anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zamiast przesyłki pusta skrytka w paczkomacie InPost

MAMY ROZWIĄZANIE!
gilbeert
#7 Wielbiciel#

Historia pewnego prezentu dla dziecka na Mikołaja:

  • 4 gru 2020, 20:00 - otworzyłem pustą skrytkę w paczkomacie, zamiast mojej przesyłki, odebrałem powietrze, przesyłka w historii uzyskała status 'Dostarczona'
  • 4 gru 2020, 20:04 - @InPost przyjął telefonicznie moje zgłoszenie problemu - niby obiecali wyjaśnić, skontaktować się, ale nie odezwali się nijak do dzisiaj
  • 6 gru 2020, 10:54 przesyłka uzyskała status 'Zwrot do nadawcy' - zauważyłem to przypadkowo jeszcze raz przeglądając historię przesyłki

Otworzyłem dyskusję ze Sprzedawcą, aby poinformować o stanie rzeczy. Obiecał, że wyśle jeszcze raz przesyłkę, jak odbierze zwrot, chce, żebym to ja śledził historię przysyłki i dał mu o tym znać. Czy jak nadawca odbierze przesyłkę, to zobaczę nowy status w historii przesyłki? Ile na to czekać?

Czy ktoś miał podobną historię i może coś doradzić? Czy mogę coś tu jeszcze zrobić?

oznacz moderatorów
32 ODPOWIEDZI 32
pinsplash
#21 Demiurg#

@InPost z cyklu "wpadki Inpostu" - odcinek n-ty

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
Client:79577720
#14 Krzewiciel#

@gilbeert  Tak, gdy paczka zostanie odebrana pojawi się nowy status w śledzeniu przesyłki.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@gilbeert Ciebie to nie interesuje, nie doszło do wydania rzeczy. Wydanie jest wtedy, gdy weźmiesz paczkę do ręki. Sprzedawca odpowiada za nią do tego momentu. Gdyby doszło do wydania, musiałby Ci to udowodnić. Bardzo dobrze, że otworzyłeś Dyskusję. Możesz domagać się ponownej wysyłki lub niezwłocznego zwrotu wpłaty. Poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Niepotrzebnie kontaktowałeś się z InPost, trzeba było do razu składać reklamację sprzedawcy. Jeżeli Dyskusja nie przyniesie rozwiązania problemu, po 14 dniach od zakupu możesz złożyć wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących.

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@gilbeert  

W przypadku takiej sytuacji prosimy o zgłoszenie sprawy za pośrednictwem naszych kanałów:

1) czat/messenger

2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt

3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000

Prosimy przygotować takie informację takie jak: numer przesyłki, opis zawartości oraz numer telefonu kontaktowego.

Po otrzymaniu powyższych informacji  zweryfikujemy sprawę i skierujemy zgłoszenie do oddziału celem wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.

oznacz moderatorów
gilbeert
#7 Wielbiciel#

@InPostczytanie ze zrozumieniem też u was kuleje, z tego co widzę. Zaczynam mieć wątpliwości czy konsultant na infolinii zrozumiał i zrobił co trzeba... Załamka.

@xyz96dzięki za info.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@gilbeert Może BOT odpowiada. @InPost Spawa złożona, bo niby nie dostałeś, a status "dostarczona", więc  czy wina jednoznaczna sprzedającego?

oznacz moderatorów
ZibiK30
#18 Luminarz#

To prawda, status "dostarczona" powinno się zgłosić u dostawcy i sprzedającego o zaistniałej sytuacji. Jeśli odbierzesz przesyłkę, to wg prawa pocztowego nabywasz prawo do reklamacji usługi, jednak zleceniodawca nadal także odpowiada za przesyłkę. Składasz reklamacje u dostawcy i sprzedającego z zrzeczeniem się dalszych czynności reklamacyjnych w stosunku dostawcy na rzecz sprzedawcy. Sam niejednokrotnie się spotkałem, że niby została dostarczona a okazywało się potem że niby kurier zostawił u sąsiada a raz nawet że na aucie została a sam nie dojechał bo coś tam lub mu się adresy pomyliły.

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów
gilbeert
#7 Wielbiciel#

Ostatecznie paczka wróciła do nadawcy. Status w historii przesyłki nie zmienił się, nadal jest "Zwrot do nadawcy". Z @InPost nikt się ze mną do tej pory w tej sprawie nie skontaktował, ani razu - nie ogarniają. Tyle dobrego, że nie ukradli przesyłki. Na szczęście trafił mi się uczciwy Sprzedawca i dogadałem się na zwrot wpłaty. Następnym razem w takim przypadku robię jak napisał @xyz96. Dzięki za reakcję.

