anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze sprzedawcą

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

Szanowni kupujący , czy zgadzacie się z pozycją najwyższej jakości zamówionego zakupu, szanowania, dbałości i staranności w zrealizowaniu zamówienia dla kupującego jak najstaranniej i najszybciej..... ?

Kupujący w relacji lekceważania przez sprzedawców z praktyką w sprzedaży. Handel i doświadczenie przeciw kupującemu. POCZUCIE PEWNOŚCI i BEZKARNOŚCI to ich sposób na kupującego .

Mają gdzieś potrzebę, oczekiwanie, zadowolenie kupującego. Nie liczą się z relacją życiową kupującego, który dokonuje zakupu w jakim planie swoich potrzeb.

Sklep [edycja] Sprzedał mi gitarę z WADAMI. Niedomalowana część gitary, zacieki i nierówności w części drewnianej gryfu. Po zgłoszeniu sytuacji , lekceważący i milczący stosunek do obniżenia ceny po zakupie. Drwina i tupet w dyskusji i propozycja zwrotu z mozliwością zakupu innej gitary z wyższej półki, bez przeprosin i propozycji zadośćuczynienia. Pomoc allegro coś zrewolucjonizowała i dotyczy się spór o rozwiazanie relacji .... TAKIEGO OCZEKUJEMY MY KUPUJĄCY TRAKTOWANIA i NIEPEWNOŚCI KUPOWANIA ? ....Poproszę o wypowiedź na ten temat...... Pozdrawiam

oznacz moderatorów
154 ODPOWIEDZI 154

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

 

  Jeśli następny będziesz kupował      vonNogay   gitarę w tym sklepie, to otrzymasz później już bez WAD !. Bo nie wchodzi się raczej  2 x do tej samej wody....

oznacz moderatorów

Client:79577720
#14 Krzewiciel#
oznacz moderatorów

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

Odpowiadam na zapis poniższy :

Tak to jest ta gitara

 

 
 

 

Client:79577720
#13 Ambasador#
oznacz moderatorów

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

 

Odpowiedź do /kopia tekstu poniżej/. Sosób wklenia ze wzgledu na znikanie tresci z dyskusji...

Sklep sprzedałby bez WAD nie byłoby tematu. Jeśli jednak sprzedał świadomie w takim stanie to mamy taki temat.

Lubisz , to kupuj z WADAMI i bądź zadowolony po zapłacie.

vonNogay
#12 Orędownik#

Lepiej zwrócić gitarę niż ją zawracać na forum

oznacz moderatorów

Client:39437616
#9 Pomysłodawca#

@Client:80007735 Tak z ciekawości, jak się ta sprawa rozwiązała?

oznacz moderatorów

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#
oznacz moderatorów

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

Kupujący !!!, przedstawiam/załączam linki/, opis WALKI ! z myśleniem, pewnością, bezkarnością SPRZEDAWCÓW.

Zakończyłem tę drogę , otrzymałem zwrot płatności .


KUPUJĄCY !!! , NIE ODPUSZCZAJCIE SPRZEDAJĄCYM. OBOWIĄZKI SPRZEDAWCY TO KULTURA,SPRZEDAŻ JAKOŚCI, WIARYGODNA PEWNOŚĆ ZAKUPU !.
Pomoc Allegro w trakcie czy moje upublicznienie na kupujący - dyskusja ? /bez względu na uczestników : Sprzedawcy, Kupujący/ w Społeczności Allegro. W tym wszystkim Allegro buduje przekonanie, że bezpieczeństwo zakupów jest POD KONTROLĄ i sprzedający - wieloletni /obecny problem oszustów sprzedających poprzez Allegro / respektują STANOWISKO ALLEGRO. Dziękuję za pomoc.
---------------------------------------------------------------------
UWAŻAJCIE !!! na sklep [edycja]
Można kupować gdzie się chce, tak, ale beze mnie :).
https://allegro.pl/oferta/gitara-klasyczna-msa-super-pakiet-wawa-7935684137?snapshot=MjAyMS0wMi0wMlQ...
Pozytywne OPINIE !!! nie świadczą o KUTRURZE SPRZEDAŻY , SZCUNKU do KLIENTA. NIE ROZUMIE SIĘ W TYM SKLEPIE - CO ZNACZĄ POTRZEBY KLIENTA !!!
Nowa oferta sklepu tej samej gitary:
https://allegro.pl/oferta/gitara-klasyczna-msa-super-pakiet-wawa-7935684137

