Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Do niedawna większość sprzedających podawała nr telefonu. Teraz już w ogóle nie widuję sprzedawców podających ten sposób kontaktu. Czy to jakiś nowy wymóg Allegro? Jednak czasami trudno coś wytłumaczyć korespondencyjnie, dochodzi do nieporozumień i zajmuje mnóstwo czasu, bo niekiedy na odpowiedź czeka się 1-2 dni, a cała dyskusja może potrwać 3-4 dni, co przez telefon można omówić w kilka minut...
Druga sprawa, to zbędne i irytujące odpowiedzi w stylu "Otrzymaliśmy twoją wiadomość, odpowiemy najszybciej jak to możliwe" itp. Czasem wysyłam kilka zapytań do różnych sprzedawców i później przychodzą mi maile z powiadomieniem o takiej bezwartościowej odpowiedzi. Jednym słowem niepotrzebne zawracanie głowy i strata czasu. Czy sprzedawcy nie mogliby się jakoś ogarnąć z wysyłaniem tych bzdetów? To naprawdę nikomu nie pomaga i niczemu nie służy, a tylko drażni 😞
Allegro nie pozwala dodawać nr telefonu, a na twoje zapytania odpowiada BOT, bo jak sprzedający nie odpowie w czasie to mu jaką po jakości.😁
@betmary Brak telefonu to nowy wymóg Allegro, niezgodny z art 12. Ustawy konsumenckiej. Przedsiębiorca musi podawać telefon, jeśli go ma, najpóźniej w momencie wyrażenia woli zawarcia umowy ze sprzedawcą. Allegro jednak bezprawnie usuwa numer telefonu także wtedy, gdy sprzedawca go poda.