Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj chciałem dokonać zakupu , a okazało się ,że mam zablokowane konto. Zadałem pytanie dlaczego i w ciągu dzisiejszego dnia czekałem na odpowiedz. Odpowiedzi nie ma. Czy na Allegro zablokowali mi konto i nie wiedzą dlaczego to zrobili? Napisali we wcześniejszym mailu , który znalazłem dzisiaj, że nastąpiło naruszenie regulaminu. Ale regulamin ten jest tak rozległy, że nie wiadomo dlaczego. Ponadto jak naprawić swój nieświadomy błąd, czy posypać się publicznie popiołem i wysmarować smołą? Może zapłacić odszkodowanie. W związku z powyższym mam pytanie jak długo czeka się w Allegro na odpowiedz? Ponadto wypadałoby wcześniej podać konkrety powód , a nie powoływać się na cały regulamin , z którego niewiele wynika i można się do wszystkiego przyczepić.
@Client:35089057 widzę, że Twoje konto jest zablokowane z powodu łamania regulaminu i wysyłania niewłaściwych maili. Informacje o powodzie blokady na pewno otrzymałeś za swoją skrzynkę mailową.
Niestety ale nie poinformowano mnie o powodzie , ale zasłoniono się nic nie mówiącą formułą o złamaniu regulaminu. Dopiero teraz się o tym dowiaduję. Ponadto co to znaczy niewłaściwe maile? Czy chodzi o jakiś konkretny mail, czy może o wszystkie? W regulaminie nie ma określenia jakie maile są właściwe , a jakie nie. Ponadto zanim komuś się zamknie konto , to trzeba wcześniej uprzedzić, że jakiś konkretny mail jest niewłaściwy uzasadnić aby była możliwość ustosunkowania się i pouczyć , a nie zamykać konto, bo inaczej jest to samowolne łamanie prawa użytkownika Allegro. Mam opłaconą opcję smart i nie mogę z niej korzystać , co również narusza moje prawa jako użytkownika i uważam za równie bezprawne i nieuzasadnione. Czy takie zamknięcie konta jest dożywotnie, bo komuś się mail nie spodobał? Nadal nie mam odpowiedzi od Allegro o możliwości odwieszenia konta, mimo ,że zabiegałem o taką możliwość. Może Pani moderator użyje swoich wpływów i zrobi coś , aby taka odpowiedz była udzielona? Co również byłoby celowe i wymagane.
@Client:35089057 napisz do nas w tej sprawie przez formularz kontaktowy i tam kontynuuj rozmowę z naszym konsultantem, w celu wyjaśnienia sprawy.
Napisałem na ten formularz dwa dni temu i już dwa dni czekam na odpowiedz. Nie wiem jaki jest czas oczekiwania na odpowiedz na Allegro może 14 dni, czy miesiąc? A chciałem coś kupić. Nikogo nie obraziłem, ani nie popełniłem żadnego przestępstwa , więc pewnie chodzi o jakieś nieporozumienie. Jaki jest czas oczekiwania na odpowiedz? Może trzeba pisać na ten formularz po raz drugi albo trzeci zanim ktoś się zainteresuje? Jak się kogoś odłączy należy wyjaśniać wątpliwości , bo w przeciwnym razie mamy do czynienia z naruszeniem prawa użytkownika przez pracowników obsługi Allegro, co w złym świetle stawia firmę i źle jej rokuje na przyszłość.
@Client:35089057 odpowiedź dostałeś od nas w dniu wczorajszym o godzinie 12:16.
"Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość.
Pana konto zostało zawieszone na czas nieokreślony na podstawie art. 10.1 oraz 13.5 Regulaminu Allegro.
Doszły do nas sygnały, iż jeden z Użytkowników Serwisu otrzymuje od Pana wiadomości z udostępnionymi linkami (spam).
Prosiłabym zatem o wyjaśnienie wspomnianej kwestii.
Życzę miłego dnia."
