anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wadliwy towar

toMCioPP
#12 Orędownik#

Coś niedobrego mnie podkusiło i zakupiłem używany telefon na Allegro Lokalnie.

Sprzęt miał być we ''wzorowym stanie'', a dotarł do mnie z odklejającą się klapą baterii, ewidentnie coś było w nim grzebane. Już pominę szczegóły na temat niechlujnego zapakowania przesyłki do transportu - ja nawet odzież pakuję staranniej.
I teraz pytanie. Działać coś z tym, czy wywiesić białą flagę i kolejne doświadczenie do życiowego koszyczka?
Oczywiście na rozmowę telefoniczną z konsultantami nie ma szans. Jak wynika z formularza najbliższy wolny termin mają dopiero w niedzielę. 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

br.
#21 Demiurg#

Przecież standartowa reklamacja i dyskusja Allegro na pewno nie zaszkodzi a pomóc może.

A przy okazji bezcenne doświadczenie jak działają instytucje Allegro.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@toMCioPP jeśli otrzymany produkt jest niezgodny z opisem, powinieneś złożyć reklamację. Sprzedający musi ją rozpatrzyć, może ją uznać lub odrzucić (odpowiednio argumentując decyzję). Jesli będziesz miał problem z porozumieniem się ze sprzedającym załóż dyskusję
Po 24h od otwarcia dyskusji, możesz w niej poprosić o pomoc pracownika Allegro. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@la_nika  Przecież on ma 12 poziom Orędownik więc na pewno słyszał już o dyskusji. Chyba   że może pisze nie na swoim koncie Gadane ???

oznacz moderatorów

toMCioPP
#12 Orędownik#

Słyszałem również różne inne rzeczy. Dyskusja to raczej ostateczność, do której nie lubię się uciekać jeśli nie musze. Wolę polubownie sprawy załatwiać i w tym zakresie pomoc ze strony Allegro byłaby dla mnie bardzo ważna. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@toMCioPP napisz proszę jakiej pomocy od nas oczekujesz? Możesz liczyć na nasze wsparcie przy ewentualnej dyskusji, ale reklamację sprzedającemu musisz złożyć sam. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@toMCioPP Polubownie to możesz spróbować napisać wiadomość do sprzedającego ale jak to się skończy to raczej wszyscy wiemy.
Jeśli to nie pomoże to jedynie dyskusja. Co innego ma Allegro zrobić?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@br. nie rozumiem co to ma do rzeczy. Nie zakładam, że toMCioPP nie słyszał o dyskusji. 
Wolę w moich odpowiedziach napisać więcej i przekazać niezbędne linki, żeby jak najszybciej rozwiązać problem. Nie analizuję przy tym stażu osoby, której odpowiadam. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

toMCioPP
#12 Orędownik#

Już jestem po kontakcie z doradcą Allegro i wiem tyle, że sam sposób zapakowania towaru mówi bardzo wiele o sprzedawcy, jego podejściu do sprzedaży i szacunku do kupującego. 
Mam nadzieję, że już taka sytuacja mi się nie przydarzy.  

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

Nadzieja jest zawsze potrzebna, jest nawet specjalne przysłowie o nadziei...

Ale nie będę cytował tego przysłowia.

oznacz moderatorów

toMCioPP
#12 Orędownik#

Wiem, wiem. ''Nadzieja umiera ostatnia'', bo nie posądzam Cię o to, że masz na myśli drugie, mniej sympatyczne przysłowie. Dziękuję wszystkim za rady oraz odpowiedzi. Pozdrawiam. 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@la_nika  Popieram takie podejście, chociaż ja też zbyt często  i zbyt późno spostrzegam ze zbyt dużo piszę i czasem niepotrzebnie.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@toMCioPP  Jak chcesz odzyskać środki to tylko dyskusja, chyba że chcesz wywiesić białą flage.

oznacz moderatorów