Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
Zakupiłam na Allegro stanik, który przyszedł w opakowaniu z naklejka mówiącą, że po jej zerwaniu towar nie ulega zwrotowi. Nie chciałam ryzykować i zwróciłam towar bez otwierania. Wystawiłam też taki negatywny komentarz:
"Wszystko pięknie ładnie wysyłka szybka itp ale niestety pierwszy raz się spotkałam z tym żeby na produkcie a dokładnie biustonoszu była naklejka na opakowaniu ze jeżeli produkt otworze to nie mam możliwości zwrotu i powołanie się na jakiś art. No cóż wiec nie rozpakowałam od razu zwróciłam bo skąd mam wiedzieć czy produkt byłby dobry , uważam ze przez takie zachowanie sprzedający tylko straci , produkt mógłby być dla mnie dobry ale wolałam nie ryzykować wiec zwracam. Szkoda"
Po wystawieniu komentarza dostałam następującą wiadomość od sprzedawcy:
"NIE MY USTALAMY USTAWY I PRAWO W POLSCE. STANIK JEST TO PRODUKT HIGIENICZNY !! Proszę w trybie natychmiastowym usunąć komentarz, który godzi w dobre imie naszej firmy. Otrzymuje Pani produkt o wymiarach podanymi na aukcji. . DAJEMY PANI 24H NA USUNIĘCIE TEGO KŁAMLIWEGO KOMENTARZA w przeciwnym razem wyciągniemy kroki prawne, oraz nasz prawnik wystosunkuje do Pani WEZWANIE DO ZAPŁATY za każdy dzień utraconych dochodów spowodowanych niesłuszynym komentartzem i utraty statusu super sprzedawacy!!!"
Poradźcie co mam zrobić!?
Sparklin
@__RPM_ Jak dostawa była ze smart, to sprzedawca nie poniósł żadnych kosztów wysyłki ( poniósł tylko koszt przygotowania do wysyłki) cenę przesyłki pokrył z prowizji jaką pobrało allegro. Po zwrocie ją odzyskał.
@Sparklin Twój komentarz nie narusza żadnych zasad, absolutnie go nie usuwaj. Tutaj 99% odpowiadających to sprzedawcy, dlatego masz takie, a nie inne odpowiedzi. Twoja ocena ostrzeże innych kupujących przed tym, że ten sprzedawca plombuje staniki i odmawia prawa do odstąpienia od umowy, a to jest zgodne z prawdą. Sprzedawca na Ciebie nakrzyczał, trochę Cię postraszył i na tym się skończy.
"Tutaj 99% odpowiadających to sprzedawcy" - napisała ta, która swego czasu stwierdziła, że jej to handlu nie trzeba uczyć, bo sprzedawała towar całymi tirami, obracając fakturami na 100 klocków😁
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Sparklin Tego posta https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/zastaszanie-przez-sprzedajacych-po-negaty... też sobie zapisz, bo na wypadek gdyby jednak na tym się nie skończyło, to jego autorka chętnie przyjmie na klatę konsekwencje, które mogą spotkać Ciebie😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Widzę, że w tym wątku pojawia się wiele emocji. Na podsumowanie dodam, że klient ma prawo zwrócić towar bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki (przy zakupie od konta firma), ma również prawo do wystawienia komentarza dotyczącego transakcji.
Jeśli problem na linii kupujący - sprzedawca będzie się nadal zaogniał, zachęcam do założenia dyskusji.