anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam , czy komuś jeszcze nie działa ''zwrot towaru"?

ArtsStudio
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Nie wiem ,nie sprawdzam i nie robię zwrotów.

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Oficjalnie nic nie wiadomo. Ale w tym tygodniu ze 2 czy 3 posty mi mignęły z czymś podobnym, więc może jest coś na rzeczy....

oznacz moderatorów

ArtsStudio
#7 Wielbiciel#

Wiesz może czy ktoś wie jak to rozwiązać ? 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ArtsStudio wiem ... najlepiej robić przemyślane zakupy .

oznacz moderatorów

ArtsStudio
#7 Wielbiciel#

... a może to nie kwestia nieprzemyślanych zakupów a wady czegoś  co się zakupiło?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@ArtsStudio możesz doprecyzować? Czy przycisk jest wyszarzony. Pomocny będzie zrzut ekranu przedstawiający problem. Zrzut powinien obejmować cały ekran wraz z paskiem adresowym, datą i godziną. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ArtsStudio
#7 Wielbiciel#

Zrzut ekranu (2).png

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@ArtsStudio sprzedawca posiada konto zwykłe i nie ma obowiązku przyjmowania zwrotów, dlatego przycisk jest nieaktywny. Jeśli jest coś nie tak z zakupem, skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ArtsStudio
#7 Wielbiciel#

Pisałam do nadawcy , to jest teść wiadomości: 

oznacz moderatorów

ArtsStudio
#7 Wielbiciel#

IMG_6747.png

IMG_6746.png

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ArtsStudio konsultuję z zespołem Twoją sprawę i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę odpowiedź. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ArtsStudio jak obiecałam wracam z informacją, że niestety nie będziemy w stanie tutaj za wiele pomóc, bo w tej sytuacji wszystko zależy od decyzji sprzedającego. Jeśli zgodzi się na ten zwrot, to powinien podać Ci dane do przesyłki, a jak już ją otrzyma, powinien zwrócić Ci pieniądze. Niestety nie mamy żadnych możliwości do podjęcia działań, by umożliwić Ci ten zwrot, bo wszystko jest tutaj dobrą wolą sprzedawcy i tu musi on wyrazić na niego zgodę. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów