Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
problem/pytanie wpisujemy w treści a nie w temacie 🙂
Usunięcie u Ciebie na koncie zakupu, nie usuwa u sprzedawcy, jeśli zakup od firmy to trzeba odstąpić od umowy, jeśli od osoby prywatnej pisz i się dogaduj jak to rozwiązać.
innymi słowami:
zamówienia/licytacje/transakcje są wiążące prawnie, i teraz twoim zadaniem jest odstąpienie 🙂
czyli w jaki sposób lub czy da się to przywrócić?
@Client:76244682 Za mało informacji podajesz. Aby przywrócić usunięty zakup z zakładki Kupione, pisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=e9a08961-adcb-41a5-8cd9-142dd478e1fc
@nat_not teraz czuwa, ona pomoże 😄
@konto zamknięte 👍
@Client:76244682 Domyślam się, że chodzi Ci o zakup w 8 ofertach jednego sprzedawcy, dokonany wczoraj. Sprzedający oferował po jednym przedmiocie i oferty są obecnie zakończone.
Towar będzie ponownie dostępny tylko wtedy, gdy sprzedający zdecyduje się go wystawić ponownie.
Bardzo dziękuję za odpowiedz, czyli mam po prostu czekać, sprawdzać wystawione oferty jeśli sprzedawca ponownie je wystawi i nie mam już możliwości ich przywrócić czy zapłacić?
@nat_not, chodziło o to, że on chciał kupić ale jednak się rozmyślił,
nie to czy są dostępne 🙂 inaczej, co ma zarobić, by zapłacić lub odwołać 😮
@konto zamknięte Dzięki.
@Client:76244682 Przywróciłam te oferty do Twojej zakładki "Kupione". Możesz opłacić zakup.
@nat_not, tylko, że on twierdzi, że nie chce opłacać, tylko odwołać/anulować 😄
myślał, że samo usunięcie z listy spowoduje odwołanie 😮 jak wiele osób w sumie..
dzięki = 👍
😛 😛 😛
Naprawdę bardzo dziękuję 🙂
spoko 😊
jeszcze jedna sprawa, można w jakiś sposób usunąć dwa przedmioty z tych 8, aby było 6?
usunąć w sensie? w koszyku? [-] lub (x) 🙂
@Client:76244682 Można, masz już wprawę w usuwaniu z kupionych, tylko nie zwalnia Cię to z obowiązku zapłaty.
@Client:76244682 Jeśli już wcześniej połączyłaś wszystkie oferty, dodając je do jednej platności, teraz nie usuniesz z zakupu wybranych przedmiotów.
Skontaktuj się ze sprzedającym. Poinformuj które przedmioty chcesz kupić, a z których rezygnujesz i następnie najlepiej będzie, jeśli opłacisz skorygowane zamówienie bezpośrendnio na rachunek, który wskarze sprzedający.
@Client:76244682, z całej tej korespondencji najważniejsze jest:
Skontaktuj się ze sprzedającym. Ja bym od tego zaczął już dawno 😄
Właśnie kontatowałam, ale pisali aby kontaktować się z allegro.