Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam jak to jest z tymi przesyłkami Kupuje cos jednego dnia jest napisane ze przesyłka bedzie przykładowo 14-16 stycznia , następnie osoba ktora sprzedaje nie wysyła paczki w terminie a kilka dni poźniej przykładowo 14 tym samym czas dostawy ulega zmianie na stronie allegro przeskakując na 19-21 Tyle ze ja jako kupujący zamówiłem towar gdyz miał przyjsc na czas a teraz bez jakiejkolwiek możliwości zmiany akceptacji nowej daty dostawy czekam i czkam na Je****ną paczkę.
@xyz96 nie wprowadzaj kupującego w błąd, czas dostawy jest zmienny. Zależny jest np. od dni roboczych i wolnych. Czas wysyłki sprzedający też może zmienić, ale dla kupującego wiążący jest czas wysyłki z chwili zawarcia umowy.
Muszę sprostować kolejne kłamstwo, którego dopuszcza się użytkownik @konto zamknięte w dniu dzisiejszym, jakoby mój post wprowadzał w błąd. W drodze wyjątku użytkownik został tu wywołany.
Dzień dobry.
Mam szybkie pytanie ogólne. Jeśli chcę coś kupić przez Kup teraz i widzę w zakładce Dostawa czas DOSTAWY na przykład 20-22 stycznia, to już po zakupie ten czas może się zmienić w zakładce DOSTAWA, w mojej zakładce Kupione na przykładowo 26-27 stycznia?
Chodzi o to, czy czas DOSTAWY, nie wysyłki, z momentu zakupu zmienia się po zakupie.
Pozdrawiam.
dziękuję za wiadomość.
Nie, nie zmienia się.
W razie dodatkowych pytań, proszę o kontakt.
Życzę miłego dnia 🙂
Pozdrawiam
// Zuzanna L
Zespół Allegro
@xyz96 może zamiast zarzucać mi kłamstwo, warto uważnie przeczytać wpis pytającego 😁
Witam jak to jest z tymi przesyłkami Kupuje cos jednego dnia jest napisane ze przesyłka bedzie przykładowo 14-16 stycznia , następnie osoba ktora sprzedaje nie wysyła paczki w terminie a kilka dni poźniej przykładowo 14 tym samym czas dostawy ulega zmianie na stronie allegro przeskakując na 19-21
Pytający wyraźnie napisał, że termin dostawy zmienił się w ofercie, a nie w jego zamówieniu, po kilku dniach. 🙂
Jakie pytanie zadałaś, taką otrzymałaś odpowiedź. 🙂
@msniezek @_HolaOla_ @nat_not @mr_oma @la_nika Czy moderacja mogłaby łaskawie zajrzeć do tego wątku i przyjrzeć się odpowiedzi oznaczonej jako rozwiązanie, a będącej autorstwa osoby, która dopuszcza się tu w kilku swoich postach świadomej manipulacji i wprowadzania w błąd autora wątku?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Myślę, że odpowiedź kostas11 odnośnie stanowiska Allegro wyrażonego przez admina Macieja wszystko wyjaśnia.
1. Allegro prezentuje przewidywany czas dostawy. Nie należy go mylić z gwarantowanym czasem dostawy.
2. xyz96
Oczywiście masz rację, częściowo. - "Dla Ciebie liczy się czas dostawy podany w momencie zakupu" - sęk w tym, że nikt nie podaje takiego parametru. Allegro podaje przewidywany czas dostawy , a to są 2 różne rzeczy. To chyba jest logiczne. Dodatkowo - sprzedający jest zobowiązany do podania czasu wysyłki, a nie czasu dostawy. Tego od niego wymaga prawo.
"Jeżeli sprzedawca nie dostarcza paczki w terminie, możesz odstąpić od umowy." - na jakiej podstawie stwierdzasz termin dostarczenia przesyłki w danym terminie jako wiążący, skoro sprzedający ma jedynie obowiązek wysłania przesyłki w zadeklarowanym terminie? Przesyłki są dostarczane na podstawie regulaminów firm przewozowych, a nie na podstawie informacji Allegro. (zresztą patrz pkt.1)
3. krzychu5g
A czy próbowałeś się kontaktować ze sprzedającym i wyjaśnić tą sytuację? Początek stycznia to dla sprzedawców "ciężki temat" - remanenty w hurtowniach, przestoje produkcyjne u producentów, związane z tym chwilowe braki towarów. Dodatkowo dochodzi sytuacja z pandemią - czasem po prostu jest brak rąk do pracy. Jak sprzedawca opóźnia wysyłkę, to zawsze możesz odstąpić od umowy i kupić u kogoś innego - to Twoje prawo.
4. Pozostaje temat wyświetlania listy aukcji i wskazanych tam terminów dostawy. Nie wiem na jakiej podstawie Allegro wskazuje tam termin dostawy. Chyba jedynie na własną odpowiedzialność.
