Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry, zwróciłam rolety przez zwrot Allegro i wybrałam przewoźnika jako pocztę Polską. Od 2 miesiecy status przesyłki jest na jakimś punkcie przeladunkowym w Lublinie. Złożyłam reklamacje o zagubienie przesyłki (tak mi poradzili w biurze obsługi klienta poczty) i w końcu dostałam informację, że to Allegro jest stroną i to Allegro musi złożyć reklamację. Proszę o wsparcie w tym temacie, bo zagubiono przesyłkę o wartości 1000 zł i nie mogę dostać zwrotu dopóki sprzedający nie otrzyma zwróconego towaru.
@ulagran Prześlij mi, proszę, numer zamówienia i przesyłki zwrotnej.
@ulagran Konsultuję tę sprawę. Gdy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
Dzień dobry. Miesiąc temu dostałam maila, że złożono w mojej sprawie reklamację 54520316. Minęło ponad 30 dni i nie mam żadnej informacji zwrotnej. Mogę prosić o informację na jakim etapie jest sprawa?
Zgłosiłeś skodę z ubezpieczenia przesyłki? Robi się to osobno od reklamacji.
A i Poczta Polska wypłaca odszkodowanie do 100 zł. Nie pośredniczą także w procesie uzyskania odszkodowania z ubezpieczenia przesyłki.
Ubezpieczycielem przesyłek w Poczcie Polskiej jest firma Agro-Ubezpieczenia. Najlepiej skontaktuj się z nimi pod adresem email pocztex@agroubezpieczenia.pl
Ważna. Ubezpieczyciel rozpatruje sprawę niezależne od reklamacji w Poczcie Polskiej.
Nic nie zgłaszałam, pierwsze słyszę o takim rozwiązaniu. Póki co zgłosiłam reklamację do poczty polskiej i mi ją anulowali, że niby nie jestem stroną. Więc napisałam tutaj i wreszcie allegro się zainteresowało, założyli reklamacje i od miesiąca nie ma z nimi kontaktu.
czy ktoś z moderatorów może potwierdzić, że powinnam zgłosić to do tego Agro ubezpieczenia i czy to powinnam być ja czy ktoś z Allegro?
@ulagran Przepraszam Cię za tak długi czas oczekiwania. Przyspieszyłam Twoją sprawę.
@N_Nitka28 Dziękuję za pomoc, po Pani interwencji dostałam informację o uznanej reklamacji. Czy mogę prosić Panią o informację w jakiej kwocie zostanie zrobionyzwrot, bo nie było tego w wiadomości? Zależy mi na pełnej kwocie, którą zapłaciłam za przesyłkę.
Zależy mi także na jakimś mailu lub piśmie potwierdzającym decyzję poczty polskiej Żeby przyspieszyć rozpatrzenie sprawy u ubezpieczyciela, bo rzeczywiście przesyłka była ubezpieczona i mogę ubiegać się o wypłacenie odszkodowania.
W przypadku ubezpieczenia przesyłki zawsze tak było. W przypadku zadeklarowania wartości szkodę zgłasza się do Poczty Polskiej, a w przypadku ubezpieczenia do Agro-Ubezpieczeń. Do tego deklaracja wartości i ubezpieczenie, to dwie wzajemnie się wykluczające opcje dodatkowe.
A jeżeli chodzi o reklamację z tytułu zaginięcia przesyłki i zgłoszenie szkody do ubezpieczyciela, to jest to od siebie niezależne. Decyzja reklamacyjna PP, nie wpływa na decyzję ubezpieczyciela (ten wydaje niezależną decyzję).
Co najważniejsze, ewentualnie odrzucenie reklamacji przez PP, nie powoduje odrzucenia wniosku przez ubezpieczyciela. Bardzo często w takich przypadkach, wypłacane jest odszkodowanie.
Bardzo ważny jest szybki kontakt z ubezpieczycielem. Po 7 dniach od ciebie uzyskania informacji o szkodzie, OWU zastrzega możliwość obniżenia odszkodowania.
A i zgłaszasz wszelkie poniesione w związku z zaginięciem przesyłki koszty. Oczywiście trzeba je udokumentować.
Ps. To czy przesyłka była ubezpieczona czy miała zadeklarowaną wartość sprawdzisz np przez emonitoring (śledzenie przesyłek). Będzie tam stosowna informacja.