Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@rob3111 Czy kontaktowałeś się w tej sprawie bezpośrednio z bankiem?
Tak kontaktowałem się i powiedzieli mi że to jest zblokowanie z waszej strony.
@rob3111 Spośród dostępnych form płatności możesz wybrać swój bank i następnie jesteś przekierowywany na jego stronę, żeby dokonać płatności. Jeśli logowanie do preferowanego serwisu w ramach Twojej umowy nie jest możliwe, nie pomożemy. To kwestia, którą powinieneś wyjaśnić bezpośrednio z bankiem.
Mam ten sam problem, wcześniej po wybraniu banku BNP Paribas można było wybrać prywatne konto GOonline bądź GOonline Biznes, a teraz nie ma wyboru i od razu jest GOonline prywatne.
Możecie tylko nie chcecie, bo dostęp do banku jest w ramach umowy. Tylko rozwiązania macie nie te co trzeba