje, ale nie mam wyjścia i muszę prostować kolejne nieścisłości i półprawdy.

  1. Informacja, jaką dostałeś w dyskusji od pracownika, jest w tym wątku, wkleiłem ją. Oprócz stwierdzenia, że czas na zwrot minął, w tej samej wypowiedzi było pytanie do Ciebie, z jakiego uprawnienia korzystasz, oraz pytanie do sprzedającego, czy zgadza się na zwrot towaru. Dyskusja dalej się toczyła, wypowiadaliśmy się w niej 14-krotnie, na konto sprzedającego zostały nałożone ograniczenia (wcale nie w wyniku Twojej interwencji, stałoby się to tak czy siak, bo taka jest konsekwencja braku odpowiedzi w dyskusji) - finalnie pieniądze zostały zwrócone. Wszystko zakończyło się pozytywnie w ciągu 5 dni. To przykład sprawy, w której system Allegro zadziałał jak należy. @hammer16 otrzymał zwrot środków i zatrzymał przedmiot.
  2. W dyskusji nowy numer konta został podany dopiero po zleceniu zwrotu przez sprzedającego (na niewłaściwe konto).
  3. To nie ma znaczenia, czy jakieś zdanie w którejś z kolei korespondencji było automatyczne, czy było napisane ręcznie przez pracownika. Ważne jest, że wszystkie informacje dotyczące Twojej transakcji były prawidłowe. Gdybyś nie dostał pieniędzy od sprzedającego, najprawdopodobniej dostałbyś od nas rekompensatę w ramach Allegro Protect (Twój wniosek zostałby ponownie rozpatrzony), ale nie było takiej potrzeby, ponieważ sprzedający zwrócił Ci pieniądze.
  4. Powtórzę to, co mówiłem wcześniej: odwołania od naszych decyzji reklamacyjnych możesz oczywiście składać, ale dzieją się one poza terminami ustawowymi. Złożyłeś reklamację, dostałeś na nią odpowiedź w ustawowym terminie 14 dni. Odwołałeś się od tej decyzji - OK, ale rozpatrzenie tego odwołania nie jest już regulowane ustawą, nie ma tu 14-dniowego terminu. Tym niemniej Twoje odwołanie również zostało odrzucone.

Dobrze przynajmniej, że sam napisałeś o 400 monetach, których się domagasz (to 5x więcej, niż była warta cała ta transakcja). To rzuca dodatkowe światło na to, o co w tym wątku chodzi.

Zakończmy na tym tę sprawę.

oznacz moderatorów
hammer16
#9 Pomysłodawca#

Maciek zakończymy tą sprawę już teraz jak tylko powiesz przy wszystkich obecnych kto napisał o rozmowie na whatsapp ?

oznacz moderatorów
hammer16
#9 Pomysłodawca#

numer konta był podany w ustawieniach allegro, wcześniej niż podany w dyskusji 

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

@msniezek tak przebiega typowa reklamacja na allegro

przy pełnej nowomowie allegro, mieszanie wątków, tematów, zamiarów

wgłębiłeś się w temat więc widzisz z czym mierzą się sprzedawcy

bo wy pozwalacie swoimi nowościami, dyskusjami czy też generowaniem

za kupującego oświadczenia o odstąpieniu od umowy na taki syf

ja się nie dziwię, że kupujący ma pretensje

 

odwołać się od decyzji reklamacyjnej zawsze można

https://konsument.umtychy.pl/artykul/109/jak-napisac-odwolanie-od-nieuznanej-reklamacji

 

przytaczałem tu mnóstwo przypadków co wyrabiają u nas kupujący z reklamacjami i  jak allegro w tym miesza

mogę pisać godzinami

oznacz moderatorów
hammer16
#9 Pomysłodawca#

Ja nawet takie informacje otrzymałem w rozmowie telefonicznej z allegro, że można się odwołać się od decyzji, i lata temu skorzystałem z tego prawa w przypadku zakupu obuwia w sklepie stacjonarnym. Prawda jest taka, że sprzedawcy nie mają lekkiego życia na Allegro, ale 98% ich załatwią reklamację wzorowo.

oznacz moderatorów
q3qPL
#13 Ambasador#

Dużo można zarzucać allegro ale czy w tym wypadku ktoś zawinił? Kupujący akurat niestety należy do mniej cierpliwych i zamiast skupić się na jednej formie kontaktu zaczynał wątek w kilku różnych miejscach co aż prosi się o nieścisłości.
Ostatecznie jeśli faktycznie terminy zostały dotrzymane a kupujący otrzymał zwrot i o ironio nadal ma zakupiony produkt, czemu nadal chce 400 monet na allegro. A opóźnienie zwrotu na konto 2-dniowe z uwagi na inny rachunek banowy wydaje mi się, że jest już winą kupującego.
Nadal będę czekał aż @hammer16 na spokojnie wszystko sobie poukłada i opisze wszystko raz a dobrze 😄

oznacz moderatorów
hammer16
#9 Pomysłodawca#

Kolego jak mam zakupiony towar ? Nie idzie z niego korzystać ? Już dawno jest w koszu, tor Al jakbyś kupił telewizor ale nie mógł oglądać na nim programów co Ci z tego, że został on u Ciebie ? Towar chciałem odesłać ale sprzedający jest z Chin, ta rekompensata wiesz czego dotyczyła ?? Tego, że w rozmowach na whatsapp, w mailach allegro twierdziło, że nic nie wiedzą , tak nie było w temacie rozmawiałem z 15 osobami !! Które prosiły mnie o wyjaśnienia, zrzuty ekranów zapisy jak byś Ty się czuł jakbyś to musiał udowadniać ? W ustawieniach allegro zmieniłem numer konta długi przed tą dyskusją, masz rację, że duży błąd to to, że było to prowadzone na kilku „frontach” ale jak prosiłem o pomoc w dyskusji to allegro odpisywało , że nic nie zrobią bo sprzedający oddał kasę 

oznacz moderatorów
q3qPL
#13 Ambasador#

Okej, teraz rozumiem kwestię zwrotu. Nie musisz mi nic mówić o udowadnianiu swoich racji i proszeniu się o coś Allegro bo sam od kilku miesięcy proszę się o zweryfikowanie API co jest mi na prawdę potrzebne a argumentacja odmowna = "bo tak".
Myślę, że błędem jest zaczynanie tego samego wątku w kilku opcjach komunikacji, zauważyłem, że forum allegro to najbardziej przyjazne miejsce jeśli chodzi o komunikację z allegro. Bardzo przyjaźni ludzie w porównaniu z tymi z obsługi email, czatem itp. No jeszcze obsługa telefoniczna jest też całkiem spoko ale tam mało mogą.
Jeśli dostałeś zwrot dolores i nie musisz zwracać produktu to chyba już nie jest tak tragicznie co?

oznacz moderatorów
msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@RED wiem przecież, że stajesz raz po stronie sprzedających, raz kupujących - bo każda strona jest dobra, o ile jest inna niż ta, po której stoi Allegro 🙂 Szanuję to.

Natomiast nigdzie nie pisałem, że nie można się odwołać od decyzji reklamacyjnej. Pisałem jedynie, że terminy takiego odwołania nie są regulowane przepisami. W zalinkowanym przez Ciebie piśmie nadawca wyznacza przedsiębiorcy jakiś termin, ale w żaden sposób nie jest on wiążący mocą ustawy.

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

@msniezek a tam gadasz 🙂 nawet dałem Ci wpunkta w innym poscie 🙂

po jakiej stronie stoi allegro? serwis kocha chaos

dlaczego kupujący nie ma 3 wyraźnych zakładek reklamacja, odstąpienie od umowy, inne

tylko jakiś bełkot zwroty i dyskusja?

dlaczego w komunikacji z wami trzeba przebijać się przez stos zakładek i podstron - gdzie wyraźna opcja reklamacja w głównym menu serwisu?

co odwołań od decyzji reklamacyjnej etycznym jest stosowanie podobnego terminu co przy zwykłej reklamacji.

oznacz moderatorów
hammer16
#9 Pomysłodawca#

No ja też myślałem, że taki termin będzie obowiązywał, wiesz co jest najsmutniejsze w tej sprawie ?, że jakoś nikt z Allegro nigdy nie powiedział, że przy odwołaniu obowiązuje inny termin 

oznacz moderatorów
drekenzes
#17 Koryfeusz#

@hammer16  napisał(a):

No ja też myślałem, że taki termin będzie obowiązywał, wiesz co jest najsmutniejsze w tej sprawie ?, że jakoś nikt z Allegro nigdy nie powiedział, że przy odwołaniu obowiązuje inny termin 


Najsmutniejsze w tej sprawie jest masowe dopuszczenie przez Allegro sprzedawców z Chin. Jest tanio, a resztę historii znasz.

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów
q3qPL
#13 Ambasador#

+1 znowu się zareklamuję O TUTAJ ANTYCHINA! 😂

oznacz moderatorów
msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@RED przy okazji, bo dopiero teraz miałem chwilę, żeby dokładnie obejrzeć - gratulacje, jesteś sławny 🙂 O tu (5:43, gdyby niewłaściwie przekierowało). Jest całkiem sporo cytatów z Gadane w tym materiale, ale Demiurg chyba tylko jeden 🙂

oznacz moderatorów
hammer16
#9 Pomysłodawca#

Maciek powiedz mi czy wiadomość odnośnie rozpatrzenia ponownego wniosku była wysyłana automatycznie czy wysłała ją konkretna osoba ? Ja dostałem taką wiadomość 

IMG_7032.png

oznacz moderatorów
hammer16
#9 Pomysłodawca#

Tak jak wspomniałem przeproszenie mnie i przyznanie mi racji oraz poinformowanie wszystkich użytkowników, że w razie odwołania od reklamacji nie obowiązuje temu. 14 dni, jesteś pewny, że macie taki zapis w regulaminie ? Pokaż mi go proszę 

oznacz moderatorów
drekenzes
#17 Koryfeusz#

@hammer16  napisał(a):

Tak jak wspomniałem przeproszenie mnie i przyznanie mi racji oraz poinformowanie wszystkich użytkowników, że w razie odwołania od reklamacji nie obowiązuje temu. 14 dni, jesteś pewny, że macie taki zapis w regulaminie ? Pokaż mi go proszę 


Człowieku, jaki regulamin? To reguluje ustawa!

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów
hammer16
#9 Pomysłodawca#

Ustawa reguluje, że nie ma odwołania od reklamacji ? Pokaż mi ją 

oznacz moderatorów
hammer16
#9 Pomysłodawca#

Ty Może Jesteś wyłudzaczem i oszustem skoro tak bronisz obsługę allegro to zobaczysz co się stanie jak będziesz oszukany przez sprzedającego, nie znasz tematu i Ty może wyłudzasz coś 

oznacz moderatorów