Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry zamówiłem produkt u pewnego sprzedawcy,płatności zostały wysłane od razu kontakt ze sprzedawcą był utrzymywany. Produkt miał mi dojśc od 14 do 21 dni minął dzień 21 zgłosiłem się do sprzedającego patrzę a tutaj konto zostało zawieszone a kontaktu brak 😕 od 3 dni nie dostaje żadnej odpowiedzi i tym podobne co teraz ? 😕
Rozpocznij ze sprzedającym Dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi po 24 godzinach będziesz mógł poprosić pracownika Allegro o pomoc. W Dyskusji możesz też wezwać pracownika gdy sprzedawca odpowie, ale nie będzie chciał załatwić sprawy zgodnie z zasadami.
Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Pisałem już do sprzedającego 😕 od 3 dni nie dostaję odpowiedzi 😞
Dyskusję założyłeś, czy tylko pisałeś maile? W Dyskusji wzywałeś pracownika Allegro na pomoc?
Jeśli dyskusja nie pomoże, wypełnij wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. W niektórych przypadkach w celu skorzystania z POK kupujący nie musi zgłaszać sprawy na policję. Samo wysłanie wniosku powoduje, że sprzedawca wywiązuje się z umowy lub Allegro zwraca pieniądze.
Pisałem w wiadomościach prywatnych na allegro, nie wzywałem pomocnika. Poczekam jeszcze kilka dni i dopiero założę ten wniosek o zwrot, Przeczytałem,że zablokowali mu konto bo być może nie zapłacił rachunków dla allegro a co być może zrobi a nie znam jego email i nie widzę ponieważ profil jest zablokowany
Konto sprzedającego zostało zablokowane co mam teraz zrobić :(((