Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie wiem ,nie sprawdzam i nie robię zwrotów.
Oficjalnie nic nie wiadomo. Ale w tym tygodniu ze 2 czy 3 posty mi mignęły z czymś podobnym, więc może jest coś na rzeczy....
Wiesz może czy ktoś wie jak to rozwiązać ?
@ArtsStudio wiem ... najlepiej robić przemyślane zakupy .
... a może to nie kwestia nieprzemyślanych zakupów a wady czegoś co się zakupiło?
@ArtsStudio możesz doprecyzować? Czy przycisk jest wyszarzony. Pomocny będzie zrzut ekranu przedstawiający problem. Zrzut powinien obejmować cały ekran wraz z paskiem adresowym, datą i godziną.
@ArtsStudio sprzedawca posiada konto zwykłe i nie ma obowiązku przyjmowania zwrotów, dlatego przycisk jest nieaktywny. Jeśli jest coś nie tak z zakupem, skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą.
Pisałam do nadawcy , to jest teść wiadomości:
@ArtsStudio konsultuję z zespołem Twoją sprawę i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę odpowiedź.
@ArtsStudio jak obiecałam wracam z informacją, że niestety nie będziemy w stanie tutaj za wiele pomóc, bo w tej sytuacji wszystko zależy od decyzji sprzedającego. Jeśli zgodzi się na ten zwrot, to powinien podać Ci dane do przesyłki, a jak już ją otrzyma, powinien zwrócić Ci pieniądze. Niestety nie mamy żadnych możliwości do podjęcia działań, by umożliwić Ci ten zwrot, bo wszystko jest tutaj dobrą wolą sprzedawcy i tu musi on wyrazić na niego zgodę.