Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:24238566 nie widzę pasującego zamówienia na Twoim koncie. Prześlij proszę potwierdzenie tej płatności na adres spolecznosc@allegro.pl w treści wiadomości podaj proszę link do tego wątku, wyjaśnię to z operatorem płatności.
Za jakie produkty zapłaciłam kwotę 269,- dn.04.11.2023r tytuł:P24-H4H-T6K-B4EALLEGRO B53B7E79-7B
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@Client:24238566 czy możesz przesłać wygenerowane ze strony banku potwierdzenie tej płatności na adres spolecznosc@allegro.pl? Sam tytuł nie wystarczy do odnalezienia tego zamówienia, może to być np. spłata Allegro Pay więc konieczne jest potwierdzenie z banku.