anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz z

MAMY ROZWIĄZANIE!
FrankSong
#1 Nowicjusz

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Dzień dobry, czy mogę prosić o zdjęcie blokady z konta? Próbowałem zamówić 2 iPhone'y, wjechała blokada, a teraz nawet nie mogę kupić ręcznika papierowego (smartfony zamówiłem gdzie indziej).

oznacz moderatorów
406 ODPOWIEDZI 406
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Dzień dobry @Ensss! Poprosiłam o zdjęcie ograniczenia z konta, z którego piszesz, potrzebuję loginy pozostałych kont, które mają ten sam problem.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Ensss na tym koncie możesz już robić zakupy bez ograniczeń. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Ensss
#7 Wielbiciel

Dotyczy to konta mojego (Ensss) oraz konta Lukaszek-L5

 

oznacz moderatorów
Ensss
#7 Wielbiciel

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Po raz kolejny pojawiła się blokada przy próbie zwyklego zakupu na allegro. Proszę o interwencję. Konta 

Dotyczy to konta Lukaszek-L5 oraz Ensss

 

 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka Allegro Gadane
Była Moderatorka Allegro Gadane

@Ensss Cześć. Zgodnie z komunikatem musisz napisać do nas przez formularz kontaktowy (z obu kont): https://allegro.pl/pomoc/kontakt 

oznacz moderatorów
Ensss
#7 Wielbiciel

Dotyczy to konta mojego (Ensss) oraz konta Lukaszek-L5

 

Ponadto wiele opcji dostawy nie jest dostepna do wyboru przy zakupach - przy większości wyborów pojawia się brak dostępnej dostawy. 

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Ensss na Twoim koncie nie ma już ograniczenia, a na drugim podanym koncie również zakupy są już możliwe i widzę, że 0 16:52 udało się złożyć zamówienie. 
Nie rozumiem co masz na myśli pisząc o dostawie, czy możesz przesłać zrzut obrazujący tę sytuację? 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
oven888
#2 Obserwator

To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.

 

proszę o zdjęcie blokady...

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@oven888 Zgłosiłam prośbę o zdjęcie blokady. Proszę Cię o chwilę cierpliwości. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@oven888 Blokada została zdjęta. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
lukaszkaluzny1
#2 Obserwator

Również mam ten sam problem. Proszę o pomoc. Konto lukaszkaluzny1 

oznacz moderatorów
goplana_2008
#2 Obserwator

Dzień dobry, mam ten sam problem, próbuję kupić rolety plisowane i gdy chce zapłacić to wyskakuje ta sama informacja o wyjątkowej sytuacji i względach bezpieczeństwa. Czy można jak najszybciej rozwiązać ten problem? Zależy mi na tym aby zamówienie dotarło przed świętami. Dziękuję i pozdrawiam.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@goplana_2008 możesz już kupować bez przeszkód 🙂 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
naronosk
#7 Wielbiciel

bardzo prosze o odblokowanie 😞 potrzebuje szybko zrobic zakupy

„To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.”

oznacz moderatorów
Client:116123924
#7 Wielbiciel

Witam, mam to samo obecnie na tym koncie, prosze o pomoc. Pozdrawiam! [edytowano]

oznacz moderatorów
Opon1985
#3 Debiutant

Witam właśnie mi też wyskoczyła ta blokad,co teraz mam zrobić?

czekam na pilna interwencję🤪

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
Client:92537077
#2 Obserwator

Czy mi też mogłaby Pani zdjąc tą blokadę ? 

Klient: 92 53 70 77

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:92537077 sprawdź proszę czy problem wciąż występuje, ponieważ nie widzę na Twoim koncie nałożonych ograniczeń. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:114612316
#7 Wielbiciel

mam to samo jak się  tego pozbyłeś

oznacz moderatorów
NOGARD2222
#8 Zapaleniec

Napisałem tutaj i się samo rozwiązało @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ 🙂

oznacz moderatorów