Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:36852921 Jeśli nie otrzymasz smartfona w czasie podanym na aukcji w zakładce Dostawa, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o interwencję pracownika Allegro. Jeżeli mimo to nie otrzymasz przesyłki, zamknij po 14 dniach Dyskusję jako nierozwiązaną i złóż wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy.
@Client:36852921 widzę, że założyłeś już dyskusję i zapytałeś o to sprzedającego. W razie potrzeby po 24h możesz poprosić o pomoc pracownika Allegro. Nie masz czym się martwić, bo Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy, więc w najgorszym przypadku odzyskasz pieniądze w ramach rekompensaty z Programu Ochrony Kupujących. Mam nadzieję, że sprzedający szybko odpisze i wszystko się wyjaśni.