anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wysłanie wiadomości odnośnie zakupu

Szegi87
#7 Wielbiciel#

Witam chciałem zapytać czy na Allegro

istnieje możliwość wysłania wiadomości odnośnie zamówienia

Bo obecnie korzystam z otwórz dyskusję z uwagi na to żebym nie musiał podawać ręcznie danych o zamówieniu wysyłając mejla ale tam trzeba wybrać jakiś powód i wszystkie są negatywne.

A chce tylko coś doprezcyzować bez przekopiowywania danych o zamowieniu

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Szegi87 Próbowałeś korzystać z formularza "Pytanie do sprzedającego" z poziomu oferty, w której dokonałeś zakupu? Możesz też odpowiedzieć na powiadomienie "Kupiłeś...", Twoja wiadomość zostanie przekazana do sprzedającego lub pisać przez Centrum wiadomości.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Szegi87
#7 Wielbiciel#

Pytanie do sprzedającego dotyczy tylko 1 przedmiotu i nie jest związane z zamówieniem

Centrum wiadomosci nie laczy sie z transakcja

w obu przypadkach trzeba skopiowac tekst i podawac nr zamowienia

w sumie nigdy nie odpowiadałem na maila

bo na dole jest informacja

Szegi87_0-1608590657738.png

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Szegi87 Komunikat, który przedstawiłeś pochodzi z maila, którego otrzymałeś po zakupie lub po wysłaniu zgłoszenia przez stronę Allegro Pomoc. Jeśli chcesz skontaktować się ze Sprzedającym bezpośrednio w sprawie danej oferty, możesz skorzystać z jednego ze sposobów, które przedstawiła Ci już @nat_not.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Szegi87
#7 Wielbiciel#

Mi chodziło o drogę komunikacji która pozwala mi się odnieść do istniejącego zamówienia bez kopiowania informacji z mejla od sprzedającego.

Jeżeli kupuje kilka rzeczy od jednego sprzedającego, żeby przyśpieszyć komunikacje muszę podać numer zamówienia który otrzymałem mejlem.

W przypadku dyskusji nie muszę tego robić.

W przypadku wysłania pytania do sprzedającego lub przez centrum wiadomości muszę podać ten numer lub liczyć na to że jakoś mnie znajdą co z reguły przedłuża kontakt.

Jedynym rozwiązaniem które spełnia wymóg była odpowiedź na maila z zakupem, jednak jest tam wprost napisane żeby na niego nie odpowiadać.

 

Poprostu opcja nie-negatywnej dyskusji w systemie mogłaby pomóc obu stronom. Bo jako klient dokładnie wiem o które zamówienie chodzi i sam pozniej nie musze szukac. A sprzedający tez zapewne od razu w portalu widzi o jaką transakcję chodzi.

oznacz moderatorów