Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Od ponad 2 godzin gdy klikam ja
w społeczności wyświetla się ten komunikat. korzystam z aplikacji
@w_kiwi nadal to samo błąd występuje
Wersja aplikacji 8.58.1
Wchodzę poprzez klikam zapytaj społeczność przenosi mnie , następnie zaloguj , na koniec ja w społeczności i wyświetla się komunikat który wysłałem w poprzedniej wiadomości .
@w_kiwi tak aktualne
@Agent555 u mnie błąd trwał 3 dni
@Client:44052296 dzięki za informacje .
Mam nadzieję że błąd nie będzie się wyświetlal dość dlugo. Muszę czekać aż błąd ustąpi
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Błąd nadal występuje nic się nie zmieniło.
To wy @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ moderatorki, powinniście napisać jaką jest tego przyczyna i jak błąd wyeliminować bo to was dział przecież , ale cóż .
Musiałem zgłosić problem poprzez czat z doradca, z tego co wiem zgłoszenie jest w dziale technicznym