Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
kupiłam pasek do zegarka, za który zapłaciłam blikiem (mam potwierdzenie transakcji z banku). Niestety nie otrzymałam maila z potwierdzeniem zakupu, ani nie ma tej transakcji w zakładce Moje Zakupy. Transakcji nie ma też na liście formularza do zgłoszenia sporu/ problemu. Jak w takim razie skontaktować się z Allegro z prośbą o pomoc? Z góry dziękuję.
@mariola_swigon oszustwo wykluczam bo kwota niewielka więc pozostaje tylko inne konto , pewnie podczas zakupu nie zalogowałaś się na poprawne konto lub utworzyłaś nowe
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@mariola_swigon ten zakup został zrobiony na Allegro Lokalnie, więc zobaczysz go w tej zakładce. Z poziomu tej zakładki możesz też skontaktować się ze sprzedającym w sprawie przesyłki.