Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
6 kwi 2023 17:34 zadeklarowałem zwrot towaru.
10 kwi 2023 18: 14 umieścił go w paczkomacie:
Od Inter_medic
@Client:101758614 dostałeś potwierdzenie włożenia do paczkomatu? Co dokładnie powiedzieli na infolinii inpost?
że po przeszukaniu maszyny Paczkomat, przesyłka nie została odnaleziona.
@Client:101758614 tzn wg nich : a) Twja wina że nie włożyłeś, b) Inpost zgubił ?
b)
Czyli nie włożyłeś wg nich do paczkomatu! Będzie trudno teraz coś udowodnić.
A zwrot ze Smartem?
Tak
to reklamacja do allegro bo to smart czyli ich niezawodna usługa i ich przewoźnik, a oni niech sobie składają reklamację do swojego przewoźnika z którym mają umowę
Tak Allegro ale nie ma dowodu że włożył.🤔
to nic nie szkodzi skoro allegro gwarantuje bezpieczne zakupy i wymusza na sprzedających reklamacje smarka to teraz niech się poczuje do odpowiedzialności
Jak złożyć reklamację na Allegro? Gdzie mam pisać?
@Client:101758614 Napisz tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt i podaj jak najwięcej szczegółów (numer zamówienia, numer listu przewozowego zaginionej paczki itd.)
Mógł włożyć a ktoś inny ja wyjął . Miałem niedawno podobny przypadek wkładając swoją paczkę do paczkomatu była już tam inna . Ja wezwałem kuriera i dałem mu do wyjaśnienia ale ktoś może przytulić taka niespodziankę . Trzeba reklamować ,nie h sobie dobrze sprawdza w swoich systemach przemieszczanie przesyłki.