anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zawieszone konto

MAMY ROZWIĄZANIE!
mike1478
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

Wczoraj miała nastąpić weryfikacja dokumentów w celu potwierdzenia tożsamości i odblokowania konta, jednak konto nadal ma status zawieszonego. Proszę o odpowiedź w tej sprawie - zgłoszenie nr "53619508".

Z góry dziękuję za pomoc,

Michał

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mike1478 przepraszam za tę sytuację. Poprosiłam już zespół o jak najszybszą odpowiedź dla Ciebie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
mike1478
#8 Zapaleniec#

Pani Olu, pani nie ma za co przepraszać.

Dziękuję za interwencję, ale mija kolejny dzień i nadal nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mike1478 przypomniałam się w zgłoszeniu Oli i poprosiłam o jak najszybszą weryfikację Twojego zgłoszenia. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
mike1478
#8 Zapaleniec#

Minęły kolejne dni. Jakiejkolwiek odpowiedzi brak. Blokada nie zdjęta. 😔

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@mike1478 przepraszam, że wciąż czekasz na odpowiedź. Ponowiłam prośbę o odpowiedź dla Ciebie. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
mike1478
#8 Zapaleniec#

Mija kolejna doba bez odpowiedzi i zdjęcia blokady.

Sam pracuję jako bezpiecznik i współpracowałem z różnymi podmiotami. Zdecydowanie coś tutaj nie gra w procesach, albo macie źle skonfigurowanego salesforca i tickety gdzieś giną. 

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@mike1478 przepraszam, że rozwiązanie Twojego zgłoszenia się wydłuża. Muszę poprosić Cię jeszcze o cierpliwość, zgłosiłam ponownie prośbę o kontakt z Tobą. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
mike1478
#8 Zapaleniec#

Cyk kolejne 24h bez kontaktu. Czy możecie chociaż potwierdzić, że ticket nie zaginął?

oznacz moderatorów
mike1478
#8 Zapaleniec#

Wczoraj dostałem maila od allegro - "Działasz niezgodnie z regulaminem Allegro - ostrzeżenie". Nie jest to odpowiedź na moją weryfikację danych i brakuje w nim informacji co dalej, ale przynajmniej wiem za co system zawiesił konto. Transakcja była rzeczywista. Nie byłem świadomy, że takie działanie może naruszać Regulamin serwisu. Teraz już wiem, że transakcje między rodziną są niedozwolone i przyjmuję tę uwagę do wiadomości. Deklaruję, że w przyszłości będę unikał takich sytuacji i korzystał z Allegro wyłącznie zgodnie z regulaminem. Zależy mi na dalszym bezproblemowym korzystaniu z serwisu.

oznacz moderatorów
mike1478
#8 Zapaleniec#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Czy możecie potwierdzić, że "Z powodu problemów technicznych" mój ticket nie zaginął i otrzymam na niego odpowiedź?

oznacz moderatorów
mike1478
#8 Zapaleniec#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Ponawiam prośbę o potwierdzenie, że moja odpowiedź do was dotarła i ticket nie zaginął.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mike1478 Twoje zgłoszenie nie zaginęło. Dotarło do nas, ale niestety wciąż oczekuje w kolejce do rozpatrzenia, więc ponownie poprosiłam zespół o interwencję i przepraszam Cię za całą tę sytuację. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
mike1478
#8 Zapaleniec#

Serdecznie Pani Olu dziękuję. 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mike1478 za chwilę powinieneś otrzymać od nas wiadomość w swojej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
mike1478
#8 Zapaleniec#

Niestety pani Olu do tej pory nie otrzymałem żadnej wiadomości 😔

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mike1478 niestety Twoja sprawa wymagała dodatkowej weryfikacji, stąd dopiero dziś możesz otrzymać odpowiedź, ale gdyby się tak nie stało dziś, do końca dnia. Daj mi proszę tutaj znać. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
mike1478
#8 Zapaleniec#

Pani Olu, serdecznie pani dziękuję za pomoc. Wreszcie odzyskałem dostęp do konta.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mike1478 cieszę się i polecam na przyszłość 🙂 Dobrego dnia! 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów