Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie jak zmotywować sprzedającego, który upiera się, że na zwrot pieniedzy ma 14 dni licząc od daty otrzymania zwracanego przedmiotu, do zmiany tego stanowiska ?
Sugestia, aby zapoznał się z wyjaśnieniami Allegro, dotyczącymi zwrotów (wraz z podaniem linka do tej strony) - nie zadziałala.
Niestety pojawiają się tu osoby, które trollują, udają prawników i napadają kupujących.
„Wyraźnie sformułowałam pytanie i otrzymałam satysfakcjonującą odpowiedź od xyz96.”
Otrzymałaś satysfakcjonującą cię odpowiedź, ale czy zgodną z prawem? Jedno z drugim nie musi iść w parze.
@Agent051 Otrzymałam odpowiedź zgodną z U S T AWĄ z dnia 30 maja 2014 r.
o prawach konsumenta, art. 32 - co sprawdziłam.
Czy chciałbyś się do tego odnieść ? Ale merytorycznie, b. proszę.
@jaszczur-ka jeżeli w przepisach jest, że sprzedający ma 14 dni na zwrot to nic z tym nie zrobisz. Musisz czekać i piszę tobie to z punktu widzenia konsumenta.
@Skill_Player - 14 dni od czego konkretnie ?
Konkretnie, od daty odstąpienia od umowy zakupu, ale może się wstrzymać do czasu zwrotu towaru.
@LEW433 - ależ to już dawno było przegadane tutaj, naprawdę szkoda bicia piany.
Ja jednak pytam @Skill_Player, bo jak się ktoś zabiera do udzialania rad, to niech będzie konkretny.
I dorzuć ok. 3 dni zanim Allegro ci przeleje.😁