anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zapłaciłem za produkt

Client:68331131
#1 Nowicjusz

Zapłaciłem  za produkt blikim w aplikacji bankowej pieniądze zeszły z konta a w zakładce /moje zakupy nie ma śladu

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:68331131 czy kupiłeś produkt bezpośrednio na naszej stronie, czy przez przesłany przez kogoś link? 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:104564456
#1 Nowicjusz

Bezpośrednio na stronie

oznacz moderatorów

Client:104564456
#1 Nowicjusz

Tak bezpośrednio na stronie odbiorcą przelewu jest allegro.pl Wierzbiecice 1b Poznań @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Cześć, @Client:104564456. Na koncie Client:68331131, z którego napisałeś tutaj pierwszy wpis nie doszło w ostatnim czasie do zakupu (ostatnia transakcja z 21 listopada).
Zamówienie, o którym piszesz najprawdopodobniej dotyczy właśnie konta Client:104564456. Zakup jest z 8 grudnia - wpłata została poprawnie zaksięgowana, a sprzedający już wysłał Twoje zamówienie. Możesz to sprawdzić w tej zakładce, będąc zalogowanym do konta Client:104564456. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MATTKPC
#1 Nowicjusz

Pieniądze zniknely pomimo bledu transakcji 

oznacz moderatorów

Client:35386082
#17 Koryfeusz

A jesteś pewien, że masz jedno konto na Allegro? mam wrażenie, że raz piszesz jako MTTKPC a raz jako Client:68331131.
Może zakup jest na tym drugim koncie, albo trzecim....

oznacz moderatorów

Client:104564456
#1 Nowicjusz

Do tej pory nie było problemów

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Piszesz tu z trzech różnych kont

@MATTKPC 

@Client:104564456 

@Client:68331131 

zakup masz pewnie na czwartym koncie lub którymś kolejnym 😉

oznacz moderatorów