anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uprzejmie proszę o sprawdzenie i potwierdzenie, że wniosłam dwie płatności za jeden ten sam towar.

marta5455
#1 Nowicjusz#

Kupiłam jedną parę rękawic skórzanych męskich nr zamówienia z Allegro 415cfc00-c90f-11ef-9702-076c7994c6bf7. Przez nieuwagę opłaciłam  dwukrotnie zamówiony produkt. Z mojego konta zdjęto dwa razy kwotę  59.90 PLN.   Przesyłam dane przelewów: 

 1.  płatność pierwsza na konto 90806100030000000090000150 data nadania 29.12.2024r., data  zaksięgowania   31.12.2024r. ,  nr dokumentu  A0995003770, zapłata kartą.              

  2. Płatność druga  na konto jak wyżej, data nadania 02.01.2025r., data zaksięgowania 07.01.2025r., nr     dokumentu  A09950004761, zapłata kartą.

   Dwukrotnie zwracałam się z tą sprawą do Sklepu Moramo i do działu Obsługi Klienta  lecz otrzymałam negatywną odpowiedż  tzn.  że mają jedną wpłatę na to jedno zamówienie.

Bardzo proszę o sprawdzenie i zwrot jednej płatności.

Jeżeli zajdzie potrzeba prześlę  dwa  bankowe potwierdzenia wpłat  na konto Moramo za jeden zamówiony przeze mnie towar.

Dziękuję za rozpatrzenie mojej sprawy i proszę o pozytywne załatwienie.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@marta5455  musisz czekać, kasa sama wróci

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@marta5455 zapewniam Cię ,że sklep nie otrzymał podwójnej płatności  ,środki z nieudanej próby przetrzymuje allegro , wrócą do Ciebie w max. 5 dni 

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@marta5455 nie mogę znaleźć tego zamówienia na Twoim koncie. Niemniej, jeśli w dalszym ciągu nie otrzymałeś zwrotu wpłaty, wyślij nam przez formularz kontaktowy potwierdzenie przelewu. Nasi doradcy zweryfikują tę sprawę z operatorem płatności. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów