anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzony produkt, jaka procedura

MAMY ROZWIĄZANIE!
tax10
#7 Wielbiciel#

Kupiłem produkt jako sprawdzony i sprawny a jest uszkodzony i niesprawny. Jaka procedura zwrotu, kto ponosi koszta?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@tax10 Jeśli produkt jest niezgodny z opisem, to złóż reklamację (skontaktuj się ze sprzedającym przez Centrum Wiadomości lub rozpocznij Dyskusję). Po wydaniu pozytywnej decyzji reklamacyjnej sprzedający powinien zwrócić Ci wszystkie koszty, jakie poniesiesz. 

oznacz moderatorów
tax10
#7 Wielbiciel#

Otrzymałem wiążącą opinię na temat zakupu i w dalszej konsekwencji reklamacji dotyczącej zakupu i reklamacją złożyłem. Otrzymałem zwrot kosztów produktu zakupionego i tyle; za koszt przesyłki wadliwego produktu i za koszt przesyłki/zwrotu produktu musiałem zapłacić ja!. Widać Sprzedający nie zna regulaminu albo udaje, że nie zna i szuka pieniędzy ... Sprawa nie jest zamknięta, nie podaję nazwy Sprzedawcy, jeszcze nie porozmawialiśmy i być może otrzymam zwrot całości poniesionych kosztów. Dziękuję Pani Moderatorce za pomoc. Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

😶

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Najlepiej zacznij od dyskusji, skoro sprzedajacy wystawia jako sprawdzony i sprawny a przychodzi niesprawny, moze być problem, więc dyskusja> na zwykłym Allegro:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa  na Allegro Lokalne: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@tax10 Zgłaszasz reklamację, nie zwrot > odsyłasz na własny koszt > jeżeli sprzedający uzna reklamację > to musi Ci zwrócić koszt przedmiotu + obie przesyłki. Dogadaj się z nim przez telefon lub maila > otwieranie dyskusji (awantury) to ostateczność > nie daj się podpuścić na zaczęcie od kłótni > na to masz zawsze czas.

oznacz moderatorów
maxr01
#17 Koryfeusz#
 
tax10 - oczywiście robisz zwrot - jeśli masz taką możliwość - to darmowy, jeśli nie - to na własny koszt. Allegro pisze, żeby składać reklamację z tytułu niezgodności z umową.
Jeśli sprzęt jest niesprawny, a był opisany jako sprawny, to ja sugeruję zwrot z innych powodów.
 
Nie wiem jakie tam są dostępne: ale niezgodność z opisem na pewno jest.
 
--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

nie znasz ustawy to cię informuję że koszt zwrotu zawsze ponosi kupujący, jakbyś zgłosił reklamację z niezgodności z opisem to po uznaniu nie poniósłbyś tych kosztów odesłania

oznacz moderatorów