- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupiłem produkt jako sprawdzony i sprawny a jest uszkodzony i niesprawny. Jaka procedura zwrotu, kto ponosi koszta?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@tax10 Jeśli produkt jest niezgodny z opisem, to złóż reklamację (skontaktuj się ze sprzedającym przez Centrum Wiadomości lub rozpocznij Dyskusję). Po wydaniu pozytywnej decyzji reklamacyjnej sprzedający powinien zwrócić Ci wszystkie koszty, jakie poniesiesz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Otrzymałem wiążącą opinię na temat zakupu i w dalszej konsekwencji reklamacji dotyczącej zakupu i reklamacją złożyłem. Otrzymałem zwrot kosztów produktu zakupionego i tyle; za koszt przesyłki wadliwego produktu i za koszt przesyłki/zwrotu produktu musiałem zapłacić ja!. Widać Sprzedający nie zna regulaminu albo udaje, że nie zna i szuka pieniędzy ... Sprawa nie jest zamknięta, nie podaję nazwy Sprzedawcy, jeszcze nie porozmawialiśmy i być może otrzymam zwrot całości poniesionych kosztów. Dziękuję Pani Moderatorce za pomoc. Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
😶
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Najlepiej zacznij od dyskusji, skoro sprzedajacy wystawia jako sprawdzony i sprawny a przychodzi niesprawny, moze być problem, więc dyskusja> na zwykłym Allegro:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa na Allegro Lokalne: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@tax10 Zgłaszasz reklamację, nie zwrot > odsyłasz na własny koszt > jeżeli sprzedający uzna reklamację > to musi Ci zwrócić koszt przedmiotu + obie przesyłki. Dogadaj się z nim przez telefon lub maila > otwieranie dyskusji (awantury) to ostateczność > nie daj się podpuścić na zaczęcie od kłótni > na to masz zawsze czas.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
nie znasz ustawy to cię informuję że koszt zwrotu zawsze ponosi kupujący, jakbyś zgłosił reklamację z niezgodności z opisem to po uznaniu nie poniósłbyś tych kosztów odesłania