Nie wiem kto otrzymuje takie wiadomości , bo ja żadnego spamu nie wysyłam , Może jest to zwykłe pomówienie. Ponadto w jaki sposób mam wyjaśnić sprawę jak nie mam kontakty z pracownikiem allegro? Ani nie pokazano mi wiadomości która jest określona jako spam. Czy tzw. sygnały stanowią podstawę żeby zawiesić konto. Sygnały nie stanowią żadnego dowodu w sprawie. Może ktoś się mści , bo otrzymał niepochlebną opinię za niedostarczony towar, albo niepełnowartościowy. Nastąpiło tutaj samowolne i nieuzasadnione zawieszenie konta. Kidy mogę się spodziewać kontaktu z pracownikiem Allegro? Bo to jest tutaj najważniejsze w sprawie?
W jaki sposób mam wyjaśnić sprawę jak nie wiem kto dostaje tego typu wiadomości , ani nie wiem jak taka wiadomość wygląda , bo nikt mnie nie poinformował o zastrzeżeniach wcześniej, tylko mi zamknął konto? Ponadto wiadomość od pracownika Allegro znalazłem w Spamie . Zatem jakie są procedury załatwienia sprawy na Allegro gdy brak danych , a pracownik Allegro nie jest zainteresowany pomocą w wyjaśnieniu sprawy tylko opiera się na bliżej nieznanych mi pomówieniach?
@Client:35089057 wyjaśnij tą sprawę, pisząc do nas w odpowiedzi na maila, którego otrzymałeś.
Przy okazji tej sprawy przyszło mi na myśl, iż nasza firma nazywa się temporalis.pl
Czy w takim razie w korespondencji z kupujacymi nie możemy używać nazwy firmy?
@temporalis_pl Nie, jeśli to jest Twój login i tak nazywa się firma, nie ma przeciwwskazań, abyś jej nie używała.
Super, dziękuję za odpowiedź
Wczoraj odwieszono mi konto. Okazało się ,że ktoś na mojego maila wysyłał spam. Nie wiem jak to się robi technicznie, ale na pewno nie czyniłem tego ja. Wystarczyło zwykłe oświadczenie w sprawie. Chciałem podziękować Pani moderator i pracownikom Allegro za zajęcie się sprawą i jej załatwienie. Dziękuję.
@maniek1189, z tego, co widzę, w korespondencji mailowej przesłałeś dokumenty, o które Cię prosiliśmy i Twoje konto jest już aktywne. 🙂
@FOOD-WATER-ZOO, stanowisko Allegro w tej sprawie zostało Ci kilkukrotnie przedstawione. Zgodnie z Artykułem 8.7 Regulaminu, Twoje konto nie zostanie odwieszone.
Tak własnie traktuje się Polskie firmy mam 20 lat firmę na Polskim rynku i żyłem bez allegro i dawałem radę czyli mam więcej kasy nie sprzedając nic przez Allegro niż mając sprzedaż bo dobrze wiecie , że na takich firmach żerujecie i zarabiacie kasę i tak wiem dobrze ,że celowo eliminujecie konkurencję byście wystawiali swoje towary na allegro bo do tego dążycie po co budować halę 20000 m2 do pakowania przesyłek po to by takich jak Ja likwidować . Moje motto **piiip**ć Biedę !!!
Witam, u mnie to samo , brak informacji . Nawet zakupy zablokowali mimo ze mam Allegro Smart nie mogę z niego korzystać .
@Royal-Rose, 20 marca otrzymałeś informację, że powodem zablokowania konta było niezrealizowanie kilkunastu transakcji. Musieliśmy zlecić zwroty środków dla kupujących z Twojego konta Allegro Finanse. Ponadto masz niespłacony rachunek w naszym serwisie w wysokości -1 627,53 zł.
Nie kilkanaście tylko kilka w przeciągu roku część z powodu braku towaru na magazynie . Skoro zwroty byly pobrane z salda mojego konta Allegro to nie powinno konto być blokowane. Takowej informacji o blokadzie nie otrzymałem ani w wiadomości prywatnej ani w mailu lecz dowiedziałem się przy próbie zakupu przedmiotu z allegro.
Dodatkowo w jaki sposób mogę wyplacić środki jakie zostały zablokowane na koncie Allegro??
@Royal-Rose Jeśli chodzi o Allegro Finanse, widzę, że nie dokończyłeś weryfikacji danycyh rachunku do wypłat. Możesz to zrobić w tej zakładce. Wcześniej jednak odpowiedz proszę na maila, którego otrzymałeś wczoraj z działu bezpieczeństwa.