Wszystkim, udanych zakupów!

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Z InPost nikt się ze mną do tej pory w tej sprawie nie skontaktował, ani razu - nie ogarniają. Tyle dobrego, że nie ukradli przesyłki.

Super 🙂

oznacz moderatorów
keichi
#13 Ambasador#

Bo Inpost w przypadku zwrotów nadaje nowy numer przesyłki i kupujący nie będzie go widział.

 

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@gilbeert 

przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. 

W celu weryfikacji poruszonej kwestii prosimy skontaktować się z nami za pośrednictwem wysłania zgłoszenia na adres pomoc@inpost.pl. W zgłoszeniu prosimy podać numer przesyłki oraz datę kontaktu z naszą infolinią. Prosimy też o podanie numeru telefonu. W porozumieniu z Nadawcą można też zgłosić reklamację. 

Reklamacje można zgłosić poprzez: 

1) formularz reklamacyjny: inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
2) kontakt z infolinią: 722 444 000 (telefony komórkowe) lub 746 600 000 (telefony stacjonarne)
3) pisemnie na adres siedziby: InPost S.A., ul. Wielicka 28, BUSINESS PARK Budynek B, 30-552 Kraków

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni kalendarzowych, a odpowiedź zostanie przekazana na adres email wskazany w formularzu reklamacyjnym.

oznacz moderatorów
domkar04
#14 Krzewiciel#

to chyba serio jakiś bot pisze xD

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@domkar04 Zawsze lepiej jak się z kimś gada.😁

oznacz moderatorów
maxr01
#17 Koryfeusz#

Hm... odbierałeś przesyłkę w paczkomacie - odebrałeś "powietrze". Czy nacisnąłeś na ekranie przycisk, że są jakieś problemy z dostarczoną paczką? Przecież taka informacja wyświetla się na ekranie. To przecież jest normalna procedura odbioru przesyłki w paczkomacie - oczywiście xyz96 "zapomniał " Cię o tym poinformować - zapewne nigdy nie odbierał przesyłki z paczkomatu, a wszystko zna z teorii.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów
beti_ee7
#2 Obserwator#

Mam taką samą sytuację, sprawa zgłoszona u nadawcy i dostawcy. Czekam. Co do opcji problemów z przesyłką na paczkomacie to po wciśnięciu pojawia się komunikat, czy otworzyć skrytkę ponownie, więc i tak nic nie wnosi to do sprawy. U mnie dodatkowo bylo tak, że dzwonila do mnie Pani u której w skrytce byla moja paczka, zadzwoniła na infolinię, otwarto kolejną skrytkę i włożyła tam podobno paczkę. Piszę podobno, bo Pani mowi, ze tak zrobila, ale na infolinii mowią, że mogło tak nie być, bo nie ma o tym żadnego info przypisanego do mojej paczki, a podobno pojawia się automatycznie.  Paranoja. Czy komuś udało się otrzymać paczkę po czymś takim? Czy oni zwracają do nadawcy automatycznie??

oznacz moderatorów
AGD-SERVICE
#13 Ambasador#

Ja miałem taką podobną sytuację.

Córki zamawiały coś, dostawa paczkomatem. Pojechałem, odbieram - otworzyły się 2 skrytki, wyciągam paczki i wrzucam do auta. W domu otwieramy paczki - w jednej jest towar, którego nikt nie zamawiał - patrzę na etykietę - to była przesyłka do kogoś innego. Dzwonię do odbiorcy i ten przyjechał sobie do mnie odebrać. Mówił, że gdy chciał odebrać swoją paczkę, to mu się skrytka nie otworzyła. Kolejny błąd systemu InPost.

Ciekawe, co by było, gdybym sobie "przytulił" ten towar...

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@AGD-SERVICE 

Ciekawe, co by było, gdybym sobie "przytulił" ten towar...

Przywłaszczenie, bezpodstawne wzbogacenie i pewnie inne paragrafy by się znalazły 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
AGD-SERVICE
#13 Ambasador#

kostas11

hehe... Tylko powiedz mi, kto by do tego dotarł? - chyba nikt....

To tylko zależy od uczciwości odbiorcy - inaczej nikt tego nie udowodni.

lew433 - to było w lipcu..... mrozów nie było....

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@AGD-SERVICE Bardzo duże problemy są teraz z otwieraniem skrytek, nawet kurierzy mają problemy. Drzwi się obwieszają, przymarzają i efekty są. Oczywiście bałagan jest także, jak wszędzie.

oznacz moderatorów