Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowne Allegro powiedzcie mi proszę jak działa ten program protect?
Zakupiłem nowy tablet od jednego z wiodących dystrybutorów w Polsce na prezent.
Produktu nie otwierałem, gdyż nie widziałem potrzeby sprawdzania nowego, fabrycznie zaplombowanego produktu.
W sobotę osoba obdarowana od razu zgłosiła że ekran jest ukruszony w jednym miejscu ( przesyłka nie posiada żadnych uszkodzeń). Od razu zgłosiłem usterkę poprzez dyskusje gdzie została ona w dniu dzisiejszym od razu zamknięta z automatu. Zostałem bez pieniędzy z uszkodzonym tabletem.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
numer zamówienia: 7c96e730-5043-11ef-9e53-35d5ec181a25
Jeśli tak mają wyglądać bezpieczne zakupy to ja dziękuję
@NipponShorty dyskusja została zamknięta, ponieważ sprzedający odrzucił reklamację. Zgodnie z tym co napisał doradca: skontaktuj się z nami przez formularz, a pomożemy złożyć reklamację do przewoźnika.
Jeśli chcesz kontynuować dyskusję, możesz ją otworzyć ponownie. Przejdź do zakładki Dyskusje. Wybierz dyskusję, którą chcesz otworzyć i kliknij [zgłoś ponownie problem].
@N_Nitka28 tak też zrobiłem, została z automatu zamknięta dlatego została ponowiona.
Minęło 30dni? a wniosek do AP dostałeś?
@LEW433 Marzenia 😄 dyskusja otwarta w sobotę a dziś o 10:30 zamknięta nawet nie było możliwości poproszenia o pomoc pracownika bo Allegro stwierdziło że problem jest rozwiązany czytaj zostajesz z uszkodzonym sprzętem i problemem a dobremu sprzedającemu szybko zamykamy dyskusje.
@NipponShorty A przesyłałeś sprzedającemu zdjęcia uszkodzenia? Zastanawiam się, na jakiej podstawie odrzucił reklamację w trybie ekspresowym.
xDD jak ja odrzucam reklamację to pracownicy allegro od razu zachęcają do oznaczenia dyskusji jako nierozwiązana i złożenia wniosku o AP, jak widać są firmy których decyzje są przez allegro trochę inaczej traktowane 🤣🤣🤣
@NipponShorty Jak zgłaszałeś sprzedającemu uszkodzenie, to przedstawiłeś mu jakieś żądanie? Prosiłeś o wymianę lub naprawę?
Oczywiście że poprosiłem o wymianę, zwrotu nie będę generował bo pewnie zwrócą mi złotówkę i zamkną temat.
I to normalne, a masz powód odrzucenia reklamacji?
Rzekomy brak zgłoszenia uszkodzenia u przewoźnika w terminie 7 dni - tylko co miałem zgłaszać jak opakowanie zaplombowane a opakowanie transportowe bez uszkodzeń (skanera w oczach też nie mam by stwierdzić czy zaplombowany produkt jest uszkodzony) A prezent rozpakowany po tygodniu od doręczenia
Nie jesteś do tego prawnie zobowiązany. Jest to jednak zalecane, szczególnie gdy opakowanie wykazuje uszkodzenia zewnętrzne. Jeśli sprawdzisz przedmioty bezpośrednio przy odbiorze i znajdziesz uszkodzenia, koniecznie spisz protokół szkody. Możesz odmówić przyjęcia przesyłki. Zachowaj kopie protokołu uszkodzenia.
Jeżeli opakowanie nie jest uszkodzone, nie musisz się śpieszyć – masz 7 dni na sprawdzenie przesyłki od momentu jej dostarczenia. Jeżeli zauważysz szkodę, możesz zażądać spisania protokołu przez firmę przewozową.
@MikroLITY Kopiujesz cudzy tekst – zaznacz, że to cytat i podaj źródło. Artykuł publicystyczny jest przedmiotem prawa autorskiego.
@MikroLITY Jak się rozmawia o przepisach prawa, to by wypadało prawo szanować.
Dla ułatwienia dodam od razu numer zgłoszenia : 44012671
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@NipponShorty doradca wypowiedział się w dyskusji.
I po raz kolejny zamknęliście dyskusje bez mojej wiedzy.
@NipponShorty widzę, że złożyłeś wniosek o Allegro Protect. Doradca skontaktuję się z Tobą niebawem.