anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

uszkodzona przesyłka

alfimadzik
#7 Wielbiciel#

W luty zakupiłam płytę indukcyjną, która następnie została odesłana (zwrot). Przesyła została odesłana cała, sprzedający odbierając powiadomił mnie że przesyłka została uszkodzona i zgłosił protokół do firmy kurierskiej. Firma kurierska do nas się do dziś nie odezwała. My z naszej strony dopytywaliśmy się w firmie kurierskiej powołując się na numer przesyłki i otrzymaliśmy informację - iż nie maja takiego zgłoszenia.Sprzedający mi płytę indukcyjna powiadomił nas że interweniował w tej sprawie ale nie otrzymał żadnej informacji. ("Niestety nie posiadamy żadnych informacji od firmy kurierskiej. Nie jesteśmy w stanie w tym wypadku nic więcej zrobić, ponieważ wszystkie dokumenty do przewoźnika od nas zostały wysłane.")

Czy jest możliwość uzyskania od Państwa Pomocy co mam z tym zrobić?

Nie mam ani płyty ani Pieniędzy.

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

KOGIEL_T
#18 Luminarz#

@alfimadzik  podaj numer przesyłki i numer transakcji, albo porozmawiaj ze sprzedającym   ,

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

alfimadzik
#7 Wielbiciel#

Numer zamówienia: Faktura VAT sprzedaży FS 723/MAG/02/2025 oryginał
do zamówienia: ZK 3336/MAG/02/2025 (zamówienie 74209)

Kurier do zwrotu paczki był zamówiony ze strony Tania Paczka (Pure Medica sp. z o.o.
Gliwicka 51 40-853 Katowice NIP: 6343015820)  dalej InPost: 3295634, Faktura VAT TP/2973/03/2025

Mogę na email przesłać treść korespondencji od Firmy sprzedającej i Faktury.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@alfimadzik Tak, jak wskazała wyżej Monika, prześlij te dane przez formularz kontaktowy. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@alfimadzik przykro mi, ale my także potrzebujemy informacji od przewoźnika. 
Możemy skontaktować się w tej sprawie z przewoźnikiem, aby Cię wesprzeć, napisz proszę za pomocą formularza i podaj proszę numer zamówienia oraz numer przesyłki zwrotnej. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

karoll_2007
#1 Nowicjusz#

od razu do przewoźnika, nie ma na co czekać, mogli tez popełnić jakiś błąd

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@alfimadzik dostałeś ten protokół, pamiętaj że to już nie Twój produkt, odstąpiłeś do umowy, skoro nie dostałeś kasy do 14 dni od odstąpienia, rozpocznij dyskusję potem protect !

Sprzedawca powinien spisać protokół, złożyć reklamację i czekać na decyzję, oddać Ci kasę do 14 dni od odstąpienia, w razie jak by odrzucili reklamację za złe pakowanie wystąpić do Ciebie z roszczeniem 😞 

Ps. jak brak protokołu to znaczy że paczka dotarła bez uwag i problem sprzedawcy 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

alfimadzik
#7 Wielbiciel#

Protokołu nie otrzymałam. Z roszczeniem tez żadnym nie wystąpili. Tylko informacje poprzez wiadomości na allegro. 

A jaki sposób wyegzekwować pieniądze, czy mogę powołać się na jakiś przepis? Wyślę do nich pismo oficjalne droga pocztową.

oznacz moderatorów