token

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Po co allegro mi wiadomości żebym ocenił produkt, skoro od ponad 2 miesięcy przy próbie oceny wyświetla mi się komunikat " Jednorazowy token jest niepoprawny lub wygasł"

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:101879767 Podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy wspomniany produkt oraz dodaj zrzut ekranu z widocznym komunikatem o błędzie. Zrzut powinien obejmować cały ekran wraz z paskiem adresowym, datą i godziną.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To bez znaczenia przy jakim produkcie próbuje wystawić ocenę efekt zawsze jest taki sam " Jednorazowy token jest niepoprawny lub wygasł" . Ja mogę ocen nie wystawiać wcale, tylko po co wysyłacie mi widomości z prośbą o ocene produktu. Problem jest po stronie allegro i niech go naprawi jeśli chce by klient wystawiał oceny a jeśli nie chce to po co te wiadomości

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:101879767 Chętnie Ci pomogę, ale potrzebuję wspomnianego zrzutu całego ekranu.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przecież temat jest wałkowany od kilku miesięcy i Allegro nic z tym nie robi:
"Jednorazowy token jest niepoprawny lub wygasł. Zaloguj się i spróbuj jeszcze raz."
Przy każdej próbie wystawienia oceny z linka zawartego w emailu