@AGD-SERVICE Tu już nie chodzi o takie różnice jak "czas", czy "przewidywany czas". Autor wątku napisał swój post w taki sposób, jakby ten czas mu się zmienił po zakupie;
#21 Demiurg# W momencie zakupu w zakładce kupione czas dostawy był zaplanowany na 14-16 stycznia Paczka została wygenerowana w systemie i w sumie na tej podstawie została obliczona data dostawy z tym wyjątkiem ze po 3 dniach Paczka zmieniła status z utworzonej zdaje sie na przygotowaną do odbioru i wtedy zmienił sie termin dostawy w zakładce kupione na 18-21 stycznia .
Ten czas nie powinie się zmieniać, dlatego takie były moje odpowiedzi w wątku, co potwierdził pracownik Allegro. Jednocześni ktoś mnie tu napadł i zarzucił wprowadzanie w błąd, pisząc to tłustym drukiem, aby było lepiej widoczne. Ta osoba robi to nie pierwszy raz.
Wyjaśnienie tej kwesti ze strony Allegro przedstawia wypowiedź Maćka, którą wstawił tutaj @kostas11. Czym innym jest zmiana przewidywanego czasu dostawy w ofercie, a czym innym potencjalne zmiany w zakładce Kupione.
@krzychu5g czy masz jeszcze jakieś wątpliwości w sprawie swojego zamówienia?
@_HolaOla_ Po raz kolejny zabrałaś mi oznaczone rozwiązanie problemu, które jest rozwiązaniem problemu, a post jest zgodny z prawem. Kupujący może odstąpić od umowy na podstawie art. 5431 Kc, jeśli termin dostawy podany w ofercie został przekroczony. Ten termin po zakupie nie powinien się zmieniać.
Już dawno ich nie mam. Już wcześniej oznaczyłem odpowiedz za rozwiązanie. W mojej sytuacji sprzedawca nie dotrzymał warunków umowy zmieniając termin wysyłki tym samym przewidywany dostawy kilka dni po zakupie w zakładce kupione( tak dla pewności dodam). Skontaktowałem się z sprzedającym oczywiście wiec wszystko co do zakupionego przedmiotu jest już wyjaśnione . Opóźnienie wytłumaczył nadmierną ilością zamówień. W tej sytuacji poczekam na przedmiot i wystawie odpowiedni komentarz aby inny kupujący wiedzieli o opóźnieniach w realizacji zamówień.
Pozdrawiam
ps. możemy zamknąć temat, ten spam na maila jest okropny 😉
@krzychu5g Cieszę się, że udało Ci się dojść do porozumienia ze Sprzedającym i wyjaśnić sprawę. Zgodnie z Twoją wolą zamykam ten wątek.
@xyz96 Autor wątku wypowiedział się w temacie, przedstawił jego dalszy ciąg oraz rozwiązanie całej sytuacji. Masz rację jeśli chodzi o procedury i przepisy, jakie można było tutaj zastosować. Przedstawiłeś swoją radę za co bardzo Ci dziękuję, ale jak widać z ostatniej wypowiedzi autora wątku, Kupujący z niej nie skorzystał, a określenie tej sprawy mianem cyrku nie jest prawidłowym rozwiązaniem.
Odpowiadając na Twoją ostatnią wiadomość, nie musisz przypominać mi moich poprzednich wypowiedzi i jeśli masz jakiekolwiek uwagi na mój temat lub chciałbyś skomentować moją działalność tutaj, bardzo proszę o wiadomość na spolecznosc@allegro.pl
@_HolaOla_ https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/zmiana-terminu-wysy%C5%82ki-dostawy/m-p/1...
Nie dałaś szansy odpowiedzieć, to niesprawiedliwe i tchórzliwe z Twoje strony. Racji nie masz i dobrze o tym wiesz, rzucasz słowa na wiatr w pewnych kwestiach, a odwołać się przez podany link zawsze mogę, tylko że znowu doskonale wiesz, że takie odwołanie prawdopodobnie niczego nie zmieni, a tutaj każdy mógł ocenić Twoją postawę. Oj, Ola, Iskierko 🙂
Drogi Iskierku @xyz96, możesz komentować i odpowiadać na moje posty, ale jedyną właściwą drogą jesli adres, który wskazałam Ci powyżej. W tym wątku sam jego autor poprosił o jego zamknięcie, co też czynię.
To ja jestem iskierka, czy iskierek? 🙂
@xyz96 Z uwagi na to, że to kolejna wiadomość skierowana do mnie i nie na temat, uprzejmie proszę, abyś wszelkie tego typu uwagi kierował na adres spolecznosc@allegro.pl
Dla mnie możesz być kim chcesz. Jeśli masz ochotę być Iskierką, bardzo proszę 🙂
@_HolaOla_ No i po raz drugi skasowałaś post, który był bezpośrednio związany z tym wątkiem i z Twoim zakazem z 11 grudnia, którego nie przestrzegasz, a także z rozwiązaniem, które mi znowu bezpodstawnie zabrałaś. Ten post wyjaśniał wiele, ale rozumiem, że masz obawy, bo nie jesteś obiektywna - trzeci raz nie wkleję, nie obawiaj się Iskierko 😉