W tym sklepie sprzedaż sprowadza się do wysyłki po ZAPŁACIE ! i Następnie dosłownie : jak się coś niepodoba zrób REKLAMACJĘ , ZWROT -KONIEC i NIC WIĘCEJ !!!
Dzwoni sklep/gość drze paszczę że się krytycznie opisuje sklep... ?
NIC NIE WYDEDUKOWAŁ ! Z SYTUACJI .....
Batalia o NORMALNOŚĆ zakończyła się. Mój przypadek kilku dni dociekać i dyskursji na Społeczności Alegro /Allegro Gadane - kupujący/?, SPRZEDAWCÓW -raczej , bo to była jakaś farsa ! .
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/problem-ze-sprzedawc%C4%85-muzycznymarket...
Niczego nie zrozumieli, cele, realacje z tym zwiĄzane potrzeby mojego zakupu, sprowadzili tylko do zwrotu !. BRAK SŁÓW....OMIJAĆ TYLKO SZEROKIM ŁUKIEM !
FINAŁ :
ODBIERZE PRZESYŁKĘ wysyłając kuriera z listem przewozowym na KOSZT SKLEPU.
Nie zdecydował się na wymianę na NOWĄ-BEZ WAD ! ? ...
Treść :
[edycja]PL 10 lutego 2021 10:49
Nr listu przewozowego 0000017597059T DPD. Kurier będzie mieć list przewozowy, Kurier powinien zjawić się po odbiór w dniu jutrzejszym. Jeśli termin nie będzie odpowiedni, można z nim ustalić inny termin przekazania paczki.
Nie jest to sukces ,że odbierze dostarczony wadliwy towar, sam poniesie tego koszty , gdy nie zajdą zmiany / bo sklep wysłał świadomie WADLIWY PRODUKT, co zostało potwierdzone /.
Udokumentowane tak: ZDJĘCIA z opisem, wcześniej był zapytany jak wysyłał , czyli o pakowanie itd. w sklepie przed wysyłką. Potwierdził, miał w sklepie towar !
SUKCESEM BĘDZIE, GDY JUŻ NIGDY TAKA SYTUACJA SIĘ NIE POWTÓRZY !
ALEGRO-POMOC REAGOWAŁO STANOWCZO i JAK WIDAĆ POMOC JEST W CENIE !
Zwrot zapłaty , w końcu nastąpił.
POWODZENIA na zakupach ......

oznacz moderatorów

Client:79577720
#14 Krzewiciel#

Był już taki temat po co zaśmiecasz forum nowym wątkiem?

oznacz moderatorów

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

OPIS KOŃCZĄCY CAŁOŚĆ SYTUACJI......

Zaśmiecanie to treść poniżej.....

 

Odpowiedź do :

 
 

 

Client:79577720
#13 Ambasador#

Był już taki temat po co zaśmiecasz forum nowym wątkiem?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Pamiętam tamten wątek. Tam mało kto Ci coś radził, tam "napadli" Cię inni sprzedawcy i próbowali robić z Ciebie wariata. Chyba nawet paragrafy się pojawiły.

oznacz moderatorów

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

TAK BYŁO :), PARAGRAFY ITP. Powodzenia xyz96, widać że masz ogląd właściwy i dzięki temu coś się staje , a nie tylko jest....

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

No i prawidłowo. Jeśli przysłali bubel pięknie wyglądający na zdjęciach i pięknie opisany, to oddają całą wpłatę i zabierają na swój koszt. Tu nie można było zachęcać do zwrotu na koszt kupującego, to reklamacja na koszt sprzedawcy. Negatywa wystawiłeś chyba, to dobrze.

oznacz moderatorów

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

Odpowiedź do 

 

 

xyz96  
 

 

: Powodzenia i dzięki...

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:80007735 co wywalczyłeś i ile Cię to kosztowało czasu żeby sprzedawca wysłał kuriera ? bo tak naprawdę reklamacja zasadna była od samego początku 🙂 

Przecież jak Ci doradzali wysłał byś na reklamację dostał byś tak samo zwrot kasy za towar i wysyłki 😄 

A tak po zatym nie znamy stanowiska drugiej strony 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

Odpowiedź do :

Brzmisz jak sprzedawca, ale jeśli sam kupisz kiedyś w tym sklepie , to wszystko już wtedy będzie dobrze. TAKI TO TEMAT 🙂

Podejmij kontakt z MuzycznyMarket_PL , dowiesz się czego oczekujesz.

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:80007735 co wywalczyłeś i ile Cię to kosztowało czasu żeby sprzedawca wysłał kuriera ? bo tak naprawdę reklamacja zasadna była od samego początku

 

Przecież jak Ci doradzali wysłał byś na reklamację dostał byś tak samo zwrot kasy za towar i wysyłki

 

A tak po zatym nie znamy stanowiska drugiej strony

oznacz moderatorów