Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zablokowali mi konto! Bo logowałam się z tego samego komputera z którego loguje się do konta firmowego- które nie jest moje!!!! A konto firmowe jest nie opłacone!! Ja się pytam o jakie powiązanie im chodzi? Mam przepraszam za szefa rachunki płacić czy co jest grane?
Zostaje chyba udowodnić swoją rację w sądzie.
Teraz to pewnie Ci każą namówić szefa by zechciał zapłacić swoje należności aby Tobie odblokować konto .
@Client:77863563 widzę, że napisałeś już do nas wiadomości mailowe w tej sprawie. Bardzo proszę, abyś zaczekał na odpowiedź, ponieważ kwestię blokady konta możesz wyjaśnić tylko z naszym działem bezpieczeństwa. Nie twórz również nowych zgłoszeń, ponieważ nie przyśpieszy to sprawy, a jedynie wprowadza zamieszanie. Zgłoszenia są rozwiązywane w kolejności, w jakiej do nas wpadną.