Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
co zrobić, żeby odzyskać darmową przesyłkę Smart?
Sprzedający po kilku dniach oczekiwania przeprosił, że jednak brak towaru i zwrócił pieniądze. Przy tej transakcji widnieje informacja- przesyłka opóźniona.
Bardzo proszę o pomoc.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Cześć, @RybaKasia100. Skonsultuję to i niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią. Proszę o cierpliwość.
Cześć, @RybaKasia100. Niestety nie możemy przywrócić darmowej etykiety, ale w ramach rekompensaty przeszłego kosztu wysyłki przypisaliśmy do Twojego konta 10 Monet 🙂