Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem produkt jako sprawdzony i sprawny a jest uszkodzony i niesprawny. Jaka procedura zwrotu, kto ponosi koszta?
@tax10 Jeśli produkt jest niezgodny z opisem, to złóż reklamację (skontaktuj się ze sprzedającym przez Centrum Wiadomości lub rozpocznij Dyskusję). Po wydaniu pozytywnej decyzji reklamacyjnej sprzedający powinien zwrócić Ci wszystkie koszty, jakie poniesiesz.
Otrzymałem wiążącą opinię na temat zakupu i w dalszej konsekwencji reklamacji dotyczącej zakupu i reklamacją złożyłem. Otrzymałem zwrot kosztów produktu zakupionego i tyle; za koszt przesyłki wadliwego produktu i za koszt przesyłki/zwrotu produktu musiałem zapłacić ja!. Widać Sprzedający nie zna regulaminu albo udaje, że nie zna i szuka pieniędzy ... Sprawa nie jest zamknięta, nie podaję nazwy Sprzedawcy, jeszcze nie porozmawialiśmy i być może otrzymam zwrot całości poniesionych kosztów. Dziękuję Pani Moderatorce za pomoc. Pozdrawiam.
😶
Najlepiej zacznij od dyskusji, skoro sprzedajacy wystawia jako sprawdzony i sprawny a przychodzi niesprawny, moze być problem, więc dyskusja> na zwykłym Allegro:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa na Allegro Lokalne: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
@tax10 Zgłaszasz reklamację, nie zwrot > odsyłasz na własny koszt > jeżeli sprzedający uzna reklamację > to musi Ci zwrócić koszt przedmiotu + obie przesyłki. Dogadaj się z nim przez telefon lub maila > otwieranie dyskusji (awantury) to ostateczność > nie daj się podpuścić na zaczęcie od kłótni > na to masz zawsze czas.
nie znasz ustawy to cię informuję że koszt zwrotu zawsze ponosi kupujący, jakbyś zgłosił reklamację z niezgodności z opisem to po uznaniu nie poniósłbyś tych kosztów odesłania