anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uprzejmie proszę o sprawdzenie i potwierdzenie, że wniosłam dwie płatności za jeden ten sam towar.

marta5455
#7 Wielbiciel#

Kupiłam jedną parę rękawic skórzanych męskich nr zamówienia z Allegro 415cfc00-c90f-11ef-9702-076c7994c6bf7. Przez nieuwagę opłaciłam  dwukrotnie zamówiony produkt. Z mojego konta zdjęto dwa razy kwotę  59.90 PLN.   Przesyłam dane przelewów: 

 1.  płatność pierwsza na konto 90806100030000000090000150 data nadania 29.12.2024r., data  zaksięgowania   31.12.2024r. ,  nr dokumentu  A0995003770, zapłata kartą.              

  2. Płatność druga  na konto jak wyżej, data nadania 02.01.2025r., data zaksięgowania 07.01.2025r., nr     dokumentu  A09950004761, zapłata kartą.

   Dwukrotnie zwracałam się z tą sprawą do Sklepu Moramo i do działu Obsługi Klienta  lecz otrzymałam negatywną odpowiedż  tzn.  że mają jedną wpłatę na to jedno zamówienie.

Bardzo proszę o sprawdzenie i zwrot jednej płatności.

Jeżeli zajdzie potrzeba prześlę  dwa  bankowe potwierdzenia wpłat  na konto Moramo za jeden zamówiony przeze mnie towar.

Dziękuję za rozpatrzenie mojej sprawy i proszę o pozytywne załatwienie.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

KOGIEL_T
#16 Inspirator#

@marta5455  musisz czekać, kasa sama wróci

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@marta5455 zapewniam Cię ,że sklep nie otrzymał podwójnej płatności  ,środki z nieudanej próby przetrzymuje allegro , wrócą do Ciebie w max. 5 dni 

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@marta5455 nie mogę znaleźć tego zamówienia na Twoim koncie. Niemniej, jeśli w dalszym ciągu nie otrzymałeś zwrotu wpłaty, wyślij nam przez formularz kontaktowy potwierdzenie przelewu. Nasi doradcy zweryfikują tę sprawę z operatorem płatności. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

marta5455
#7 Wielbiciel#

Zgłosiłam sprawę do Sklepu Moramo w celu zwrotu na moje konto bankowe kwoty wpłaconej dwukrotnie za ten sam produkt. Wpłaty mam potwierdzone  na stronie swojego banku. Podałam nr swojego konta. Otrzymałam ze sklepu informację, że mają  jedną wpłatę i jedno zamówienie i powinnam zwrócić się do Allegro o wyjaśnienie. Nie wiem jak mam to uczynić więc piszę na tym forum. Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@marta5455 w poprzednim wątku który utworzyłaś @N_Nitka28 napisała Ci co masz zrobić.

oznacz moderatorów