Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Coś niedobrego mnie podkusiło i zakupiłem używany telefon na Allegro Lokalnie.
Sprzęt miał być we ''wzorowym stanie'', a dotarł do mnie z odklejającą się klapą baterii, ewidentnie coś było w nim grzebane. Już pominę szczegóły na temat niechlujnego zapakowania przesyłki do transportu - ja nawet odzież pakuję staranniej.
I teraz pytanie. Działać coś z tym, czy wywiesić białą flagę i kolejne doświadczenie do życiowego koszyczka?
Oczywiście na rozmowę telefoniczną z konsultantami nie ma szans. Jak wynika z formularza najbliższy wolny termin mają dopiero w niedzielę.
Przecież standartowa reklamacja i dyskusja Allegro na pewno nie zaszkodzi a pomóc może.
A przy okazji bezcenne doświadczenie jak działają instytucje Allegro.
@toMCioPP jeśli otrzymany produkt jest niezgodny z opisem, powinieneś złożyć reklamację. Sprzedający musi ją rozpatrzyć, może ją uznać lub odrzucić (odpowiednio argumentując decyzję). Jesli będziesz miał problem z porozumieniem się ze sprzedającym załóż dyskusję.
Po 24h od otwarcia dyskusji, możesz w niej poprosić o pomoc pracownika Allegro.
@la_nika Przecież on ma 12 poziom Orędownik więc na pewno słyszał już o dyskusji. Chyba że może pisze nie na swoim koncie Gadane ???
Słyszałem również różne inne rzeczy. Dyskusja to raczej ostateczność, do której nie lubię się uciekać jeśli nie musze. Wolę polubownie sprawy załatwiać i w tym zakresie pomoc ze strony Allegro byłaby dla mnie bardzo ważna.
@toMCioPP napisz proszę jakiej pomocy od nas oczekujesz? Możesz liczyć na nasze wsparcie przy ewentualnej dyskusji, ale reklamację sprzedającemu musisz złożyć sam.
@toMCioPP Polubownie to możesz spróbować napisać wiadomość do sprzedającego ale jak to się skończy to raczej wszyscy wiemy.
Jeśli to nie pomoże to jedynie dyskusja. Co innego ma Allegro zrobić?
@br. nie rozumiem co to ma do rzeczy. Nie zakładam, że toMCioPP nie słyszał o dyskusji.
Wolę w moich odpowiedziach napisać więcej i przekazać niezbędne linki, żeby jak najszybciej rozwiązać problem. Nie analizuję przy tym stażu osoby, której odpowiadam.
Już jestem po kontakcie z doradcą Allegro i wiem tyle, że sam sposób zapakowania towaru mówi bardzo wiele o sprzedawcy, jego podejściu do sprzedaży i szacunku do kupującego.
Mam nadzieję, że już taka sytuacja mi się nie przydarzy.
Nadzieja jest zawsze potrzebna, jest nawet specjalne przysłowie o nadziei...
Ale nie będę cytował tego przysłowia.
Wiem, wiem. ''Nadzieja umiera ostatnia'', bo nie posądzam Cię o to, że masz na myśli drugie, mniej sympatyczne przysłowie. Dziękuję wszystkim za rady oraz odpowiedzi. Pozdrawiam.
@la_nika Popieram takie podejście, chociaż ja też zbyt często i zbyt późno spostrzegam ze zbyt dużo piszę i czasem niepotrzebnie.
@toMCioPP Jak chcesz odzyskać środki to tylko dyskusja, chyba że chcesz wywiesić białą flage.