Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zapłaciłem za produkt blikim w aplikacji bankowej pieniądze zeszły z konta a w zakładce /moje zakupy nie ma śladu
@Client:68331131 czy kupiłeś produkt bezpośrednio na naszej stronie, czy przez przesłany przez kogoś link?
Bezpośrednio na stronie
Tak bezpośrednio na stronie odbiorcą przelewu jest allegro.pl Wierzbiecice 1b Poznań @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Cześć, @Client:104564456. Na koncie Client:68331131, z którego napisałeś tutaj pierwszy wpis nie doszło w ostatnim czasie do zakupu (ostatnia transakcja z 21 listopada).
Zamówienie, o którym piszesz najprawdopodobniej dotyczy właśnie konta Client:104564456. Zakup jest z 8 grudnia - wpłata została poprawnie zaksięgowana, a sprzedający już wysłał Twoje zamówienie. Możesz to sprawdzić w tej zakładce, będąc zalogowanym do konta Client:104564456.
Pieniądze zniknely pomimo bledu transakcji
A jesteś pewien, że masz jedno konto na Allegro? mam wrażenie, że raz piszesz jako MTTKPC a raz jako Client:68331131.
Może zakup jest na tym drugim koncie, albo trzecim....
Do tej pory nie było problemów
Piszesz tu z trzech różnych kont
zakup masz pewnie na czwartym koncie lub którymś kolejnym 😉