
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry! Kupiłem od osoby prywatnej umywalkę (22.06br. godz 14-ta czwartek)-wg opisu; nie używana, powystawowa. Ok. 23-ej. dowiedziałem się o pilnym wyjeździe . Natychmiast powiadomiłem sprzedającego e-mailem i w dyskusji Allegro prosząc o anulowanie transakcji ze względu na niewiadomy termin powrotu (jesień). Pół godziny później sprzedający wydrukował etykietę twierdząc, że jest osoba prywatną i nie musi anulować transakcję a drukując etykietę poniósł koszty i płacąc prepait nie może odzyskać wpłaconych pieniędzy. Oczywiście nie jest to prawda, bo zwrot kosztów za etykietę jest na wniosek sprzedającego za pośrednictwem administratora płatności InPost Kurier. Produkt nie został wysłany ale został opłacony razem z przesyłką. Czy ktoś ma pomysł, co zrobić z tym problemem? Dziękuję i pozdrawiam wszystkich.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To prawda że sprzedawca może nie przyjmować zwrotów . Najlepszym rozwiązaniem byłby spokojny dialog ze sprzedawcą i polubowne zakończenie transakcji . Postaraj się go przekonać aby jej nie wysyłał bo nie będzie miał kto odebrać i przedmiot do niego wróci i że lepiej będzie jak ją wystawi ponownie .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Prawdą jest że zakup od osoby prywatnej nie podlega zwrotowi, a nieprawdą jest że jak wydrukował etykietę to zapłacił, opłata jest pobierana jak włoży do paczkomatu, nie chce podpowiadać co można zrobić ale w zakup od osoby prywatne podlega reklamacji. Najlepiej jest się dogadać. Nie sądzę ze jakbyś nie odebrał to coś da ponieważ wróci ale nadal jest towar twoją własnością.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
nie chce podpowiadać co można zrobić ale w zakup od osoby prywatne podlega reklamacji.
Masz jeszcze jakieś inne złote rady?
Kama
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie mam, napisałem że należy się dogadać, oczywiście sprzedajacy a jest tu wielu mają swoje złote rady, NIE MA ZWROTU i to jest wasze rozwiązanie, a nie jest.😁

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LEW433 a twoja złota rada polega na nakłanianiu kupującego do zgłoszenia fałszywej reklamacji. Zastanów się czasem co piszesz, bo możesz narobić komuś kłopotów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mijasz się z prawdą, do niczego nie nakłaniam w sprawie reklamacji, poczytaj. Nakłaniam do dogadania się. 😛

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzięki, no przecież wiem. Tylko jestem osobą z I kategoria niepełnosprawności i nawet jak bym odebrał po powrocie, to musiałbym tą umywalkę targać do wysyłki. Nie było by problemu przy jakimś małym produkcie. Przeleżał by u sąsiada.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chyba sprzedający zrozumie to.🤔

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie sadzę! Jesteśmy w Polsce. Mimo, ze chodzę na kulach, ciągle słyszę uwagi, ze kolejka obowiązuje wszystkich. Nawet w urzędach, mimo że mam do tego prawo na mocy ustawy.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Granie na emocjach niczego tu nie zmieni, uwierz- jego nie interesują twoje prywatne sprawy skoro byłeś w stanie zamówić ten towar.
Zwróć sprzedającemu opłatę za wysyłkę i przestań się wypowiadać w tak roszczeniowy sposób to może się uda dogadać.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Coś Pan/i "różowy" nie doczytał/a. Było zapytanie, co można z tym problemem zrobić a nie roszczenie. Dużo zdrowia życzę!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@astrolog_2012 zostaw inpost z boku ( chociaż jak ma prepaid to rzeczywiście może nie mieć zwrotu), dogadaj się odnośnie zwrotu - bo nie musi ich przyjmować.
BRÓSLI

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
J.w. zwrot za etykietę zwraca Inpost. Sprzedajacy nie chce sie dogadywać. Nie ma zwrotu, bo nie było wysyłki. A zwrócić może moją kasę, którą wpłaciłem za produkt. Krótko mówiąc sprzedaz nie została zrealizowana.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@astrolog_2012 nie chesz się dogadać - to nie. On wyśle, ty nie odbierzesz. Paczka wróci do niego. On jej nie odbierze, po roku zostanie zlicytowana w Koluszkach na aukcji nie odebranych / zaginionych paczek.
BRÓSLI

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie ja nie chce, tylko kupujacy. Nie odpisuje na poczcie i nie odbiera tel. Odpowiedzi sa tylko w dyskusji, zeby pracownik przypomniał mi jego rację, że nie zwrotów.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
sorry,,,sprzedajacy nie chce się dogadać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nieładnie, niech teraz Ci sprawiedliwi sprzedajacy się wypowiedzą. Poczekaj na rozwój w dyskusji.😌

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LEW433 „sprawiedliwi sprzedający”, a co sprzedający przedsiębiorcy mają wspólnego z jakimś gościem co próbuje sprzedać niepotrzebną umywalkę? Nie chce się dogadać, to nawet Allegro go nie zmusi.
@astrolog_2012 następnym razem nie szukaj tanio, tylko pewnie. Przedsiębiorcy może mają drożej niż prywatni sprzedawcy, ale to są właśnie między innymi koszty obsługi zwrotów.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety się mylisz. To że produkt nie został wysłany nie znaczy że nie została zawarta umowa kupna. W przypadku zakupu od osoby prywatnej jeżeli tak sprzedawca zaznaczył że nie przyjmuje zwrotów, to nie musi ci nic zwracać. Ty natomiast musisz wywiązać się z umowy i odebrać towar. Jeżeli go nie odbierzesz to towar wróci do sprzedawcy ale dalej będzie twoją własnością więc sprzedawca nie będzie musiał wracać środków i dodatkowo będzie mógł Cię obciążyć kosztami magazynowania oraz przesyłek. W takiej sytuacji zalecam się dogadać ze sprzedawcą, wyjaśnić sytuację i próbować polubownie wycofać się z zakupu. Jeżeli sprzedawca nie będzie tego chciał robić to nikt go do tego nie zmusi. Kwestia zwrotu środków za etykiety InPost nie ma tu najmniejszego znaczenia. Pomijam już fakt że nawet jakby się sprzedający zgodziła na zwrot to może potrącić koszt dostawy od kwoty zakupu. Zakupy to nie zabawa i dobrze jest znać choć odrobinę przepisów. Jak dokładnie cała sytuacja wygląda w tym przypadku to nikt nie wie poza kupującym i sprzedającym. Tylko oni więc mogą wyjaśnić zaistniały problem.
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »